Hei! Mun unelma olisi lähteä pitkälle vaellus matkalle ja olisi ihanaa jos löytyisi matkakumppani mukaan. Vaikka 5000km kävellen, rinkat selässä ja teltta mukaan. Suunnitellaan matka, reitit ja et missä maissa käytäisiin. Oma unelmani olisi ainakin käydä amsterdamissa, kun tykkään välillä käyttää päihteitä. Olisi kiva jos itsekkin tykkäät.
Tää englantilainen karl bushby käveli 27000km.
Jos se noin hyvin onnistuu muiltakin ni pitää itekki kokeilla. Matkakumppania etsimässä nyt täällä
On mulla kyl viel vähän treenaamisen varaa, et ite jaksaisin kantaa painavaa rinkkaa pitkiä matkoja. Mut treenaan everyday, eli ei haittaa jos sinäkään et ihanvielä jaksa.
Pitkälle vaellukselle?
1
203
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen tapaus. Kerro syntymäaikasi, niin katson onko mahiksia. Arvelen, että olet vesimies tai oinas...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386