Moi! Tutustuin yhteen mieheen ja hän haluaa harrastaa kanssani seksiä. Minulla on 2 vuotta vanhoja viiltelyjälkiä jaloissa ja kösissä, ne eivät ole pahoja mutta näkyvätt haaleina. Olemme suunitelleet harrastaa seksiä ulkona, ja haluaisin peittää ne. Jos laitan naisten xollarit ja niiden alke säärystimet, ja pitkähihaisen, niin sanonko tekosyyksi, että olen vilukissa. Se on osittain totta, ja osittain ei.
Olen siis 42, ja hän 45.
Neuvoja ja apua!
4245apua
4
226
Vastaukset
- pitäisjotietää
Jaha, jopa on ahdistuksen aika kenelläkin. Kun jo olet 42, niin eiköpä pitäisi jo tietää.
Missä se rakkaus muuten on?- 4245apua
No me ollaankin, ja kai ny saa kysyy apua? Mikä itse olet?
- Huonostionasiat
Painu v*ttuun trollikakara.
Odota sen verran että korvantakusesi kuivuvat.
Tule sitten puhumaan v*tusta ja sen kestävyydestä. - 4245apua
Ja v*ttu k*****ä, en oo trolli enlä muutakaan mitä laitoit. Mee itte. Stan h***vee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097- 501090
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182820Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu106744Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713