Neuvoja ja apua!

4245apua

Moi! Tutustuin yhteen mieheen ja hän haluaa harrastaa kanssani seksiä. Minulla on 2 vuotta vanhoja viiltelyjälkiä jaloissa ja kösissä, ne eivät ole pahoja mutta näkyvätt haaleina. Olemme suunitelleet harrastaa seksiä ulkona, ja haluaisin peittää ne. Jos laitan naisten xollarit ja niiden alke säärystimet, ja pitkähihaisen, niin sanonko tekosyyksi, että olen vilukissa. Se on osittain totta, ja osittain ei.

Olen siis 42, ja hän 45.

4

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisjotietää

Jaha, jopa on ahdistuksen aika kenelläkin. Kun jo olet 42, niin eiköpä pitäisi jo tietää.

Missä se rakkaus muuten on?

• 4245apua

No me ollaankin, ja kai ny saa kysyy apua? Mikä itse olet?

• Huonostionasiat

Painu v*ttuun trollikakara.
        Odota sen verran että korvantakusesi kuivuvat.
        Tule sitten puhumaan v*tusta ja sen kestävyydestä.

• 4245apua

Ja v*ttu k*****ä, en oo trolli enlä muutakaan mitä laitoit. Mee itte. Stan h***vee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2558
    2. 135
      1964
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1291
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1133
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1089
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1053
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe