Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ...
Eillen aamuna oli noin 10, tänä aamuna vajaa 2 astetta.
Torstai aamuun
10
298
Vastaukset
- jnejnejne
Kaikki naiset kontallaan, kun kuokka kyntää yössä..
- aitoriitta
Huomenta. Täällä jo hereillä, koska töihin lähdössä. Ajattelin yöllä, kykeneekö minä muuttumaan vai olenko vaan pahis edelleen? Yritän muuttua ja toivon, että sinä ystävänä voisit minua auttaa. Haluan muuttua ja olla parempi. Anna minulle toivoa, koska minusta tuntuu, että myös lapset kärsivät ongelmistani. Miten voin sovittaa?
- nnnnainennn
Hyvää huomenta :)
Huomenta ja kiitoksia aamun toivotuksesta!
Täällä on lämmin aamukeli; mittari näyttää 7 astetta. Hyvä ulkoilukeli olisi, mutta työ kutsuu vielä tänään, joten suuntaanpa työmaalle. Hyvää päivää sinulle!- fiilinkimittari
Kuokan tunteet romahti lähes pakkaselle.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...☀️..Kuokan. tunteet romahti ihan pakkaselle...joku kirjoitti...
Kuokka ...on sellainen...
Kuuma...yhtäkkiä....jääkylmä....
Oikeesti myös kuumalle....
Räjähtävä dynamiitti....en kyl tiedä minkä takia...
Ehkä vaan on sellainen mies....kyl..miehel pitää olla tunteita...olis tylsää jos liian tasainen...tietenkin tasainen turvallinen....
MUT MIEHEN PITÄÄ OLLA MIES...
Tuoksua mieheltä...tuntua mieheltä....
Nauraa kuin mies...kävellä kuin mies...
NE LEVEET HARTIAT...AAAA .... HUOKAUS...
Uih.....miehis niin paljon ihanaa...
No ei ajatella..tulee tunteita...ei hyvä...
Kivaa päivää...nyt täytyy jutella toisen miehen kanssa...on nätti...tsau beibi...💫☀️🐰🐇🍂🍃👅- Pikkukukkaelluhallo
Täytyy korjata..
Kuumakalle...☀️🐰🐇
- aitoriitta
Hyvää iltapäivää. Taisin olla vähän sielukas tuossa aamulla mutta jostakin näistä viestistäsi sain siihen lohdutusta. Pitää vaan hyväksyä oma elämänsä ja luottaa siihen, että löytää tasapainon. Ei ehkä pysty sovittamaan mutta voi tuottaa hyvää oman osuuden. Sen enempään ei pysty. Hyvää iltapäivää ja iltaa sinulle! Tiedän, että olet puolellani ja toivot minulle hyvää, samoin minä sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946