Niin ei seiso ,. stestosteroni arvo 10.3 onko korvaus hoidon paikka ja tarvitsenko ku ei toimi.
TESTOSTERONI JA STONDE
3
491
Vastaukset
- testosukko
Olin 65v kuna S-Tsetoni oli 12. Tk-lekuri sanoi sen olevan täysin riittävä ikäiselleni. Viitearvo 8.
Tuo 10,3 on yleisen viitealueen alarajoilla. Kahta tietoa. 10 - 40 ja 8 - 38.
Urheilulekuri kirjoitti reseptin koska ymmärsi, että insiivinen kuntoilu on terveyteni edellytys.
Testogeeliä pussukka päivittäin. 50mg, tai Tostran geeliä 60mg.
23.07.2018 oli S-Testoni 32,3 ja vapaa 111,5 20 - 40v miesten maksimi viite on 78,8. - serdtfghjgdf
Viitearvoissa näyttäisi olevan, eli tuolla perusteella et tule pääsemään asian kanssa tk:sta mihinkään. Syö terveellisesti, liiku reippaasti, ulkoile ja nuku. Nuo ohjeet sulle annetaan sieltä tk:stakin.
Ai niin ja lopeta tupakka sekä alkoholi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263204Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122339Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742236Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051971Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta201387Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116