Jos tietäisin että oikeasti haluaisit minun kirjoittavan sinulle viestejä vielä , niin tekisin sen..
Mutta , kun en tiedä , kun et vastannut viimeiseen viestiini , ajattelin ettet ehkä haluakkaan että kirjoitan sinulle..
Mies , haluaisitko viestejä minulta?
7
416
Vastaukset
Niin. Heikosti käyttäytyvät, viesteihin vastaamattomat ihmiset
kannattaa ehdottomasti unohtaa. Näin se vain on.
Ja jos joskus, vuoden tai kahden kuluttua, tällainen "epatto"
tulee "nykimään hihasta", älä ole tuntevinasi. Minä en kunnioita enkä
arvosta tippaakaan pelkureita, joilla ei ensin ole kanttia vastata viesteihin tai
kysyä kuulumisia, mutta sitten kun osuu nokakkain koettaa uida iholle! (Se on sitten eri asia, jos henkilö, mies tai nainen jättää vastavuoroisen yhteydenpidon, jos ei halua koskaan enää olla yhteydessä. Se on hyväksyttävää.)
Päätät sinäkin vain niin, että ne jotka eivät muista olemassaoloasi tänään,
eivät ole tuntemisen arvoisia huomennakaan. Miksi suostuisit olemaan tulevaisuudessa tekemisissä ihmisen kanssa, jolle ei sovi tuntea sinua tänään, mutta huomenna sopii.
Eräs ihminen näki muiden onnittelevan minua syntymäpäivästäni, muttei itse onnitellut, heitin hänet "jorpakkoon" kavereistani!- olenkinihmetellyt
Ahaa.. Sinä oletkin mies?
- Surkastumasta
olenkinihmetellyt kirjoitti:
Ahaa.. Sinä oletkin mies?
On se. Killuttimet haarovälissä.
Kärsii tappi
- Näinonihanhyvä
Eihän me muuta yhteyttä tarvita. Pienessä huppelissa tänne jotain höpötellään, onhan sekin jotain.
Ei muuta. Kiitos.- IkäväsinuA
Ei me tarvita tätäkään yhteyttä..
Tämä on ihan yhtä tyhjän kanssa..
Tämä on sinulle jotain leikkiä , minulle ei , koska oli oikeita tunteita..
"Mun sydän on niin sairaan särkynyt"
(Kaija Koo)
- NiinMinullakinSinua
Totta kai minä haluan viestejä Sinulta. Laita kynä sauhuamaan, odotan jo viestiäsi. Suukot.
- viestejätuleejamenee
Tuo ei sitten ole muuten minulta tuo kysymys. Minä kysyn suoraan, että lähettäisitkö viestin, ottaisitko kahvia, nähtäiskö ennen joulua vai joulun jälkeen. Mutta että haluaisitko, miten se halu tuommoisiin kysymyksiin liittyy. Kaikkihan kinuaa kaupassa karkkihyllyn edessä, että siksi ku mää haluan. Ja sitten semmoseen on muka pakko vastata, että joo hys sitte ku on karkkipäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372051Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1791457- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421199- 1151088
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351040Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://15975- 74950
- 70894
- 250876