Rahan -käteisen nosto automaatti

eipavielä

Ei taida kuulua OPn automaatin rahan lataaminen kellekkään? On palvelut tällä kylällä PERSEESTÄ.Vai olenko ainut enää joka muutamaa käteis kymppiä pitäs taskussaan ...jos nettimaailma pettää

9

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Money_maker

      Itse kyllä olen siihen tallettanut rahaa, mutta pääasiassa 50€ seteleitä. Sitä talletusta varten on näytön alla luukku. Tarkoitus siis on, että toiset tallettaa ja toiset nostaa, jos et ole tajunnut. Jollei kukaan talleta, ei rahaa voi myöskään nostaa. Yksinkertaista, älä valita täällä joutavia.

      • eipavieläkään

        Sinne just olen tallettanutkin säkillä kantanut jemmaan URPO. ..ennen sinun isoja rahojasi...VALITAN NOSTO SANAa EN TALLETUKSESTA kirjoitakkaan yksinkertaista.


      • Money_maker
        eipavieläkään kirjoitti:

        Sinne just olen tallettanutkin säkillä kantanut jemmaan URPO. ..ennen sinun isoja rahojasi...VALITAN NOSTO SANAa EN TALLETUKSESTA kirjoitakkaan yksinkertaista.

        Opetteleppa käyttäytymään ja mieti sitten kuka on "urpo".

        Sitä automaattia siis täydennetään sillä periaatteella, että toiset tallettavat ja toiset nostavat. Jollei talletuksia, ei voi nostaakkaan. Asiahan tuli hyvin ilmi karnevaalien aikaan. Sitä automaattia täydennetään nykyisin rahankuljetusfirman tekemänä harvoin, koska muuten se lisäisi kustannuksia.

        Siis vielä kerran: jos kukaan ei koskaan talleta siihen 20€ seteleitä, niitä ei voi nostaakkaan. Itse taas talletan vain 50€ setelit, koska ne ovat liian isoja kassassa vaihtorahoiksi.

        Vaikutat olevan huono käytöksinen elämänkoululainen. Pitäneekkö paikkansa?


      • Paavo_pesusieni

        Money_maker, uppoa suohon pätemiselläsi. Reppana.


      • Money_maker
        Paavo_pesusieni kirjoitti:

        Money_maker, uppoa suohon pätemiselläsi. Reppana.

        Heh heh, elämänkoululainen "paavo pesusieni" on huomannut olevansa reppana. Onneksi olkoon. Käyttäytymisesi on sen verran huonoa, että et taida koskaan nähdä yli 20€ seteliä.


    • rehelliine

      Ei kai se noin urpotouhua voi olla.Eihän ennenkään voinut tallettaa.Kyllä saisi pankki ryhdistäytyä.Kuitenkin ainut automaatti.

      • Uljasurpo

        Rehellinenurpo...... ei se raha-automaaatti ole Osuuspankin omistama / valvoma asia eikä kuuluu missään muodossa Osuuspankille paitsi se että automaatti sattuu nyt vaan olemaan osuuspankin kiinteistön seinässä ja saanee siitä jonkinlaista vuokratuloa...!!!???


      • Money_maker
        Uljasurpo kirjoitti:

        Rehellinenurpo...... ei se raha-automaaatti ole Osuuspankin omistama / valvoma asia eikä kuuluu missään muodossa Osuuspankille paitsi se että automaatti sattuu nyt vaan olemaan osuuspankin kiinteistön seinässä ja saanee siitä jonkinlaista vuokratuloa...!!!???

        Hyvä että joku tajuaa, että se automaatti ei ole OP-pankin. Ja tuo Suonenjoen automaatti on ns. OttoPlus automaatti. Tietää sitä, että siinä on se talletus toiminto. Tuon talletus mahdollisuuden avulla automaattia hallinnoiva yritys voi vähentää automaatilla käynti kertoja, kun rahan toivotaan kiertävän automaattiin takaisin. Ja automaatin kustannukset laskevat. Jos kustannuksia olisi liikaa, ei Suonenjoella olisi yhtään automaattia enää. Elämänkoululaiset eivät vain oikein tajua nykyaikaa ja kehitystä.


    • Viina

      Loppupelissä käteisen rahan kanssa on se ongelma, että kun automaatista ei saa pienempää rahaa kuin 50€, niin pienkauppiailta loppuu vaihtokassa. Mielellään maksaisin pienemmällä, mutta kun sitä pikku rahaa ei ole.

      Ongelma toki on myös se että etenkin nuorilla, heillä ei useinkaan tilillä ole edes saldoa 50 euron edestä, joten pimeetä viinaa voi ostaa, sillä toistaiseksi trokarilla ei ole maksupäätettä. Kaupunki voisi tulla tässä asiassa vastaan ja perustaa rahanvaihtopisteen vanhan kaupungin talon katokseen. Paikka olisi sijainniltaan oiva, lähellä Alkoa ja tarpeeksi lähellä 👮 poliisi laitosta, sillä turvallisin paikka viinan välitykseen on K-Market on pysäköintialue tai tämä vanhan kaupungintalon katos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe