Uusia tai juuri uudistettuja malleja myydään isoilla alennuksilla.
Lopun alkua.
Tulevat päästömääräykset tekevät viimeistään lopun Subarun myynnistä Euroopassa. Ehkä jenkkilässä saa vielä myydä bensasyöppöjä.
Dieselit hajosi ennen aikojaan.
Subaru jäi myös kiinni vääristellyistä kulutus/ päästömittauksista. Samoin jarrutestit oli manipuloitu. Surkea loppu.
Subaru vetelee viimeisiä?
13
356
Vastaukset
- kateusvie
Ottaako se naapurin uusi subaru noin lujille?
- Subis
Onneksi saa vielä Subaruja hyvillä moottoreilla. Subarulta tulee ensi vuonna hybridejä. Ekana forre.. Japanin sivustolla on jo esittelyvideo hybrid forresterista.
- Kiitosjasilleen
Jep Jep. Toyotan vanhalla hybriditekniikalla. Yhdistettynä heikosti vääntävään 2.0 boxeriin.
Japanissa esitetyt kulutuslukemat samaa tasoa kuin muilla ilman hybridin lisäpainoa.
"Kateusvie"... sinulle sen verran että naapurille on Audi, enkä kadehdi sitäkään, saati sitten pörisevää Subarua. Hah hah... - kateusvie
Kerros kulta sitten millä itse ajelet? Veikkaan polkupyörää/bussia.
- kenenautose
kateusvie kirjoitti:
Kerros kulta sitten millä itse ajelet? Veikkaan polkupyörää/bussia.
Niin ja mitä lukee auton rekisteriotteessa omistajan paikalla?
Ettei vaan olisi omistaja se espanjalainen herra Santander..
- RomujaRomujaRomuja
Koskas tällä rimpulla on edes hyvin mennytkään?
- Subis
Suomessa ei koskaan hyvin. Usassa ja Australiassa erinomaisesti. Tuulipuvut ostaa mielummin skodia.
- SuomiTrollienAivopierut
Miten nyt maailman eniten myydyllä nelivedolla voisi hyvin mennä?
https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/autocar-laski-subaru-maailman-myydyin-neliveto/
Voi v##tu näitä valopäitä....
- Minullavanhavieläkauan
Kyllä se naapurin uusi subaru sitten on kova pala joillekin !
- Halpa.ei.ole.hyvä
Aasialaisille autoille kylläkin nauretaan aina. On ne sitten uusia tai vanhoja.
- tyhmä.olet
Sulle nauretaan aina, et vaan pässi itse huomaa.
- Kiitosjasilleen
Uusi subaru näyttää jo valmiiksi vanhalta. Ei juuri edes huomaa muiden romujen joukosta. Lähinnä säälittävää.
- OletVainNoloPoika
Kiitosjasilleen kirjoitti:
Uusi subaru näyttää jo valmiiksi vanhalta. Ei juuri edes huomaa muiden romujen joukosta. Lähinnä säälittävää.
Koville se näyttää sinullakin ottavan, mutta yritä nyt edes nukkua yösi. Aamulla tuo hoitaja sitten taas ne pillerit....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394487Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463244Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343206Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912836Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2052067Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511937- 421622
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781252