Kenelle lähetät seuraavaksi

Äitille

-tekstarin
-postikortin
-muun viestin

23

500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Postikortinko?

Itse en juuri postikortteja lähettele.

Lähetä vaikka minulle. Ai mutta, ethän sinä tiedä edes varmuudella käyttämääni
      sukunimeä tai oikeaa osoitetta - saati, että tietäisit mitään muutakaan minusta!

T: Ei-koskaan ap.- kuten nimimerkkikin kertoo

• JoriNoita

Lähetä sä vaikka sitte ittelles, ja tuu palstalle kertoo, mitä se postimerkki kertoo.
        Voit sitte postinkantajallekki selventää, että todellakin olet sen korttis lähettäjä/vastaanottaja. ;)

• JoriNoita kirjoitti:

Lähetä sä vaikka sitte ittelles, ja tuu palstalle kertoo, mitä se postimerkki kertoo.
        Voit sitte postinkantajallekki selventää, että todellakin olet sen korttis lähettäjä/vastaanottaja. ;)

Loppuiko ap. trollauksesi lyhyeen kuin kananlento?

• JoriNoita kirjoitti:

Mutta kun minä juuri kirjoitin,
        etten lähettele postikortteja.
        Sinä vain jankkaat, että lähetä se
        postikortti...
        kun en lähetä...kenellekään!

• suukkosiailtaan

En mitään noista mutta lähetän lentosuukkoja yhdelle ihanalle Äijälle sekä eräälle kuumalle Köriläälle. Ikävä on ja tulee olemaan...

• turhakokeillaedes

Kuka hullu yrittäisi lähettää toiselle kortin, laittaisi kortin jonnekkin laatikkoon ja se sieltä siirtyisi jonnekkin. Hullujen puhetta, ei sellainen ole mahdollista.

• MeniköPerIlle

Jep. Ei ainakaan sillon, jos sinä hullu olet siin laatikon likellä päivystämässä.

• perunalaatikkovahti
        MeniköPerIlle kirjoitti:

Jep. Ei ainakaan sillon, jos sinä hullu olet siin laatikon likellä päivystämässä.

Mikä ihmeen laatikko? Joku näkisi jonkun jossain! Hullujen puhetta, ei sellainen ole mitenkään järjellisesti mahdollista!

• MeniköPerille
        perunalaatikkovahti kirjoitti:

Mikä ihmeen laatikko? Joku näkisi jonkun jossain! Hullujen puhetta, ei sellainen ole mitenkään järjellisesti mahdollista!

Päivystä sinä siel perunanpaistopisteessäs. Johan oppii ne sorsatki lentämään, ja ihan ilman räpylöitä. Pöpi!

• TerppuSaavikko

Esterille!
      Joku Vei jo senkin. :)

• enyhtään

kellekkään. Lopetin joulukorttienki laiton jo parisen vuotta sitten.

• EipSiin

Tekstari: todennäköisesti opettajalle

Whatsappia: todennäköisesti kaverille tai työnantajalle

Postikorttia.. hmmm.. joku vanha ihminen eli varmaan isälleni tai vaarille isänpäivänä

Sähköposti: työhakemus jollekin firmalle

muu viesti: kelan sivuilla lähetän yksityisviestissä liitteen jostain asiakirjasta ja selvitän sanallisesti mikä se on..

• kivaolisaadaviestiä

En tiedä. Viimeksi lähetin synttäritoivotuksen itselleni.

• särkyisydän.nyt

Jos vaan tietäisin numerosi, ihan satavarmasti laittaisin sulle onnittelut vaikka joka viidennen nimesi nimpparinakin ja lempinimesikin päivänä. Ihan anonyyminä, mutta vain sua varten. Sun tarttis saada viesti ;(

• Sulanvarsi

En nyt kenellekkään mutta jos, niin sielunkumppanille. Seuraavasti: ostaisin kirjakaupasta huokoista kirjoituspaperia, jos sellaista vielä tehdään, ostaisin täytekynän, virittäisin henkiin käsialakirjoitukseni, lähinnä kaunokirj.fonttia, aluksi harj.kirjoitusta kunnes tyytyväinen ja sen jälkeen ajatuksiani paperille, kiireettä. Miettisin samalla kun kirjoitan. Kun valmista, muutama puhallus paperille musteen kuivumiseksi, hetken odottelua, paperin taitto kahdesta kohtaa kirjeen sisälle, nuolaisu sulkemiseksi, ei teippiä. Muinaisina aikoina normaali tapa, nykyään ilmeisesti ylellisyyttä. Kirjehän tuo vain olisi bittiavaruuden rinnalla mutta haluaisin uhrata tuohon pari tuntia illassa, koska Hän olisi merkittävintä elämässäni.

• jokuoutotus

Tekstarini menee työkaverille. Postikortti menee äitiyslomalle jääneelle työkaverille. Muu viesti menee ihan kohta kans yhdelle työkaverille. Koko vuonna jotenkin tienny etukäteen paljon toteutuneita työasioita. Sen takia, tai saattaa olla siitä riippumatta, telepaattisia viestejä menee koko ajan vaikka minne.

• TeenAgeTime

Multa on viestittelytkin kielletty. Myös tälläkin palstalla. Näköjää.

Ei mun viestit mee perille ku IRL, ja aina ei silloinkaan...
      Toivottavasti Hän edes ymmärtää, miten Tärkeä on mulle. <3

• näppäilevämmä

Ei viestit oo kiellettyjä. Syötin vaan laina-autoon erilaista polttoainetta, niin siitä katosi ylimääräinen savu. Huomenna varmaan saan oman auton takas tai ehkä just ennen aamua.

• PaaTeroaPäälle
        näppäilevämmä kirjoitti:

Ei viestit oo kiellettyjä. Syötin vaan laina-autoon erilaista polttoainetta, niin siitä katosi ylimääräinen savu. Huomenna varmaan saan oman auton takas tai ehkä just ennen aamua.

Carinahan tankkaa mitä se osaa. Näppäiee muitten hanureita, levittää persettään ja luulee, että syylä nenänvarressa on kauneuspilkku.
        Ei se ole. Susta ei sais kaunista pilkunnussijaakaan. Katkasijasta puhumattakaan.
        Lapioi ittes vaikka paskakasaan ja roppaa kauhalla PALJON hiekkaa päälle. Eikä Varmasti kukaan puhaltele haavo jaskaan. ;)

• anonymous-

Joulupukille

• only_one

En ole lähettänyt kuin yhdelle, hänelle jonka näin tänään. Tuskin tulen enää muille lähettämään.

• Elluhalloyb

Ystävät lähettelee mulle...kortteja...
      On kiva saada..
      Mut mä onneton oon niin saamaton...
      Anteeks....😁💌

• äitipä

Paskoille en enään viestejä lähettele, eihän ne edes pysy sanojensa takana ja uskalla vastata teoistansa☺

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      138
      3844
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      21
      2150
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      85
      1707
    4. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1415
    5. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      360
      1267
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      18
      1210
    7. 249
      1159
    8. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      144
      1056
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      77
      1047
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      283
      972
    Aihe