Rahan -käteisen nosto automaatti

eipavielä

Ei taida kuulua OPn automaatin rahan lataaminen kellekkään? On palvelut tällä kylällä PERSEESTÄ.Vai olenko ainut enää joka muutamaa käteis kymppiä pitäs taskussaan ...jos nettimaailma pettää

10

872

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Money_maker

Itse kyllä olen siihen tallettanut rahaa, mutta pääasiassa 50€ seteleitä. Sitä talletusta varten on näytön alla luukku. Tarkoitus siis on, että toiset tallettaa ja toiset nostaa, jos et ole tajunnut. Jollei kukaan talleta, ei rahaa voi myöskään nostaa. Yksinkertaista, älä valita täällä joutavia.

• eipavieläkään

Sinne just olen tallettanutkin säkillä kantanut jemmaan URPO. ..ennen sinun isoja rahojasi...VALITAN NOSTO SANAa EN TALLETUKSESTA kirjoitakkaan yksinkertaista.

• Money_maker
        eipavieläkään kirjoitti:

Sinne just olen tallettanutkin säkillä kantanut jemmaan URPO. ..ennen sinun isoja rahojasi...VALITAN NOSTO SANAa EN TALLETUKSESTA kirjoitakkaan yksinkertaista.

Opetteleppa käyttäytymään ja mieti sitten kuka on "urpo".

Sitä automaattia siis täydennetään sillä periaatteella, että toiset tallettavat ja toiset nostavat. Jollei talletuksia, ei voi nostaakkaan. Asiahan tuli hyvin ilmi karnevaalien aikaan. Sitä automaattia täydennetään nykyisin rahankuljetusfirman tekemänä harvoin, koska muuten se lisäisi kustannuksia.

Siis vielä kerran: jos kukaan ei koskaan talleta siihen 20€ seteleitä, niitä ei voi nostaakkaan. Itse taas talletan vain 50€ setelit, koska ne ovat liian isoja kassassa vaihtorahoiksi.

Vaikutat olevan huono käytöksinen elämänkoululainen. Pitäneekkö paikkansa?

• Paavo_pesusieni

Money_maker, uppoa suohon pätemiselläsi. Reppana.

• Money_maker
        Paavo_pesusieni kirjoitti:

Money_maker, uppoa suohon pätemiselläsi. Reppana.

Heh heh, elämänkoululainen "paavo pesusieni" on huomannut olevansa reppana. Onneksi olkoon. Käyttäytymisesi on sen verran huonoa, että et taida koskaan nähdä yli 20€ seteliä.

• rehelliine

Ei kai se noin urpotouhua voi olla.Eihän ennenkään voinut tallettaa.Kyllä saisi pankki ryhdistäytyä.Kuitenkin ainut automaatti.

• Uljasurpo

Rehellinenurpo...... ei se raha-automaaatti ole Osuuspankin omistama / valvoma asia eikä kuuluu missään muodossa Osuuspankille paitsi se että automaatti sattuu nyt vaan olemaan osuuspankin kiinteistön seinässä ja saanee siitä jonkinlaista vuokratuloa...!!!???

• Money_maker
        Uljasurpo kirjoitti:

Rehellinenurpo...... ei se raha-automaaatti ole Osuuspankin omistama / valvoma asia eikä kuuluu missään muodossa Osuuspankille paitsi se että automaatti sattuu nyt vaan olemaan osuuspankin kiinteistön seinässä ja saanee siitä jonkinlaista vuokratuloa...!!!???

Hyvä että joku tajuaa, että se automaatti ei ole OP-pankin. Ja tuo Suonenjoen automaatti on ns. OttoPlus automaatti. Tietää sitä, että siinä on se talletus toiminto. Tuon talletus mahdollisuuden avulla automaattia hallinnoiva yritys voi vähentää automaatilla käynti kertoja, kun rahan toivotaan kiertävän automaattiin takaisin. Ja automaatin kustannukset laskevat. Jos kustannuksia olisi liikaa, ei Suonenjoella olisi yhtään automaattia enää. Elämänkoululaiset eivät vain oikein tajua nykyaikaa ja kehitystä.

• Viina

Loppupelissä käteisen rahan kanssa on se ongelma, että kun automaatista ei saa pienempää rahaa kuin 50€, niin pienkauppiailta loppuu vaihtokassa. Mielellään maksaisin pienemmällä, mutta kun sitä pikku rahaa ei ole.

Ongelma toki on myös se että etenkin nuorilla, heillä ei useinkaan tilillä ole edes saldoa 50 euron edestä, joten pimeetä viinaa voi ostaa, sillä toistaiseksi trokarilla ei ole maksupäätettä. Kaupunki voisi tulla tässä asiassa vastaan ja perustaa rahanvaihtopisteen vanhan kaupungin talon katokseen. Paikka olisi sijainniltaan oiva, lähellä Alkoa ja tarpeeksi lähellä 👮 poliisi laitosta, sillä turvallisin paikka viinan välitykseen on K-Market on pysäköintialue tai tämä vanhan kaupungintalon katos.

• Anonyymi

Minä nostan K marketista käteistä ostosten yhteydessä. Voi 200€ nostaa. Ei lopu käteinen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe