Halvin tarjous voitti?

halvineiainaparas

Liikkuessani taannoin loukkkuran alueella huomasin,että siellä tehdään jonkunlaisia maanrakennus töitä maaurakointi seppä oy:n toimesta.Katsellessani tarkemmin ympärilleni huomasin aivan kamalan työnjäljen,mursketta ihmisten ojissa ja nurmikoilla,painaumia ja kuoppia ihmisten pihoissa,kärsineitä pensaita ja piha istutuksia.Ei ole edes yritetty siistiä paikkoja vaikka nykyajan koneilla siihen on varmasti mahdollisuus,muillakin työmailla(piharakentaminen,kaapelointi yms.)ympäri ulvilaa työnjälki ala-arvoista.Ihmettelen suuresti jos alueen asukkaat ja Ulvilan kaupunki hyväksyvät tuollaisen työnjäljen.Eikö Ulvilasta olisi varmasti löytynyt muitakin maanrakennus alan yrityksiä jotka olisivat hoitaneet kyseiset työt ammattitaidolla?

12

1764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tositietoa

Hävisitkö kilpailutuksessa?

• halvineiainaparas

En,ihan perus tasamaantallaajana vain pistänyt silmään työn jälki.olen nähnyt joskus siistejäkin lopputuloksia.

• Paikallinen

Kannattaisi varmaan ottaa asioista selvää ennen kuin kirjoittelee kaikkea päätöntä näille yleisille palstoille. Käsittääkseni kyseinen maanrakennus firma on tehnyt samalla alueella mm.Fasaanintien ja loukkurantien alkupään. Olisiko työjärjestyksellä joku merkitys asiaan:):)

• maahanmuuttaja

sä oot varmaa maarakkennusyrittäjä.

• kokemusta

tekee aivan paskaa ja alaarvoista jälkee jättää pihat järkyttävään kuntoon ja kehuu itseään ammattilaiseksi

• Uuranuurtaja

Kannattaa ottaa asioista itse selvää ennen kuin haukkuu ja selvittää mitkä työt kuuluu kenellekin urakoitsijalle.

#kokemusta ole Urakoitsijan yhteydessä suoraan ennenkuin haukut nimettömänä.
      Pelkurit ja paskaa housut mutisee nimettömästi!!

• kokemusta

on tainnu tuo koulunkäynti jäädä vähiin,päätellen oikein kirjotuksesta.

• maahanmuuttaja
        kokemusta kirjoitti:

on tainnu tuo koulunkäynti jäädä vähiin,päätellen oikein kirjotuksesta.

onko sulla kokemusta kyseisestä yrityksestä? ja jos on niin mikä on työssä tai jäljessä mätännyt?

• Universaali_lumihiutale

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee..

Aikuisina (?) ihmisinä varmaan ymmärtänette, että jos työn jälki on mielestänne p*skaa, niin puhelin käteen ja kertomaan siitä asiasta kyseisen firman pomoille omalla nimellänne. Hyvähän se on täällä puskista huudella, mutta harvapa uskaltaa asiansa omalla nimellään/naamallaan tuoda julki. Selkäänpuukottavia p*skahousuja kun on joka nurkan takana vähintään yksi.

• maahanmuuttaja

samaa mieltä asiasta,

• Anonyymi

On olemassa vanha viisaus...keskeneräistä työtä ei saisi näyttää herroille eikä hulluille!

• Anonyymi

Maanrakennus Seppä teki minulle kullaalla joitakin vuosia sitten kaivutöitä, ja pakko sanoa että tulivat tosi nopeasti hoitamaan homman,
        Ammattitaidolla ja hyvin siististi tehty.
        Jarmo on luotettava kaveri.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2972
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2847
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1612
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe