Ja myöskin omistajansa paras. Mutta hyvä ettei koiraharrastajapersoonatyyppi saanut geenejään jatkoon. Ettei vaan syntyisi lisää koiraharrastajia:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005859817.html
Ihmisen paras ystävä
6
170
Vastaukset
- mittääilloo
nään niin paljo noita "koirarakkaita"mut koskaan en lenkillä.???en koskaan ku ehkä 8 neliö ulkoaidassa kesät talvet.iloa en siinä heille enkä etenkään koiralle.talviilloin ku sudet huutaa.mitä iloa ...kellekkään.et ...???mitä
- sekavanököä
Ompa sekava kirjoitus.Ei mitään tolkkua .
- selittäis
Ookko kännissä?
- niinhänseon
Sun kohdalla ei myöskään.
- kävitkölenkillä
koiria otetaan.mut jokainen koira kait tarvitsee juoksulenkin.1kertaa 2kertaa päivässä?EI 8 neliön aitausta.jossa yötpäivät on.nehä huutaa ku sudet .pakkasöinä oikein karsii.niit oon nähny.sori jos on sekavaa.niin minustakin.tosi outoo.ja en ole kännissä.onko koiras käyny tänään lenkillä?
- lämpimikseenkö
Mitä järkeä aloittajan on kirjoitella tuollaisia kirjoituksiaan? Mikä on motiivi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147314
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434644- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311779
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271766Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411620- 361527
- 1431287