Lukiessani monia ajankohtaisia kannanottoja ilmastonmuutos vaatimuksiin, huomaa monen joko vähättelevän, jotkut taas ovat suorastaan maailmanlopun tunnelmissa.
Tehtyäni muutamia valintoja, ja ennenkaikkea arvellessani jäljellä olevia elinvuosiani, olen vakuuttunut, etten ilahduta ketään heittäytymällä etukäteen suremaan.
Ensinnäkään en tule sitä näkemään, enkä myöskään tiedä miten teknologia kehittyy lähitulevaisuudessa.
Niinpä aion olla oma itseni, iloita sillon kun on riemastuttavampia asioita, ja niitähän kyllä löytyy. Samoin voi lähipiirin tapahtumat koskettaa, mutta maailmatuskaa en ota enään sydämelleni 😊 Heippa!
Ilmastoahdistustako
5
126
Vastaukset
Tuhoa kohti mennään ja kovaa vauhtia. Yksimielisyys ratkaisuista tai paremminkin niiden puuttuminen yhtenä syynä. Suomen osuus ei ei parhaimmillaankaan tunnu misään.
Vilkastaanpa ulos ikkunasta Suomen metsiä. Näemme laatupuuta tuottavia
oksattomia puita latvaan asti. Pienet vihreät tupsut puiden latvoissa eivät voi pelastaa happikadolta.
Metsien runsaalla vehreydellä laskisi hiilidioksidin määrä ja happea muodostuisi hengitettäväksi.
Ihmiset tuhoavat luonnon itse ja harkitusti. Tuulimyllytkään eivät meitä pelasta, ei myöskään aurinkopaneelit.
Luonnon pelastaminen ihmiskunnan käyttöön tulisi toteuttaa.- lopeta-hassuttelusi
Lopeta jo tuo peloittelu maailman lopusta, alias ruuneman
Apuli ja mitä metsiä itse näet ikkunastasi?
Nythän on Jokioisten laboratiossa kehitteillä joku systeemi, jolla tätä ilmastonmuutosta pystytään estämään.
Älä edes kysy minulta, mikä se oli, koska en muista, mutta jotain hienoa se oli, kuinka siinä muutettiin aineita uusiokäyttöön.
Miksi muuten vaihdat aina tuota nimmariasi? Haluatko seurata alias Pilmaria, jolla oli useita nikkejä, joista ei edes erkkikään saanut selvää.? - sinis.s
Tässä ilmeisesti tuo Jokioisten laboratorion Biomassan kehittely, mikä näyttää kattavan melko paljon,..
Kannattaa kyllä kuunella!
Ai että onkin huvittavaa lukea, reipasta sapiskaa satelevan Apulille, joka synkkänä kuvailee tuulen tuivertamia puitaan latvatupsuineen !
Itäsuomalaisen puuston rehevyydessä syntynyt, laajan tundravyöhykkeen naapurista, ja kirjallista rehevyyttä ilmentävä kiiskitär taas kertoo havannoistaan Jokioisten ihmelaboratoriosta , jonka kapasiteetistä onkin vielä hyvä olla tietämätön, ettei käy niinkuin minulle kansakoulun väärän ellipsinkuvan kanssa 🤣 ))
Itse viihdyn eläen oman luonteeni mukaan, päivä ja hetki kerrallaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940