Löytyiskö Kouvolan seudulta vaikka runkkuseuraa? Mulle käy kaikki, vierekkäin runkkaamisesta anaaliseksiin. Viime viikonloppuna kävin voikkaan ohitustiellä levähdyspaikalla iso anaalitappi perseessä, nahkaleggingseissä ja mekossa kyrpä kovana kusella ja hetken siinä runkkailin toivoen, että joku olisi katselemassa, mutta ei tainnut olla ketään. Eli jos seuralainen haluaa, voin myös pukeutua naisten vaatteisiin, niitä löytyy laaja valikoima. Oli eka kerta kun uskaltauduin lähtä niinkin julkiselle paikalle naisten vaatteissa, kyllä kotia päästyä mälli lensi. Olen 24v 176cm 95kg, 14cm kyrvällä. Kerrothan edes ikäsi jos kiinnostuit. ;)
Kouvola ja lähialueet
13
614
Vastaukset
- hurja
Olen 60v
Kiinnostaisi kyllä. Miten sinuun saa yhteyden?
- Melaamekkoon
Teen Kik käyttäjän kun ehdin, niin ilmoittelen tänne sen sitten.
Olen 77 kovat halut imemisen koria ABC ilmoita Suomi24 milloin tulet ?
- Anonyymi
Kyllä kävisi
- MelaaMekkoon
Huomenna illalla voisin lähtä johkuu harrastamaan. Saiskos seuraa? Mulle käy edelleenkin kaikki, alkaa olla niin viileät kelit, että sukkahousut laitettava jalkaan. ;)
- Melaamekkoon
Eikö ketään kiinnostaisi tänään? Ajatuksena olisi työntää isoin tappi anaaliin mikä löytyy, sukkahousut ja nahkaleggingsit jalkaan ja joku kiva mekko päälle.
- melaamekkoon
Tänään ketään?
- MelaaMekkoon
Olisko tänään kiinnostuneita, edelleen olen lähes tulkoon kaikkeen valmis, joko vain runkkuseuraksi tai ihan panopuuhiin. Tekisi niin kovasti mieli menettää neitsyys miesten kanssa puuhailussa. :P
- pullukkapoju
Hei kuulostaa hyvältä! Onko sulla kik yms.?
Täällä olis😊
Täältä löytyisi myös seuraa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san916178- 1472643
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1902502Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo312299Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en492239Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää802188Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a761710Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81541- 451445
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291329