Miten voitaisiin nainen

rikkoa tämä hiljaisuus?
29967
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

Hupaisa aloitus. Lähettäiskö vaikka

Äänestä

eikös se niin mee että koputa kepillä jäätä ;P

Äänestä

Otat kännit ja menet kylän raitille huutamaan sen henkilön nimeä ketä kaipaat. Vähintään 3 kylän miestä soittaa että tule hakemaan tämä yksi pois täältä riehumasta.

Äänestä

Tekstiviestiä ehdotan minäkin ässälle.

Äänestä
  • Joko kännykkä piippaa?

Äänestä

Tule puolitiehen vastaan...

Äänestä
  • Aiotko mennä lenkille.

Äänestä

• Voisin tulla puolitiehen vastaan kun vain tietäisin mikä "tie" kyseessä.

Äänestä

• Oisko etelästä pohjoiseen....vai toiseen suuntaan? Kumpi tulee kummasta suunnasta....puolivälissä kohdattaisiin.

Äänestä

• Mahdollisuuttaon kirjoitti:

Oisko etelästä pohjoiseen....vai toiseen suuntaan? Kumpi tulee kummasta suunnasta....puolivälissä kohdattaisiin.

Sinä tuut pohjoisesta

Äänestä

Mun pitää nukkua. En jaksa miettiä enää tätä. Liika on liikaa...

Äänestä

Voisit laittaa viestiä ja kertoa miten entisessä elämässäsi menee mies,

Äänestä
  • Tää taiskin olla lesboille tarkoitettu ketju, kun ap ei kommentoinut tätä millään tavoin. Itse olen nainen ja kaipaan erästä miestä edelleen

Äänestä

Laita tekstari, wa tai jotain fb. Vapaa valinta. Tilaisuuksia on ollut. Tee edes jotain, vaikka kuinka pientä. Muuten en usko.

Äänestä
  • Tekstiviestit on pois laskuista tällä viikolla ja varmaan seuraavallakin...sitä on hiljaisuus...

Äänestä

• Sevasenkäsi kirjoitti:

Tekstiviestit on pois laskuista tällä viikolla ja varmaan seuraavallakin...sitä on hiljaisuus...

Ja ei tarvi koskaan lähettää, ei nuorempia, ei minkäänikäisiä tuntemattomia.

Äänestä

Tekstiviestien ehdottajat olettavat, että yhteystiedot on. En ikinä olisi kirjoittanut tänne jos olisi muu yhteys. Tämä kuplatouhu väsytti psyyken kaiken muun ohella.

Äänestä

Textari voisi olla hyvä idea kertoa mitä ajattelet jollet sitten kasvotusten..halua.

Äänestä

Miks mä en kuule sitä hiljaisuutta vaan erikoinen kakofonia täyttää mun pään?

Äänestä
  • Ja se on jatkunut vuosia. Elämisen rauha täytyy saada.

Äänestä

• arkenajatöissä kirjoitti:

Ja se on jatkunut vuosia. Elämisen rauha täytyy saada.

Haluaisitko että se loppuisi?

Äänestä

• KysyyYks kirjoitti:

Haluaisitko että se loppuisi?

On yksi jonka tunnen kaukaa vuosien takaa ja hän on ainoa jonka elämääni haluaisin.

Äänestä

• Nainen vai mies ? Haluaisin myös mutta aina ei saa mitä haluaa sen olen oppinut..

Äänestä

• Mä pikkiriikkisen kärsin siitä että hiljainen huuto täyttää mun pään. Tänään tuli nenästä verta kun huuto yltyi niin kovaksi. Puhelin on keksitty, käytä sitä äläkä remua kaikkine tunteinesi mun päässä.

Äänestä

Laita viestiä jotain kautta, ihan mitä tahansa :)

Äänestä
  • Käykö tämän palstan kautta? Siinä tapauksessa voin kertoa että laitoin jo.

Äänestä

• Noh, ei se nyt oikeen käy.. unohdin mainita ettei tämän kautta.

Äänestä

• jotaiiinmuuta kirjoitti:

Noh, ei se nyt oikeen käy.. unohdin mainita ettei tämän kautta.

Ei täällä ole ollut tapana mitään sopia, mutta ymmärrän sen jos ei voi soittaa tai laittaa viestiä.

Äänestä

Otetaan vasara ja pannaan se p*skaksi sekä nyrkillinen voita kattilaan ja kossupullo pakkaseen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

oiskoehdotuksia kirjoitti:

rikkoa tämä hiljaisuus?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu