Miten voitaisiin nainen

oiskoehdotuksia

rikkoa tämä hiljaisuus?

29

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekstiviestistä

      Hupaisa aloitus. Lähettäiskö vaikka

    • eikös se niin mee että koputa kepillä jäätä ;P

    • osapuilleennoin

      Otat kännit ja menet kylän raitille huutamaan sen henkilön nimeä ketä kaipaat. Vähintään 3 kylän miestä soittaa että tule hakemaan tämä yksi pois täältä riehumasta.

    • Jotainalkua

      Tekstiviestiä ehdotan minäkin ässälle.

      • aivanhiljaista

        Joko kännykkä piippaa?


    • Mahdollisuuttaon

      Tule puolitiehen vastaan...

      • läheskesäinensää

        Aiotko mennä lenkille.


      • kunpatietäisin

        Voisin tulla puolitiehen vastaan kun vain tietäisin mikä "tie" kyseessä.


      • Mahdollisuuttaon

        Oisko etelästä pohjoiseen....vai toiseen suuntaan? Kumpi tulee kummasta suunnasta....puolivälissä kohdattaisiin.


      • Minäetelästä
        Mahdollisuuttaon kirjoitti:

        Oisko etelästä pohjoiseen....vai toiseen suuntaan? Kumpi tulee kummasta suunnasta....puolivälissä kohdattaisiin.

        Sinä tuut pohjoisesta


    • mitäseauttaisi

      Mun pitää nukkua. En jaksa miettiä enää tätä. Liika on liikaa...

    • kantaakosemillätavalla

      Voisit laittaa viestiä ja kertoa miten entisessä elämässäsi menee mies,

      • elämäänihyvätyöthälle

        Tää taiskin olla lesboille tarkoitettu ketju, kun ap ei kommentoinut tätä millään tavoin. Itse olen nainen ja kaipaan erästä miestä edelleen


    • sitätoivon

      Laita tekstari, wa tai jotain fb. Vapaa valinta. Tilaisuuksia on ollut. Tee edes jotain, vaikka kuinka pientä. Muuten en usko.

      • Sevasenkäsi

        Tekstiviestit on pois laskuista tällä viikolla ja varmaan seuraavallakin...sitä on hiljaisuus...


      • eikiitosminulle
        Sevasenkäsi kirjoitti:

        Tekstiviestit on pois laskuista tällä viikolla ja varmaan seuraavallakin...sitä on hiljaisuus...

        Ja ei tarvi koskaan lähettää, ei nuorempia, ei minkäänikäisiä tuntemattomia.


    • sairasmaailma

      Tekstiviestien ehdottajat olettavat, että yhteystiedot on. En ikinä olisi kirjoittanut tänne jos olisi muu yhteys. Tämä kuplatouhu väsytti psyyken kaiken muun ohella.

    • Rohkaise_häntä

      Textari voisi olla hyvä idea kertoa mitä ajattelet jollet sitten kasvotusten..halua.

    • Meteli_

      Miks mä en kuule sitä hiljaisuutta vaan erikoinen kakofonia täyttää mun pään?

      • arkenajatöissä

        Ja se on jatkunut vuosia. Elämisen rauha täytyy saada.


      • KysyyYks
        arkenajatöissä kirjoitti:

        Ja se on jatkunut vuosia. Elämisen rauha täytyy saada.

        Haluaisitko että se loppuisi?


      • halattaisiin
        KysyyYks kirjoitti:

        Haluaisitko että se loppuisi?

        On yksi jonka tunnen kaukaa vuosien takaa ja hän on ainoa jonka elämääni haluaisin.


      • Kaipausvainjäljellä

        Nainen vai mies ? Haluaisin myös mutta aina ei saa mitä haluaa sen olen oppinut..


      • Meteli_

        Mä pikkiriikkisen kärsin siitä että hiljainen huuto täyttää mun pään. Tänään tuli nenästä verta kun huuto yltyi niin kovaksi. Puhelin on keksitty, käytä sitä äläkä remua kaikkine tunteinesi mun päässä.


    • olenodotellutkin

      Laita viestiä jotain kautta, ihan mitä tahansa :)

      • olenlaittanut

        Käykö tämän palstan kautta? Siinä tapauksessa voin kertoa että laitoin jo.


      • jotaiiinmuuta

        Noh, ei se nyt oikeen käy.. unohdin mainita ettei tämän kautta.


      • kenenkanssakuljet
        jotaiiinmuuta kirjoitti:

        Noh, ei se nyt oikeen käy.. unohdin mainita ettei tämän kautta.

        Ei täällä ole ollut tapana mitään sopia, mutta ymmärrän sen jos ei voi soittaa tai laittaa viestiä.


    • niin.teemme

      Otetaan vasara ja pannaan se p*skaksi sekä nyrkillinen voita kattilaan ja kossupullo pakkaseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe