Kasvatus kohdillaan

Påsse

Siis oluthuoneella ramppaa vanhemmat lastensa kanssa! Välillä on vaippaikäistä ja välillä hieman varttuneempaa, selvästi alle kouluikäistä lasta mukana. Miksi!? En itse veisi lapsia kännisten keskelle. Tuskin alkoholista tabu tulee , vaikkei sitä tyrkytettäisi lapsuudesta saakka. Humaltuneen ihmiset voivat olla lapselle pelottavia, vaikka eivät huutaisi tai melttoisi enempiä, pelkkä hiprakkainen olemus riittää.

12

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cafeolkkari

Se on hyvä alottaa nuorena!

• VastuuttomiaVanhempia

Poliisi vaan paikalle. Alaikäiset ei lain mukaankaan saa olla baareissa... Puhumattakaan, että jos vanhemmat on kännissä, on se lastensuojelun asia.

• Tuujoe

Olen kanssa kerran nähnyt, mutta vanhempi joi kyllä kahvia. Tosin paikassa muut hörppivät olutta, että en tiedä onko sekään mukavaa lapsille.

• Fergu

Mikä laki kieltää lapsen viemästä baariin?

• 6784

No luulisi joku laki olevan, joka suojelisi lapsia baareilta. Tai siis alle 18-vuotiaita.

Jos olisi ammattilaisia töissä siellä, niin tietäisivät...

• Blondit

Semmosta se on kun eihän se lapsi saa estää elämää. Pitää saada hengata lapsettomien kavereiden kanssa baarissa, röökata autossa kun ne piltit takapenkillä ja kännykkä kädessä ajaa autolla pimpparallia kylällä.
      Ei saa tuomita eikä neuvoa eikä ainakaan kieltää. Saa vielä traumoja näät minä minä-vanhemmat!

• Rauno55

Voisi vinkata henkilökunnalle asiasta? Ikävä itsekkin kännätä kun lapset katsoo.

Tai no, aika lapsellista se henkilökuntakin on. Yksikin asuu puheiden mukaan vielä äidin kanssa. Mahtaako ikinä aikuistua?

Eppäilen.

• Kauha

Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.

• Lakikirjahukassa

Eikö tähä ole jotain lakia? Outoa ajatella, että edes saisi olla lapsia baarissa. Vai onkohan siinä jokin kellonaika määrätty? Klo18?

Mutta aika outoa käytöstä vanhemmilta. No, oppivat lapsetkin istumaan kuppiloissa.

• fgfkloufcbnkki

Menkääpäs kuulkaa teatteriin Kokemäellä. On ainakin mainostus ollut kohdillaan, siitä ei voi valittaa. Alkaa jo tulla lähes korvista ulos.

• Pannaantaas

On jo käyty. Kipale oli hyvä, olis vaan pitäny tälläytyä villavaatetukseen, tuppas tulleen kylmä. Aina toi panemisesta puhuminen jaksaa naurattaa.

• Ilmoitusta

Sossuun ilmoitus. Niistäkin vanhemmista mitkä ajelee tupakka tai kännykkä kädessä lapset kyydissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2978
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2811
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      46
      2349
    4. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      42
      2341
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2107
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      2015
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      985
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      926
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      889
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      864
    Aihe