Niin ei seiso ,. stestosteroni arvo 10.3 onko korvaus hoidon paikka ja tarvitsenko ku ei toimi.
TESTOSTERONI JA STONDE
3
420
Vastaukset
- testosukko
Olin 65v kuna S-Tsetoni oli 12. Tk-lekuri sanoi sen olevan täysin riittävä ikäiselleni. Viitearvo 8.
Tuo 10,3 on yleisen viitealueen alarajoilla. Kahta tietoa. 10 - 40 ja 8 - 38.
Urheilulekuri kirjoitti reseptin koska ymmärsi, että insiivinen kuntoilu on terveyteni edellytys.
Testogeeliä pussukka päivittäin. 50mg, tai Tostran geeliä 60mg.
23.07.2018 oli S-Testoni 32,3 ja vapaa 111,5 20 - 40v miesten maksimi viite on 78,8. - serdtfghjgdf
Viitearvoissa näyttäisi olevan, eli tuolla perusteella et tule pääsemään asian kanssa tk:sta mihinkään. Syö terveellisesti, liiku reippaasti, ulkoile ja nuku. Nuo ohjeet sulle annetaan sieltä tk:stakin.
Ai niin ja lopeta tupakka sekä alkoholi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392