Ei ainuttakaan Skodaa

Janhunen

New Yorkin katukuvassa ei todellakaan Skeidaa näy. Sen sijaaan aivan muut merkit. Paljon on Hyundaita, Toyotaa, Hondaa sekä muita suomalaisille outoja merkkejä kuten esim .Acuraa ym.
https://www.youtube.com/watch?v=0iKFgEPOk20

20

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valotsammuksissa

      Avokki on suihkussa, joten kerkeen hetken näpytellä.
      Täälläkö ne ukot sunnuntaiaamuna kahdeksalta vääntää provoja Skodasta?!
      Ei hyvää päivää...

      Avokin kanssa kohta laitetaan aamupalaa ja sitten mennään labbista kävelyttään.
      Joo...Skodahan meillä on kans. Hauskaa päivän jatkoa kaikille!

      • Realisti1

        Kai sulla on Skeida lippis ja tuulipuku ?


      • Realisti1

        Ei kyllä mulla ihan vaatteet päällä oli.


    • skodajulli

      Ei kiinnosta pätkääkään, mitä autoja on New Yorkin katukuvassa.

    • Huomannut

      Ei paljon näy cadillaccia hesan katukuvassa.....miksiköhän?

    • Kolmekakaraajarakki

      Maassa johon ei tuoda Škodaa ei näy Škodaa, omituista...
      Geologituttavani, joka on viettänyt kymmenkunta vuotta paikallisen kesän Etelämantereella on kertonut samaa, ei ainuttakaan škodaa.

    • Sarkasmi.sakari

      Näkyykö Nykissä Yogoja? Toki tuo Jugoslavian aikainen laatutuote on vielä iskussa Jenkeissä? Kun on Jenkeissä ollut myynnissä, se on laadun tae, joka puuttuu Skeida-Skodalta.

      Jenkkilässä ainoat Skodat taitavat olla II Maailmansodan aikaisia militääri-ajoneuvoja. Paskaa nekin, aiheuttivat Saksan häviön.

    • Trollitveks

      Kävin Venäjällä, siellä oli niitä Ladoja ja Skodia pilvin pimein.
      Ihmekös tuo, kotiseutuylpeitä ryssiä.

    • ei skoda kestä 2 viikon merimatkaa ruostumatta. yhden kerran olivat laivalastillisen skodia usan itärannikolle laivanneet mutta kontit olleet pelkkää ruostetta täynnä. oli tullut tappiokaupat.

      • wwwwww

        Näin on.


    • Lännessä.Länsiautoja

      Juu saman huomannut ja myös Lontoon metropoli on lähes skodaton. Toyotaa, Lexusta sekä MB, BMW löytyy runsain mitoin. NYCissä tietty paljon myös amerikkalaista autokantaa.

    • Lähes skeidavapaita maita on mm. Ruotsi, Tanska, Ranska, Hollanti, Belgia, USA, Norja

      Mainittavan vähän skeidoja: Imm. so-Britannia, Italia, Portugali, Espanja

      Skeidaa pukkaa: mm. Suomi, Viro, Latvia, Liettua, Saksa, Venäjä, Ukraina

    • skodaonvainaa

      Eivät kehtaa ajaa itä-limpulla. Sitäpaitsi volkkaritkin on kerätty päivänpaisteeseen huijauksen vuoksi.
      Todellisuus ei tarvitse ensimmäistäkään skodaa.

    • Gilipollas

      Espanjassa on kaikki taksit Skoda-merkkisiä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe