Miten voitaisiin nainen

oiskoehdotuksia

rikkoa tämä hiljaisuus?

29

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekstiviestistä

      Hupaisa aloitus. Lähettäiskö vaikka

    • eikös se niin mee että koputa kepillä jäätä ;P

    • osapuilleennoin

      Otat kännit ja menet kylän raitille huutamaan sen henkilön nimeä ketä kaipaat. Vähintään 3 kylän miestä soittaa että tule hakemaan tämä yksi pois täältä riehumasta.

    • Jotainalkua

      Tekstiviestiä ehdotan minäkin ässälle.

      • aivanhiljaista

        Joko kännykkä piippaa?


    • Mahdollisuuttaon

      Tule puolitiehen vastaan...

      • läheskesäinensää

        Aiotko mennä lenkille.


      • kunpatietäisin

        Voisin tulla puolitiehen vastaan kun vain tietäisin mikä "tie" kyseessä.


      • Mahdollisuuttaon

        Oisko etelästä pohjoiseen....vai toiseen suuntaan? Kumpi tulee kummasta suunnasta....puolivälissä kohdattaisiin.


      • Minäetelästä
        Mahdollisuuttaon kirjoitti:

        Oisko etelästä pohjoiseen....vai toiseen suuntaan? Kumpi tulee kummasta suunnasta....puolivälissä kohdattaisiin.

        Sinä tuut pohjoisesta


    • mitäseauttaisi

      Mun pitää nukkua. En jaksa miettiä enää tätä. Liika on liikaa...

    • kantaakosemillätavalla

      Voisit laittaa viestiä ja kertoa miten entisessä elämässäsi menee mies,

      • elämäänihyvätyöthälle

        Tää taiskin olla lesboille tarkoitettu ketju, kun ap ei kommentoinut tätä millään tavoin. Itse olen nainen ja kaipaan erästä miestä edelleen


    • sitätoivon

      Laita tekstari, wa tai jotain fb. Vapaa valinta. Tilaisuuksia on ollut. Tee edes jotain, vaikka kuinka pientä. Muuten en usko.

      • Sevasenkäsi

        Tekstiviestit on pois laskuista tällä viikolla ja varmaan seuraavallakin...sitä on hiljaisuus...


      • eikiitosminulle
        Sevasenkäsi kirjoitti:

        Tekstiviestit on pois laskuista tällä viikolla ja varmaan seuraavallakin...sitä on hiljaisuus...

        Ja ei tarvi koskaan lähettää, ei nuorempia, ei minkäänikäisiä tuntemattomia.


    • sairasmaailma

      Tekstiviestien ehdottajat olettavat, että yhteystiedot on. En ikinä olisi kirjoittanut tänne jos olisi muu yhteys. Tämä kuplatouhu väsytti psyyken kaiken muun ohella.

    • Rohkaise_häntä

      Textari voisi olla hyvä idea kertoa mitä ajattelet jollet sitten kasvotusten..halua.

    • Meteli_

      Miks mä en kuule sitä hiljaisuutta vaan erikoinen kakofonia täyttää mun pään?

      • arkenajatöissä

        Ja se on jatkunut vuosia. Elämisen rauha täytyy saada.


      • KysyyYks
        arkenajatöissä kirjoitti:

        Ja se on jatkunut vuosia. Elämisen rauha täytyy saada.

        Haluaisitko että se loppuisi?


      • halattaisiin
        KysyyYks kirjoitti:

        Haluaisitko että se loppuisi?

        On yksi jonka tunnen kaukaa vuosien takaa ja hän on ainoa jonka elämääni haluaisin.


      • Kaipausvainjäljellä

        Nainen vai mies ? Haluaisin myös mutta aina ei saa mitä haluaa sen olen oppinut..


      • Meteli_

        Mä pikkiriikkisen kärsin siitä että hiljainen huuto täyttää mun pään. Tänään tuli nenästä verta kun huuto yltyi niin kovaksi. Puhelin on keksitty, käytä sitä äläkä remua kaikkine tunteinesi mun päässä.


    • olenodotellutkin

      Laita viestiä jotain kautta, ihan mitä tahansa :)

      • olenlaittanut

        Käykö tämän palstan kautta? Siinä tapauksessa voin kertoa että laitoin jo.


      • jotaiiinmuuta

        Noh, ei se nyt oikeen käy.. unohdin mainita ettei tämän kautta.


      • kenenkanssakuljet
        jotaiiinmuuta kirjoitti:

        Noh, ei se nyt oikeen käy.. unohdin mainita ettei tämän kautta.

        Ei täällä ole ollut tapana mitään sopia, mutta ymmärrän sen jos ei voi soittaa tai laittaa viestiä.


    • niin.teemme

      Otetaan vasara ja pannaan se p*skaksi sekä nyrkillinen voita kattilaan ja kossupullo pakkaseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe