Mahdollisia öitä

pisteadikti

sumusta m>n

............

......... pisteiden keskelt'ä
...
.
.

satelemana.

Jos yksi piste kertoisi mielenmaailmastasi, miten sen toiselle ymmärrättävästi kuivailisit tai miten toinen voisi yhdistää pisteitä rakentavasti
Olisitko loukkaantunut jos toinen ei kykenisi löytämään pisteistä jotain mitä et itse löydä
Olisitko siinä tapauksessa jotain muuta mieltä mikä pilkun merkitys voisi olla, siis jos ppistekirjoitus sokealle ja kuurolle ei toimi tai mitä pisteista ajattelet, pilkuista puhumatta

13

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarpeeksi

      Ei tarvitse arvuutella
      Tietoa on

    • pisteillä

      Tuntuu siltä kuin olisi kuiva maa, johon sateen pitää laskeutua ensin sumuna, tihkuna. Maan täytyy kostua, jotta se voisi imeä enemmän vettä. Tippojen tippua sydämeen. Tosi kuiva...Tip, tip, kostua hiljalleen

      Yritin löytää pisteen, mutta en löytänyt
      Yritin monta kertaa, en pystynyt lukemaan loppua kertaakaan
      Se on jatkumo, kiduttava, huumaava, jatkuva
      Jatkumona jäin odottamaan jotain, mitä en kykene löytämään, et sinäkään
      Se on minussa, minun tunteissa
      Sumuna,
      en voi lopettaa tahtomasta sitä
      Olen kiinni siinä vai onko se minussa?

      Olen yhtä ikävää, ikävä asuu minussa
      Näin menee loppuun asti, ellet sada minuun
      Ellet rakasta minua perille päätökseen
      Päätökseen, jonka tarvitsen
      Seison paikallaan, tilassa, jossa en ole perillä,
      koska et tiedä, enkä tiedä, miten voisimme olla perillä ilman pistettä

      • piateadikti

        Lämpöhän tiivistää pisaroita yllemme, mutta kuinka taivaallista se olisikaan en toivo rankkasateita kuin pelkästään yllemme, en edes ilmastonmuutoksen varjolla ellei ne ole sydämmiä

        https://www.youtube.com/watch?v=WkSzV6jAkhQ

        Epäilen silti etten osunut kohdalle, korkeintaan tietämättä pisteiden loogisuutta

        Voisinpa olla väärässä ja kaikki tämä olisinkin vain epämääräistä sananhelinää kirjainten muodossa


      • pisteadkti
        piateadikti kirjoitti:

        Lämpöhän tiivistää pisaroita yllemme, mutta kuinka taivaallista se olisikaan en toivo rankkasateita kuin pelkästään yllemme, en edes ilmastonmuutoksen varjolla ellei ne ole sydämmiä

        https://www.youtube.com/watch?v=WkSzV6jAkhQ

        Epäilen silti etten osunut kohdalle, korkeintaan tietämättä pisteiden loogisuutta

        Voisinpa olla väärässä ja kaikki tämä olisinkin vain epämääräistä sananhelinää kirjainten muodossa

        pisteadikti

        Olempa huolissani yhdestä kirjaimesta sanassa näin huolettomalla alueella, ehkä siksi korjasinkin. Tai juurikin siksi.


      • pisteillä
        piateadikti kirjoitti:

        Lämpöhän tiivistää pisaroita yllemme, mutta kuinka taivaallista se olisikaan en toivo rankkasateita kuin pelkästään yllemme, en edes ilmastonmuutoksen varjolla ellei ne ole sydämmiä

        https://www.youtube.com/watch?v=WkSzV6jAkhQ

        Epäilen silti etten osunut kohdalle, korkeintaan tietämättä pisteiden loogisuutta

        Voisinpa olla väärässä ja kaikki tämä olisinkin vain epämääräistä sananhelinää kirjainten muodossa

        Miten sen sanot, niin se on
        Yhden tiedän, toisen ymmärrän. Häntä en opi koskaan. Sen navan ympärille kiertyy koko maailmani kiertokulku, järjetön hulluus. Ehkä se on se piste.


    • minun.addiktioni

      Olen laittanut aika paljon sanoja pisteiden väliin vuosien saatossa, ettei vaan mitään olisi jäänyt epäselviksi ainakaan omien ajatusteni, tunteideni suhteen.

    • naiseltamiehellesinne

      Pisteet ovat suloisia, pyöreitä ja pieniä...harmittomia, ajatuskatkoja ja salaisuuksia. Kertomattomia asioita...miettimistä.
      Helppoja...jos ei pysty sanomaan, että rakastan!
      Minä olen pystynyt....turhaan.
      Rakastan edelleen ja rakastan aina....
      sinua .....!

      • kohtapäästänirti

        Ja olet sen hänelle kertonutko? Hän ei kyllä ole saanut sellaista käsitystä ja pian on pakko päästtä irti siitä yhdestä ja ainoasta jonka kanssa olisi halunnut olla yhdessä. Ei enää jaksa oikeastaan yhtään pelkkää epämääräisyyttä ja arvoituksia. On helpompi olla yksin, koska jos mitään ei tapahdu tulee suru ja kiukku ja silloin päästän irti. Stressioireet eivät ole lievittyneet, koska elämisen ja työrauhaa ei ole vieläkään.


    • TiedotOnPiste

      Rätillä yleensä kuivataan, enkä oo paljoo pisteitäkään pyöritelly.
      Tommosessa ketjussa se olis varmaan mahdotontaki. Ainaki sen valomerkin.jälkeen. ;)

    • Elluhalloyb

      Tämähän on mulle...
      Mulla pisteitä...
      Toiset matkii...on helppoo..kun käyttää ..pisteitä...laiska minä.....🍃🍂👅💫
      Öitä sullekin..ketä tulkitset...pisteitä...

      • Totuus_

        sinä apinoit muita ja kaikki aloitukset eivät ole sinulle, seko


    • Kysynkinnytkukaoot

      Ekassa pistejanassa on yhtä monta kirjainta kuin nimissämme yhteensä

    • Virhe.Käsittelyssä

      Hyvää päivää sinne ... jonnekin ... jossain ... kauas ... missä ikinä olet
      Yläfemma 🖐️ *läps*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe