Onko luottamuksen takaisin palautumisessa aikarajaa?
Lopullinen katoaminen
10
371
Vastaukset
- MenetettyäLuottamusta
On vaikea saada koskaan palautettua mutta mikäli teet hartiavoimin töitä asian eteen ja tarkoitat sitä todella niin voihan se joskus olla mahdollistakin. Mutta yhtään virheliikettä ei tuossa tilanteessa enää voi tehdä.
- Nkjknjknjkllmm
Palstapellet taas vauhdissa.
- Anonyymi
mikäs itse luulet olevasi?
- fakta-
Luottamus on kun paperi kun se rypistyy.
Se ei palaa ennalleen koskaan kun tulee tyrittyy. - luotollamaksan
Ei ole aikarajaa. Luottamus ansaitaan, sitä ei anneta.
- Anonyymi
riippuu petetyn luonteesta. ei saisi jäädä vellomaan menneissä mutta helpommin sanottu kuin tehty.
- Anonyymi
Ei se kulunut aika mitään palauta. Jos et lado " pöytään" koko totuutta. Silloin voisi palautuakin. Siis maailman tappiin menee, jos et hoida omaa osuuttasi.
- Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset alkako täälläkin leikkimään tätä tunnen teidät kaikki - leikkiä,
mene sinäkin leikkimään noille muille palstoille, annetaan edes yhden palstan olla ilman tuota typeryyttä.
- Anonyymi
Olen kyl samaa mieltä että, korjausliike alkaa koko asian selvittelyllä, juurta jaksaen.
Jos haluaa korjata, pitää kertoa ihan kaikki asiaan liittyen.
Siltikin se voi olla mahdotonta.
Riippuen tietenkin siitä, miten luottamus on menetetty.
Valehtelu, vähättely tms. ei anna kuvaa siitä että, asiaa haluttaisiin oikeasti korjata.
Itse olen sanonut kumppanilleni: Puhu aina totta. Jos et voi puhua totta sano ettet, halua vastata.
Tosin hänellä on poikkeuksellisen korkea moraali ja hyvä kasvatus. Elämän arvot kohdallaan. - Anonyymi
Luottamus ei koskaan palaa kun sen kerran rikkoo. Pettämistä hehkutetaan joka puolella, mutta totuus on karmaisevampi kuin moni arvaakaan. Rikki menee ja ehjäksi ei saa vaikka kuinka koittaisi paikkailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888