Vessanpytty on alkanut pitämää ajoiyttain ääntä, yleensä öisin. Ääni on vihellykseltä kuullostava. Vinkumista. Se loppuu ainakin hetkeksi, kun avaa lavuarin hanan. Ja kokonaan, kun sulkee pytyn hanan. Ja mikä ikävintä, ongelma esiintyy yleensä yöllä.
Mistähän se mahtaa johtua ja onko muuta konstia, kuin vaihtaa säiliössä olevat "sisäkalut"? Olen koittanu tpytyn hanalla eri asentoja, mutta enemmin tai myöhemmin ääni alkaa kuulua.
Vessanpytty on alkanut pitää ääntä
9
4988
Vastaukset
- Osa-aikaeläkeläinen
Katselehan palstaa keväältä? Kirjoitin silloin miten Arabia Aniaran osat vesisäiliön sisältä vaihdetaan. Varaosapaketti maksaa kympin, ja homma on helppo. Juutuupista voi löytyä ohjevideo muille pytyille.
- hiljaiseksi
Katselin 8 sivua, mutta en löytänyt. Mikä se otsikko oloi. Jokaista juttua en viitsinyt avata.
- Osa-aikaeläkeläinen
Minulla heittää näköjään ajantaju. 8.1. rustasin sen jutun. Olisin linkittänyt tähän, mutta tabletilla se on huonoa.
- Ei.rakettitiedettä
Kaikki tekniset laitteet kuluvat käytössä, rautakankea myöten.
Wc-istuin on huollettavissa helposti itsekin (vähän suhteellista toki) ja käyttö- sekä huolto-ohjeet löytää netistä, varaosaluetteloineen. Tietenkin jos pytty on ostettu ennen sotia tai esim. turkkilaisesta basaarista, asia saattaa olla toisin.
Välttämättä pytyssä ei ole vielä edes osien vaihtamista vaativaa vikaakaan, mutta kannattaa heti ainakin varmistaa perinteisellä vessapaperi-konstilla, ettei vettä vuoda hissuksiin säiliöstä - siis palanen vessapaperia porsliinipytyn takareunaan. Jos vuotaa, korjaukseen välittömästi.- hiljaiseksi
On Arabia ja ostettu 1990, kerran vaihdettu sisäkalut. Mutta ongelma on se vinkuna, ei vuoto. Ja mikä ikävintä yleensä vain yöllä.
- Osa-aikaeläkeläinen
Tuttu juttu. Osta se varaosapaketti ja vaihda osat. Pystystä tulee kuin uusi. Verkoston paine taitaa olla yöllä korkea. Siinä syy öisiin ulinoihin.
- deliriumi
Minulla on kirjahylly alkanut karjahtelemaan, räääy räääy. Hitto kun säikähdän aina.
- hopohopos
Sivuston koomikkokin tuli paikalle. Sinulla on jäänyt lääkkeet ottamatta.
- Nuukaerkki
Vessanpytty 50 -luvulta, vaihdettiin kaikki osat, toimii paremmin , nopeammin ja hiljaisemmin kuin nykyisin uudemmat halvat pytyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841