Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halit ...
Hei ... ja iltaa Neidille!
9
205
Vastaukset
Hyvää yötä Neidille ja kauniita unia!😘
- nnnnainennn
Hyvää yötä :)
- aitoriitta
Hyvää yötä. Saat runsaat halaukset, koska sinulla oli huono päivä. Tiedätkö mitä, minullakin on välillä. Kaikilla on. Tähdätäänkö kuitenkin ystävyyteen. Olisi jokin tavoite. Molempien pitää kehittyä henkisesti niin, että se on mahdollista. Sanotaan vuoden sisällä. Mitä sanot?
- kuokkaaellulta
Vikitteletkö?
- elämärauhoittuu
Ystävyys on hyvä päämäärä, ehkä se on mahdollista alkuvuodesta, kun on päässyt "sisään" uuteen työhön.
- aitoriitta
Yes. Oliko edellinen lupaus. Vielä meistä ystävät tulee mutta se vaatii erityisesti minulta paljon. Ystävyyteen kun vaaditaan ystävyyttä ja se ei ole ihastuneisuutta. Minun pitää kehittyä ja lupaan kehittyä.
- rehellisesti
Oli lupaus häneltä.
- aitoriitta
Kun nyt alan nukkua, minulla on niin hyvä mieli. Kaikki on niin hyvin. Vähän dekkaria vielä ja sitten hyvä uni. Elämä on kivaa😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368