Tervetuloa

UteliasUrsula

tälle palstalle kaikenikäiset.

me 60 ei olla lainkaan ahdasmielisiä ja numeroihin rajoittuneita mummoja ja pappoja.

elämme rikasta ja vaihtelevaa elämää ja siihen kuuluu nuoremmilta saadut haasteet ja vanhemmilta tulevat kommentit

tietysti arvostamme yli kaiken ikäistämme seuraa, samoilla vuosikymmenillä on koulut käyty ja samanlaisia äitiyspalkkauksia tutkittu, hullun lailla tehty työtä kun sen aika oli ja nyt sitten nautitaan eläkkeellä olosta

yhdessä mietimme, miten selviäisimme terveempänä pitempään, elonpäiviään ei kukaan voi etukäteen tietää, iloisin mielin vain eteenpäin

me tarvitsemme toisiamme mutta turhaa on vapautta julistaa jos ikälokeroi itsensä numeroihin

51

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos!

      Anceli 64v.

    • Kun palsta on jaoteltu 10v.-välein omiin sarakkeisiinsa.
      On turhaa alkaa saivarrella.
      Saivartelu on jopa lapsellista.
      -
      60 ei ole 60-
      70 ei ole 70-
      -
      Jos vanheneminen ottaa päähän, on parasta lopettaa.
      -
      Kun minä piakkoin täytän 70v.
      Minä siirryn 70 .
      Lapset saavat kyllä vierailla vanhuksien luona.
      Onhan etenkin naisilla itseään paljonkin vanhenpia miehiä.
      Avio-miehiäkin.

      H.

      • Niih, eikö ole ihmeellistä että aviomies voi vanhempikin, hämmästyttävää.
        Sekin että aviomies voi olla nuorempikin, kuten eräällä toi-S-ella ikätoverillani on jopa alle kuuskymppinen. Kauheeta!


      • Kyllä mies saa olla nuorempi mieluummin, naiset elää pidempään ja ovat terveempiä. Monet miehet, ei kaikki, ukkoutuvat jo viisissäkymmenissä. Ovat joustamattomia jääriä.
        En ottaisi enää vanhempaa miestä, toista kertaa en halua omaishoitajaksi.
        En vihille menisi kenenkään kanssa, Vaikka parikymppinen lökäpöksy kosisi, toisaalta olisi siinä jälkikasvulla ihmettelemistä.
        Minulla on nuorempi kaveri, joskus tuntuu että hän on se vanhempi osapuoli.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Kyllä mies saa olla nuorempi mieluummin, naiset elää pidempään ja ovat terveempiä. Monet miehet, ei kaikki, ukkoutuvat jo viisissäkymmenissä. Ovat joustamattomia jääriä.
        En ottaisi enää vanhempaa miestä, toista kertaa en halua omaishoitajaksi.
        En vihille menisi kenenkään kanssa, Vaikka parikymppinen lökäpöksy kosisi, toisaalta olisi siinä jälkikasvulla ihmettelemistä.
        Minulla on nuorempi kaveri, joskus tuntuu että hän on se vanhempi osapuoli.

        Mistä sitä tietää kuka kenenkin omaishoitajaksi joutuu, nuorempi vai vanhempi.
        Mieheni täytti viime kuussa 70 vuotta ja on paremmassa kunnossa kuin minä.
        Kunhan ei joutuisi minua hoitamaan.


      • Anceli kirjoitti:

        Mistä sitä tietää kuka kenenkin omaishoitajaksi joutuu, nuorempi vai vanhempi.
        Mieheni täytti viime kuussa 70 vuotta ja on paremmassa kunnossa kuin minä.
        Kunhan ei joutuisi minua hoitamaan.

        Loppupelissä ei kukaan tiedä. Suurempi mahdollisuus kuitenkin on. Mieheni oli 11v vanhempi minua, hoidin kotona 12v ja oli vielä vuodeosastolla 5v.


      • pyöröovi

        No menehän siitä hunkki vierailemaan siellä 70 palstalla. Iäkkäämmät mummot ilahtuvat, koska moni pitää nuoremmista miehistä. Muista lausua muutama sananen heille. Samalla totuttelet sitten tulevaan.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Loppupelissä ei kukaan tiedä. Suurempi mahdollisuus kuitenkin on. Mieheni oli 11v vanhempi minua, hoidin kotona 12v ja oli vielä vuodeosastolla 5v.

        Kaikki on mahdollista, isäni oli 12 vuotta äitiäni vanhempi ja kuoli v.1995, äiti elää ja voi hyvin ollakseen pian 85 vuotias.
        Omaishoitajaksi ei ketään pakoteta, olemme itse sen valinneet.


      • pyöröovi kirjoitti:

        No menehän siitä hunkki vierailemaan siellä 70 palstalla. Iäkkäämmät mummot ilahtuvat, koska moni pitää nuoremmista miehistä. Muista lausua muutama sananen heille. Samalla totuttelet sitten tulevaan.

        Totuttelen tulevaan?
        Minä olen kasvanut jo 68 vuotta.
        Tuskin enää voin parantaa mistään mitään.
        Tuskin pahentaakaan.
        -
        Toisekseen.
        Päivittäin käyn siellä lukaisemassa.
        Ei siellä enää mikään muutu.
        Luulenpa sieltä vanhan maailman enimmäkseen kuolleen pois.
        Noh.
        Aika näyttäköön.

        H.


      • Tuo oli älykkäintä mitä hunksz on aikoihin kirjoittanut:
        "60 ei ole 60-
        70 ei ole 70-"

        Tosin se on pahasti ristiriidassa sen kanssa, mitä sitten seurasi:
        "Lapset saavat kyllä vierailla vanhuksien luona."

        Sehän pitäisi olla niin, että vanhukset saavat kyllä vierailla lasten luona, sillä Ojalan laskuopin mukaan 70 on jo myös 60 .
        Vierailen useinkin lasteni luona, jotka ovat 30 . Aina yhtä tervetullut.


    • ByroB

      Olen alle 60v ja joskus tänne kirjoittelen t. vastailen jonkun aloitukseen. En ole itse tehnyt muistaakseni aloitusta kertaakaan. Tervetulleeksi on aiemminkin sanottu. Mieheni on 60v, joten ajattelin, että voin sillä(kin) perusteella käydä tällä palstalla.
      Turhaa nipotusta ajaa pois niitä, jotka ovat -60v t. 70v. Eikä täällä ole edes ruuhkaa. Pikemminkin puute hyvistä kirjoittajista.

      • Lapset saavat kyllä vierailla vanhuksien luona.
        Onhan etenkin naisilla itseään paljonkin vanhenpia miehiä.
        Avio-miehiäkin.

        H.


    • Huomenta@

      Olen pahoillani, että tahtomattani, että ilman syytäni aiheutin taas hämminkiä tänne. En ole juurikaan täällä käynyt koska jopa kaksi vuotta ikäeroissa on joillekin mahdoton yhtälö. Vastasin eilen Ancelille ja mielikille koska tunsin iloa lukea heidän kommenttejaan. Eihän vuosikymmenien tuttavuus hyvine muistoineen (onneksi huonot unahtuvat) jää kun täyttää vuosia.

      Kiitos aloittajalle.

      Tokihan Lesken hyökkäys oli odotettavissa. Samalla se aukaisi ajatuksiani ymmärtämään kuinka vastenmielisenä hän minut kokee. Samalla selvisi hänen epämiellyttävät puskavierailunsa plus 70-palstalla. Kommentit siellä 84-vuotiaasta vanhasta ukon rähjästäni ; )

      Tykkään kirjoitella plus 70-palstalla. Rehelisesti en kaipaa tänne, mutta joitakin kivoja kirjoittajia kaipaan.

      • Tässä ketjussa kirjoitetun perusteella voisin käydä 70 palstalla, koska mieheni kuuluu siihen ikäryhmään :)


      • "korpikirjailija"

        Sinun ei ole enää tarpeellista edes yrittää hämminkiä tänne.
        Jatka siellä 70 vaan.
        Minä yritän vielä jonkun aikaa hillitä Ancieta hämmingeissään.

        H.


      • Anceli kirjoitti:

        Tässä ketjussa kirjoitetun perusteella voisin käydä 70 palstalla, koska mieheni kuuluu siihen ikäryhmään :)

        Ei ole suljettuja portteja. On vain ihmisiä, joiden elämää portit rajoittavat.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Ei ole suljettuja portteja. On vain ihmisiä, joiden elämää portit rajoittavat.

        Hyvin sanottu!


      • Anceli kirjoitti:

        Hyvin sanottu!

        Aivan, suurimmat vankilat missä aikaamme vietämme, olemme luoneet ihan itse.


      • Ei säkö Korppis olit se joka oli ollut paatissa? Ketju näkyy kadonneen. Olisin halunnut tietää, miksi Leski asuu vanhusten talossa? Sitä hän jaksaa mainostaa joka käänteessä, silti ikääntyminen näkyy olevan hälle kauhistus. Entäs jos hän vie asunnon joltakulta, joka tosiaan sen tarvitsisi joko iän tai jonkun vamman perusteella?

        Ja kirjoittele Korppis edelleen vaan täällä, viis kateilijoista.


      • minttupuu kirjoitti:

        Ei säkö Korppis olit se joka oli ollut paatissa? Ketju näkyy kadonneen. Olisin halunnut tietää, miksi Leski asuu vanhusten talossa? Sitä hän jaksaa mainostaa joka käänteessä, silti ikääntyminen näkyy olevan hälle kauhistus. Entäs jos hän vie asunnon joltakulta, joka tosiaan sen tarvitsisi joko iän tai jonkun vamman perusteella?

        Ja kirjoittele Korppis edelleen vaan täällä, viis kateilijoista.

        Tämä Korppis-profiilikuva oli Leskelle liikaa ja keskustelumme Ancelin ja mielikin kanssa hänen... Huomenta palstalaiset... ketjussa. Käy lukasemassa on siirtynyt kakkossivulle.


      • Luin. Miten joku voi moisesta käräyttää kääminsä?
        Nauttikaa ilmoista. Mun kaveri oli ollut kans Hollannissa neljä päivää ja kehui säätä.


      • korppis
        Jos nyt lakkaisit valehtelemasta ja paskaa jauhamasta.

        Syytät viattomia ihmisiä harhoistatasi.
        Jätä yksi kotivinkku juomatta.

        Kirjoitan ainoastaan lesken tai 2lesken rekatuilla nikeillä.

        Ei puskanikit kiinnosta, kun voin asiani kertoa näillä omilla nikeillä.
        Mitä helkuttia teksin 70 palstalla. Ei vielä kuuteen vuotren.


      • minttupuu kirjoitti:

        Ei säkö Korppis olit se joka oli ollut paatissa? Ketju näkyy kadonneen. Olisin halunnut tietää, miksi Leski asuu vanhusten talossa? Sitä hän jaksaa mainostaa joka käänteessä, silti ikääntyminen näkyy olevan hälle kauhistus. Entäs jos hän vie asunnon joltakulta, joka tosiaan sen tarvitsisi joko iän tai jonkun vamman perusteella?

        Ja kirjoittele Korppis edelleen vaan täällä, viis kateilijoista.

        mim ttupuu
        Lesku asuu vanhustentalossa lesken oikeudella.

        Täällä on tyhjillään kaksi isoa aumtoa,kun porukat asuvat mieluumminen yksiössä.
        Ovat halvempia.
        En vie kenenkään paikkaa

        Miten niin ikääntyminen on kammotus minulle.
        Olet väärässä. Tykkän vanheta.


      • Korppis11
        2lesken kirjoitti:

        korppis
        Jos nyt lakkaisit valehtelemasta ja paskaa jauhamasta.

        Syytät viattomia ihmisiä harhoistatasi.
        Jätä yksi kotivinkku juomatta.

        Kirjoitan ainoastaan lesken tai 2lesken rekatuilla nikeillä.

        Ei puskanikit kiinnosta, kun voin asiani kertoa näillä omilla nikeillä.
        Mitä helkuttia teksin 70 palstalla. Ei vielä kuuteen vuotren.

        Sinulle sitä sattuu, unohditko oikolukuohjelman vai ei kai vaan korkki ole auvennut..


      • Korppis11 kirjoitti:

        Sinulle sitä sattuu, unohditko oikolukuohjelman vai ei kai vaan korkki ole auvennut..

        Korppi
        Mitä sitä turhaa muokkaamaan tekstiä.
        Anti olla virheineen päivineen.
        Tätä antia olen tavaillut neljä vuotta.


      • 2lesken kirjoitti:

        mim ttupuu
        Lesku asuu vanhustentalossa lesken oikeudella.

        Täällä on tyhjillään kaksi isoa aumtoa,kun porukat asuvat mieluumminen yksiössä.
        Ovat halvempia.
        En vie kenenkään paikkaa

        Miten niin ikääntyminen on kammotus minulle.
        Olet väärässä. Tykkän vanheta.

        Asu mun puolestani vaikka opiskelija-asunnossa, mutta todella törkeesti kirjoitit yli 70-vuotiaista.


      • Korppis11
        2lesken kirjoitti:

        Korppi
        Mitä sitä turhaa muokkaamaan tekstiä.
        Anti olla virheineen päivineen.
        Tätä antia olen tavaillut neljä vuotta.

        Kirjoitat, että et käytä muuta nikkiä kuin Lesken eri muodot, valehtelet.

        Tyylisi käyttää kotiviiniäni mielestäsi hyvänä lyömäaseena paljastaa sinut useiden kommenttien takaa. Nimimerkkejähän sinulla on niin rekattuja kuin puskanikkejä.

        Ei tarvitse selittää. Olet selityksesi antanut kommenteillasi.

        Tulossa kaunis päivä.


      • minttupuu kirjoitti:

        Asu mun puolestani vaikka opiskelija-asunnossa, mutta todella törkeesti kirjoitit yli 70-vuotiaista.

        minttu
        Missä on teksti?


      • Täällä internetin ihmeellisessä maailmassa teksti on taatusti, kun se kerran on tänne laitettu.

        Osia siitä löytyy nytkin, jos olisin tosi nörtti, löytyis varmaan koko ketjukin. Itekö poistatit vai?

        Omalle palstalle yli-ikäiset - 60 plus - Suomi24 Keskustelut

        https://keskustelu.suomi24.fi › Ryhmät › Ikäryhmät › 60 plus
        3 päivää sitten - Hyvää Iltaa kaikille 60-69vuotiaille, eli palstalaisille.Mikä kumma siinä on , että tänne kirjoittelee yli-ikäisiä pätemisen tarpeisia ihmisiä.


    • Minäkin viihdyn hyvin 70 huoneessa ja siellä on monta lahjakasta ja avarakatseista kirjoittajaa. Monilla suuri yleissivistys ja hyvä ulosanti. Samalla käyn täällä koska kaipaan kamujani jotka jäivät tänne ja eivät vielä vuosiin ole tulossa mukaan yli seitsemänkymppisten palstalle ja jotkut ovat olleet "alaikäisinä" mukana täällä jo pitkään. Nimimerkkejä luettelematta, tiedätte itse kenestä kaikista puhun.

      Olen samaa mieltä edellisten kanssa jotka puhuvat mielen vankilasta. Pahempaa vankilaa ei ole olemassakaan kuin se jonka itse olemme ympärillemme rakentaneet.

      • Bengalitikku

        Ajattelen ehkä 70 vuotta täytettyäni, että olen saavuttanut jo merkittävän iän. Olisin ylpeä siitä.
        Miettikääpä te, jotka olette tuon pykälän saavuttaneet, että eivät siihen kaikki yllä. Kenties meistäkään kaikki < 70 v.

        Jos nyt joku haluaa vierailla täällä, niin toivoisin, että kirjoittaisi jostain otsikon alla olevasta aiheesta, koska tällaisesta parin viikon välein syntyvästä vatuloinnista ei tule kuin tylsä vaikutelma.
        Ihan tolkuttomasti puolustelua ja selittelyä..
        Sanoisin: lopetelkaa puolustelu, selittely ja kirjoittakaa niistä a s i o i s t a mielipiteitänne, jos joskus kiinnostaa.
        Itse olen jotain 70 ketjua lukaissut, mutten ole kirjoittanut sinne.


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Ajattelen ehkä 70 vuotta täytettyäni, että olen saavuttanut jo merkittävän iän. Olisin ylpeä siitä.
        Miettikääpä te, jotka olette tuon pykälän saavuttaneet, että eivät siihen kaikki yllä. Kenties meistäkään kaikki < 70 v.

        Jos nyt joku haluaa vierailla täällä, niin toivoisin, että kirjoittaisi jostain otsikon alla olevasta aiheesta, koska tällaisesta parin viikon välein syntyvästä vatuloinnista ei tule kuin tylsä vaikutelma.
        Ihan tolkuttomasti puolustelua ja selittelyä..
        Sanoisin: lopetelkaa puolustelu, selittely ja kirjoittakaa niistä a s i o i s t a mielipiteitänne, jos joskus kiinnostaa.
        Itse olen jotain 70 ketjua lukaissut, mutten ole kirjoittanut sinne.

        Suotte kokeilet toisia määräillä, sellaisa, joilla on oikeus tähän palstaan ikänsä puolesta ollut sinua kauemmin.
        Sinullahan ei ikäsi puolesta olekaan mitään äänioikeutta 70 palstaan ennenkuin olet saavuttanut sen kunnioitettavan iän minkä mekin, mutta me yli seitenkymppiset ollaan oltu yli kuudenkymmenen jo paljon ennen sinuakin.
        Nii, että sinulta ei tänne lupaa tarvita eikä ehtoja kuinka pitää kirjoittaa.


      • Bengalitikku

        Juuri tuota sinunkin vänkäämistä tarkoitan.
        Hyvä, että ihan itse kirjoitit malliesimerkin.
        Nyt aika on meidän. Kyllä mä ajattelin ihan määräillä siis ilmaista, mitä luen ja mitä en halua lukea, koska siitä ei synny vuorovaikutusta ei mitään uutta.
        Vanhaa purkkaa!


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Juuri tuota sinunkin vänkäämistä tarkoitan.
        Hyvä, että ihan itse kirjoitit malliesimerkin.
        Nyt aika on meidän. Kyllä mä ajattelin ihan määräillä siis ilmaista, mitä luen ja mitä en halua lukea, koska siitä ei synny vuorovaikutusta ei mitään uutta.
        Vanhaa purkkaa!

        Tottahan sinä omia silmiäsi määräilet. Kukapa muu?

        Tämä edellä kirjoittamasi ei kyllä sinun omien silmiesi määräilyltä vaikuta:
        """Jos nyt joku haluaa vierailla täällä, niin toivoisin, että kirjoittaisi jostain otsikon alla olevasta aiheesta, koska tällaisesta parin viikon välein syntyvästä vatuloinnista ei tule kuin tylsä vaikutelma.
        Ihan tolkuttomasti puolustelua ja selittelyä..
        Sanoisin: lopetelkaa puolustelu, selittely ja kirjoittakaa niistä a s i o i s t a mielipiteitänne, jos joskus kiinnostaa."""

        Mutta kiva, että itse kirjoitat "a s i o i s t a".


      • Bengalitikku

        Vanhaa purkkaa.


      • En.pule.pelkele
        Bengalitikku kirjoitti:

        Vanhaa purkkaa.

        Puje jenkki oli vanha sanonta, kolppis ja moni muu pujee vanhaa jenkkiä


    • Paloma, olemme vierailijoita, joten pitää pysyä asiassa.

      Aloittaja kirjoitti...

      "tietysti arvostamme yli kaiken ikäistämme seuraa, samoilla vuosikymmenillä on koulut käyty ja samanlaisia äitiyspalkkauksia tutkittu, hullun lailla tehty työtä kun sen aika oli ja nyt sitten nautitaan eläkkeellä olosta".

      Äitiysavustuspakkauksen avasin eka kerran 1983 vuoden alussa ja työtä tuli tehtyä hullun lailla ja eläke juoksee.

      Siis mitä....arvostus ylikaiken...no jaa...

    • ensiapu

      On täällä kyllä omituista kommentointia havaittavissa! Ei uskoisi tämän ikäisiltä -hyi!
      Onneksi on normaalia ja leikkisääkin keskustelua. Kysyn vain: paljonko eroaa koulukiusaamisesta?!

      • Hullunaonhyväolla

        Heh heh.
        Jos ikääntyminen tuo moista ilkeyttä ja solvaamista, niin taidan jättää 60 väliin.


      • Korppis11
        Hullunaonhyväolla kirjoitti:

        Heh heh.
        Jos ikääntyminen tuo moista ilkeyttä ja solvaamista, niin taidan jättää 60 väliin.

        Sinähän olet hekotellut jo pitemmän aikaa 60-palstalla.


    • IkäIhminen

      Kiitoksia tervetulotoivotuksista aloittajalle. Nyt minäkin olen ns. täysivaltainen tälle palstalle kirjoittaja. Paras juttu vähään aikaan oli se, kun kävin paikallisessa ravintolassa oluella kaksi ja puoli viikkoa sitten. En muista, miten keskustelu ajautui ikäkysymyksiin. Pöydässä istuva nainen kysyi minun ikääni. Silloin vastasin totuudenmukaisesti: "60 vuotta ja yksi viikko". Se oli silloin muutaman tunnin tarkkuudella todellinen ikäni.

    • voisentään

      Siellä seiskakymppisissä taitaa olla omat "silmäätekevät" ja nämä meidän sinne siirtyvät eivät oikein saane sitä huomiota mitä halajavat. Täytyy sitten tulla tänne mukuloiden palstalle päsmäröimään. Kovinhan nuo heidän sanomisensa ovat lapsellisia, joten tämä 60 palstakin ehkä liian vaativa heille.

      • Korppis11

        Eihän se noin mene. Me uudet olemme tervetulleeksi toivotettu. Eräs kuusnelonen siellä vanhoja ihmisiä vihaa ja riitaa haastaa ei muut. Älykkäiden, ystävällisten ihmisten palsta plus 70 on. Täällä rìdellään se on totta.


    • @korppis en ole vierailija koska en ole koskaan "virallisesti" lähtenyt täältä minnekkään. Istun aidalla :))

      @voisentään: ihan riittävästi ja ei liian paljon. Jokaiselle tarpeensa mukaan ja jokainen kykynsä puitteissa.
      Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään valittamista yli seitsemänkymmppisien huoneessa vallitsevasta tunnelmasta ja ilmapiiristä. Hyvin minut on otettu vastaan ja monta hyvää kirjoittajaa, osa ennestään tuttuja. Oma havainto on että vähemmän turhaa jauhamista ja enemmän asiaa.

      • lobotti

        Kuten tuo nikki "voisentään" kirjoitti viimeisessä lauseessaan....kovin on lapsellista jne.


      • Korppis11
        lobotti kirjoitti:

        Kuten tuo nikki "voisentään" kirjoitti viimeisessä lauseessaan....kovin on lapsellista jne.

        Minun etunimeni ekakirjain on K. Mikä on sinun ....hihihii.


      • Korppis11 kirjoitti:

        Minun etunimeni ekakirjain on K. Mikä on sinun ....hihihii.

        Minun etunimeni ekakirjain on P. Ja sitten välillä M. Siis P.M.


      • voikiesus
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Minun etunimeni ekakirjain on P. Ja sitten välillä M. Siis P.M.

        ja lapsellisuus kukoistaa yhä.


    • Se näyttää syksy ja kevät olevan joillekin vaikeaa aikaa. Aiakin se reilu-jengi villiintyi viiskymppisissä syksyllä js keväällä, taitaa sama sakki olla täällä. Olen minä muutaman tunnistanut, kovin olivat terhakkana nikkeineen.
      Voihan niitä tervetuliastoivotuksia kirjoitella, mutta tyhjät tynnyrit kumisee eniten.

      • Korppis11

        Tuoni vienyt jo yhden heistä, liekö useamman. Ei seitenkymppiseksi yltänyt. Onnellinen elämä kaunistaa ja pitää terveenä.


      • Korppis11 kirjoitti:

        Tuoni vienyt jo yhden heistä, liekö useamman. Ei seitenkymppiseksi yltänyt. Onnellinen elämä kaunistaa ja pitää terveenä.

        Eilen illalla katsoin tätä, niin kaulakiiua täällä vaan toisille osoiteltiin, niin siihen se jäi.
        Ei tee mieli pyöriä piireissä, jotka sellaista kieltä käyttää.
        Ei tämä niin onnelliselta nyt ainakaan tunnu. Hydralisylinteri paukahti, ja se on 700 plus muut hilpetöörit, ja öljyäkin meni.
        Ei kovin kauniillekaan naama näytä, ainakaan ilman hitsausmaskia, sen kanssa ihan siedettävältä.
        Kai tämä silti onnellista elämää on, kun kerran tätä teen, tai en minä tiedä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe