Tanssiparia vailla

DanCeM

Hei!

Olen 53 mies(183cm) Lappeenrannasta. Olen aloittanut kilpatanssin alkeisryhmässä ja kaipaisin tanssiparia. Olisi hyvä jos saisi vakituisen parin jonka kanssa voisi harjoitella kipatanssia alusta asti sekä kehittää yhteistä tanssimista. Itselläni ei ole aikaisempaa tanssitaustaa ja lähden periaattessa ihan heittäytymällä kanki kaikkosena sekä pystymetsästä tähän harrastukseen. Käyn myös ohessa lavatanssin alkeisryhmässä, mutta kilpatanssi tuntuu tosi kiinnostavalta omalta kohdaltani. Jos olet kiinnostunut niin, ota yhteyttä.

25

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monestialoittanut

      Onnea etsintään. Valitettavasti naiset eivät taida olla erityisen kiinnostuneita tanssimisesta, jos pitää oikeasti alkaa harjoittelemaan. Kilpatanssin säännöt myös suosivat naisia, he voivat siirtyä ylempiin luokkiin, kun löytävät edistyneemmän parin. Toisinpäin ei onnistu ja harva nainen haluaa palata alempaan luokkaan. Mies jää yksin, ehkä muutaman vuoden päästä löytyy taas joku, joka haluaa parin alkeistunneille.

      • makuasiat

        Miehestähän se riippuu. Jos on kehityskelpoinen, fiksu, huumorintajuinen ja edes kohtuullisen näköinen mies niin siitä pidetään kiinni.


      • ääiinnäännmmiieess

        Olen saman ikäinen mies ja pari senttiä lyhyempi koska nähhään,yhdessä kivaa nami nami


    • Otinyhteyttä

      Tuu poika Kuntsille lauantai'seksi...
      Katsotaan onko sitä kemiaa :-)

    • miespulaaaa

      Kysy jotakin sieltä lavatanssikursseilta jos täällä ei tärppää.

    • kookeihäshämmeestä

      Olen n. 55 wee mies Hämmeestä. Osaan sylitanssit ja nyt halua kädenalitella. Sinä n. 20-40 v. sexy nainen otatko yhteyttä. Kurssillako nähdään ?

      • Sexsynainen

        Nähdään Kuntotalolla tänään.
        Voin tarjota alkeiskurssia miestenhaulla jos haluttaa oppia alikäden veikauksekst'.
        Naistentunnin rauhoitan sylitanssoin.


    • Tampereen_suunnalta

      Harmi kun välimatkaa on liikaa. Itse ajattelin aloittaa tanssimisen uudestaan, mutta ihan ilman kilpailua mielessä. Osaan perustanssit, mutta kiinnostaisi oppia uusia juttuja. Onkohan Tampereen suunnalla kiinnostunutta miestä?

      Olen 52 v ja 165cm nainen.

      • Säkkitarjontaa

        Kannattaisi mainita painokin. Haluaisin omiin mittoihin sopusuhtaisen parin.


      • Tampereen_suunnalta

        Naisilta pitää olla siis paino kerrottuna, mutta miehillä ei. Voi hyvää päivää sentään näitä meidän miehiä.


      • Haaveeksijäi
        Tampereen_suunnalta kirjoitti:

        Naisilta pitää olla siis paino kerrottuna, mutta miehillä ei. Voi hyvää päivää sentään näitä meidän miehiä.

        Minulla oli aikoinaan paino ja pituus sekä ikä aina kerrottuna, lisäksi siihenastinen tanssitausta. Itse vastasin vain jos nuo koko- ja ikänumerot oli annettu ja suunnilleen kohdillaan. Luultavasti sopivillekin ehdokkaille jäi painon ilmoittamattomuuden takia yhteydenotto tekemättä. En ymmärrä miksi painon antaminen on niin vaikeaa, koska se kuitenkin paljastuu. On varsin noloa sitä kysellä tai mitä sitten sanoa syyksi kun ei tavatessa haluakaan tehdä sopimusta treenaamisesta.


      • Tampereen_suunnalta
        Haaveeksijäi kirjoitti:

        Minulla oli aikoinaan paino ja pituus sekä ikä aina kerrottuna, lisäksi siihenastinen tanssitausta. Itse vastasin vain jos nuo koko- ja ikänumerot oli annettu ja suunnilleen kohdillaan. Luultavasti sopivillekin ehdokkaille jäi painon ilmoittamattomuuden takia yhteydenotto tekemättä. En ymmärrä miksi painon antaminen on niin vaikeaa, koska se kuitenkin paljastuu. On varsin noloa sitä kysellä tai mitä sitten sanoa syyksi kun ei tavatessa haluakaan tehdä sopimusta treenaamisesta.

        Ymmärrän kyllä kantasi. Aloittajakaan ei ollut laittanut painoaan tekstiinsä, joten en ymmärtänyt, että nainen, joka siihen vastaisi tarvitsisi sitä myös kertoa.

        Ehkä kuitenkin voisi sanoa toiselle osapuolelle pienen valkoisen valheen, jos toinen ei kiinnosta. Niinhän sitä tehdään normi nettideittiä tavatessa.

        Itselläkin on omat kriteerini ja tiedän miltä tuntuu kun treffikaveri paljastuu aivan muuksi, kuin mitä profiilissa on lukenut.


      • äinäänmuari
        Säkkitarjontaa kirjoitti:

        Kannattaisi mainita painokin. Haluaisin omiin mittoihin sopusuhtaisen parin.

        152kg ja 166cm


    • pirjo.nie

      moikka en halua kilpatansiin välttämättä, vaan kurseille ta tanssipaikkoihin/laivoille

      • MBenz

        Lavoille pääset ihan itsekkin jos sulla on auto. Ei tarvitse olla riippuvainen kaksilahkeisista. Muitakin porukkakyytejä voit kysellä vaikkapa TanssiNetin minne menossa palstalta.
        Rohkeutta peliin. Et pääse minnekään jos et uskalla yksin lähteä. Aina ei ole matkaseuraa ja toisaalta kiva ajella välillä yksinkin. On VAPAA näin koko illan ja voi ajaa jatkoille ihan minne lystää ....


    • on-on

      Jos olet 53v. mies, 183cm, ei tanssilla ole väliä. Käyt vain hakemassa sopivan pöönan patjaksesi.
      Lisäkoroilla saat bonuspöönan.

    • helppoahansesilloinon

      Muistan itsekin kilpatanssin ryhmässä olleena, että toisinaan alkeistyhmään tuli miehiä, jotka totesivat, että tämähän on kilpatanssi aivan helppoa. Mutta jotenkin heidän tapauksissaan oli kuitenkin aistittavissa, että kysymyksissä eivät olleet niinkään kilpatanssilliset eli standardilliset kuviot kuin itsekeksityt viennit itsekeksityissä tanssiasennoissa itsekeksittyihin kuvioihin. Eipä näitä miehiä seuraavilla tunneilla näkynyt, vaikka kilpatanssituntitasterilla daamitkin kohtelivat heitä itsekeksityistä kuvioista huolimatta silkkihansikkain. Tasterin jälkeen daamit vaikuttivat jostain syystä käytelleen raskaita nahkarukkasia, joissa sieviä luuvitosia sisällä.

    • anonyymi_aa0

      Hei DanCeM! Näin tanssipari ja vakiotanssipari ilmoituksesi. Olen 40 vuotias nainen Lappeenrannassa. Ja etsin myös vakiotanssi tai tanssiparia joka voisi käydä kanssani harjoituksissa. Olen tanssinut vasta vähän aikaaotaa yhteyttä minuun, jos etsit , vielä tanssiparia. yst. terv. Daria

      • Hei!

        Tämä oli kiva yllätys XD. Olin jo luopunut toivosta ja en ollut käynyt enää katsomassa viestiä täältä. Tosi hienoa jos tulet tanssipariksi.
        T: DanceM


      • anonyymi_V8t

        Hei! DanceM! Tulen mielelläni pariksesi. Laita viestiä sähköposti tai mistä sinut tavoittaa täältä. yst. terv. Daria


    • Paalupaikalle

      "Itselläni ei ole aikaisempaa tanssitaustaa ja lähden periaattessa ihan heittäytymällä kanki kaikkosena sekä pystymetsästä tähän harrastukseen "
      https://youtu.be/d3z7aeVh4ik
      - Talvella ei tanssipaikoilta meinaa enää löytyä perusmiestä joka olisi sinkku .
      Kesälavoille uskaltavat sitten ....
      - Anniskelupaikoihin voi eksyä uuttakin porukkaa....

    • anonyymi_W0c

      Hei DanCeM! Kyllä olen tulen tanssipariksesi. Kiva, kun vastasit. Laita minulle tänne miten sinut tavoittaa. yt. Daria

      • Hei!

        Oletko Daria ollut jo kilpatanssin alkeisryhmässä harjoittelemassa Lappeenrannassa?

        T: DanCeM


    • Kisakaari

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4513
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4484
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4096
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3017
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2621
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2089
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1725
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1472
    Aihe