Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halit ...
Hei ... ja iltaa Neidille!
9
180
Vastaukset
Hyvää yötä Neidille ja kauniita unia!😘
- nnnnainennn
Hyvää yötä :)
- aitoriitta
Hyvää yötä. Saat runsaat halaukset, koska sinulla oli huono päivä. Tiedätkö mitä, minullakin on välillä. Kaikilla on. Tähdätäänkö kuitenkin ystävyyteen. Olisi jokin tavoite. Molempien pitää kehittyä henkisesti niin, että se on mahdollista. Sanotaan vuoden sisällä. Mitä sanot?
- kuokkaaellulta
Vikitteletkö?
- elämärauhoittuu
Ystävyys on hyvä päämäärä, ehkä se on mahdollista alkuvuodesta, kun on päässyt "sisään" uuteen työhön.
- aitoriitta
Yes. Oliko edellinen lupaus. Vielä meistä ystävät tulee mutta se vaatii erityisesti minulta paljon. Ystävyyteen kun vaaditaan ystävyyttä ja se ei ole ihastuneisuutta. Minun pitää kehittyä ja lupaan kehittyä.
- rehellisesti
Oli lupaus häneltä.
- aitoriitta
Kun nyt alan nukkua, minulla on niin hyvä mieli. Kaikki on niin hyvin. Vähän dekkaria vielä ja sitten hyvä uni. Elämä on kivaa😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917435- 373957
- 453510
- 2342766
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 402443
- 1312390
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292269Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202208- 451952