Jos tietäisin että oikeasti haluaisit minun kirjoittavan sinulle viestejä vielä , niin tekisin sen..
Mutta , kun en tiedä , kun et vastannut viimeiseen viestiini , ajattelin ettet ehkä haluakkaan että kirjoitan sinulle..
Mies , haluaisitko viestejä minulta?
7
416
Vastaukset
Niin. Heikosti käyttäytyvät, viesteihin vastaamattomat ihmiset
kannattaa ehdottomasti unohtaa. Näin se vain on.
Ja jos joskus, vuoden tai kahden kuluttua, tällainen "epatto"
tulee "nykimään hihasta", älä ole tuntevinasi. Minä en kunnioita enkä
arvosta tippaakaan pelkureita, joilla ei ensin ole kanttia vastata viesteihin tai
kysyä kuulumisia, mutta sitten kun osuu nokakkain koettaa uida iholle! (Se on sitten eri asia, jos henkilö, mies tai nainen jättää vastavuoroisen yhteydenpidon, jos ei halua koskaan enää olla yhteydessä. Se on hyväksyttävää.)
Päätät sinäkin vain niin, että ne jotka eivät muista olemassaoloasi tänään,
eivät ole tuntemisen arvoisia huomennakaan. Miksi suostuisit olemaan tulevaisuudessa tekemisissä ihmisen kanssa, jolle ei sovi tuntea sinua tänään, mutta huomenna sopii.
Eräs ihminen näki muiden onnittelevan minua syntymäpäivästäni, muttei itse onnitellut, heitin hänet "jorpakkoon" kavereistani!- olenkinihmetellyt
Ahaa.. Sinä oletkin mies?
- Surkastumasta
olenkinihmetellyt kirjoitti:
Ahaa.. Sinä oletkin mies?
On se. Killuttimet haarovälissä.
Kärsii tappi
- Näinonihanhyvä
Eihän me muuta yhteyttä tarvita. Pienessä huppelissa tänne jotain höpötellään, onhan sekin jotain.
Ei muuta. Kiitos.- IkäväsinuA
Ei me tarvita tätäkään yhteyttä..
Tämä on ihan yhtä tyhjän kanssa..
Tämä on sinulle jotain leikkiä , minulle ei , koska oli oikeita tunteita..
"Mun sydän on niin sairaan särkynyt"
(Kaija Koo)
- NiinMinullakinSinua
Totta kai minä haluan viestejä Sinulta. Laita kynä sauhuamaan, odotan jo viestiäsi. Suukot.
- viestejätuleejamenee
Tuo ei sitten ole muuten minulta tuo kysymys. Minä kysyn suoraan, että lähettäisitkö viestin, ottaisitko kahvia, nähtäiskö ennen joulua vai joulun jälkeen. Mutta että haluaisitko, miten se halu tuommoisiin kysymyksiin liittyy. Kaikkihan kinuaa kaupassa karkkihyllyn edessä, että siksi ku mää haluan. Ja sitten semmoseen on muka pakko vastata, että joo hys sitte ku on karkkipäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1383834
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212150Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851707- 371415
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3591257Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263171195- 2491159
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1441052- 771037
- 279961