rikkoa tämä hiljaisuus?
Miten voitaisiin nainen
29
933
Vastaukset
- Tekstiviestistä
Hupaisa aloitus. Lähettäiskö vaikka
eikös se niin mee että koputa kepillä jäätä ;P
- osapuilleennoin
Otat kännit ja menet kylän raitille huutamaan sen henkilön nimeä ketä kaipaat. Vähintään 3 kylän miestä soittaa että tule hakemaan tämä yksi pois täältä riehumasta.
- Jotainalkua
Tekstiviestiä ehdotan minäkin ässälle.
- aivanhiljaista
Joko kännykkä piippaa?
- Mahdollisuuttaon
Tule puolitiehen vastaan...
- läheskesäinensää
Aiotko mennä lenkille.
- kunpatietäisin
Voisin tulla puolitiehen vastaan kun vain tietäisin mikä "tie" kyseessä.
- Mahdollisuuttaon
Oisko etelästä pohjoiseen....vai toiseen suuntaan? Kumpi tulee kummasta suunnasta....puolivälissä kohdattaisiin.
- Minäetelästä
Mahdollisuuttaon kirjoitti:
Oisko etelästä pohjoiseen....vai toiseen suuntaan? Kumpi tulee kummasta suunnasta....puolivälissä kohdattaisiin.
Sinä tuut pohjoisesta
- mitäseauttaisi
Mun pitää nukkua. En jaksa miettiä enää tätä. Liika on liikaa...
- kantaakosemillätavalla
Voisit laittaa viestiä ja kertoa miten entisessä elämässäsi menee mies,
- elämäänihyvätyöthälle
Tää taiskin olla lesboille tarkoitettu ketju, kun ap ei kommentoinut tätä millään tavoin. Itse olen nainen ja kaipaan erästä miestä edelleen
- sitätoivon
Laita tekstari, wa tai jotain fb. Vapaa valinta. Tilaisuuksia on ollut. Tee edes jotain, vaikka kuinka pientä. Muuten en usko.
- Sevasenkäsi
Tekstiviestit on pois laskuista tällä viikolla ja varmaan seuraavallakin...sitä on hiljaisuus...
- eikiitosminulle
Sevasenkäsi kirjoitti:
Tekstiviestit on pois laskuista tällä viikolla ja varmaan seuraavallakin...sitä on hiljaisuus...
Ja ei tarvi koskaan lähettää, ei nuorempia, ei minkäänikäisiä tuntemattomia.
- sairasmaailma
Tekstiviestien ehdottajat olettavat, että yhteystiedot on. En ikinä olisi kirjoittanut tänne jos olisi muu yhteys. Tämä kuplatouhu väsytti psyyken kaiken muun ohella.
- Rohkaise_häntä
Textari voisi olla hyvä idea kertoa mitä ajattelet jollet sitten kasvotusten..halua.
- Meteli_
Miks mä en kuule sitä hiljaisuutta vaan erikoinen kakofonia täyttää mun pään?
- arkenajatöissä
Ja se on jatkunut vuosia. Elämisen rauha täytyy saada.
- KysyyYks
arkenajatöissä kirjoitti:
Ja se on jatkunut vuosia. Elämisen rauha täytyy saada.
Haluaisitko että se loppuisi?
- halattaisiin
KysyyYks kirjoitti:
Haluaisitko että se loppuisi?
On yksi jonka tunnen kaukaa vuosien takaa ja hän on ainoa jonka elämääni haluaisin.
- Kaipausvainjäljellä
Nainen vai mies ? Haluaisin myös mutta aina ei saa mitä haluaa sen olen oppinut..
- Meteli_
Mä pikkiriikkisen kärsin siitä että hiljainen huuto täyttää mun pään. Tänään tuli nenästä verta kun huuto yltyi niin kovaksi. Puhelin on keksitty, käytä sitä äläkä remua kaikkine tunteinesi mun päässä.
- olenodotellutkin
Laita viestiä jotain kautta, ihan mitä tahansa :)
- olenlaittanut
Käykö tämän palstan kautta? Siinä tapauksessa voin kertoa että laitoin jo.
- jotaiiinmuuta
Noh, ei se nyt oikeen käy.. unohdin mainita ettei tämän kautta.
- kenenkanssakuljet
jotaiiinmuuta kirjoitti:
Noh, ei se nyt oikeen käy.. unohdin mainita ettei tämän kautta.
Ei täällä ole ollut tapana mitään sopia, mutta ymmärrän sen jos ei voi soittaa tai laittaa viestiä.
- niin.teemme
Otetaan vasara ja pannaan se p*skaksi sekä nyrkillinen voita kattilaan ja kossupullo pakkaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934