Prinsessalle

kruununkantaja

Prinsessa,

Luulitko sinä jossain vaiheessa, että minä en olisi tunnistanut sinua täällä? En pidä siitä, että luulet minua tyhmemmäksi kuin mitä olen.

Älä huolehdi, mitään peruuttamattoman pahaa ei ole tapahtunut. Olit vain yksi osa sarjassa, johon kuului liian monta samanlaista tapahtumaa. Elämässä tulee joskus kylmä.

Tokikaan kukaan ei vielä koskaan ole ollut niin enkeli kuin sinä.

18

1602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wqwqwqwqwqwqw

Harhainen uhkailee - uiuiui kun pelottaa.

• Nöyrä.palvelijanne

Ethän sä tyhmä ole, itserakas ja ilkeä vain.

• sanatonturhia

Kuninkaan tuolissa hallitsijalle toivottavasti olet ylpeä käytöksestäsi ja sinulla on nyt kuuliaisia alaisia minä en koskaan ollut edes tervehdyksen arvoinen minuun oli helppo paha mieli purkaa

• MustiSelli

Kellokoskelta ja sen lähikunnista löytyy niin monta Prinsessaa, että ketä niistä sä mshdatkaan tarkottaa?
      Tosin vaan yks niist kuvittelee ittensä ihan Enkelin kappalaiseks. ;)

• hrj

Joudunko kellokoskelle?

Enpä ole tietääkseni Suomen lakeja rikkonut.

• Kunhanheittelen

Yritätkö ressu todistella, että joku tietty on sinulle vastaillut, ap? Trollien juttuja on helppo uskoa jos on tarpeeksi tyhmä. Kilometrin säteellä taitaa yksi asustella enkä tarkoita itseäni. Käytäppä nyt niitä nystyröitäsi, kun kerran väität, että et ole tyhmä.

• Eiainakaanmulta

Trollin itsen kirjoittama.

• Etkuuleminusta

Tunnetko nyt kuningas olevasi minun yläpuolella?keskity omaan mitättömään elämääsi ja jätä muut rauhaan.hyvästi

• elämäopettaa

Sitä on taas pullisteltu peilin edessä.

• Prinssinlöysin

Seurustelen, mutta ei ole irlissä aikomustakaan sitä sulle tehdä tiettäväksi, niin kuin muitakaan asioitani. Ei mua häiritse sun touhuilus, meil on oikein hauskaa.

• Taas tämä käänteinen sanajärjestys: prinssin löysin, ei löysin prinssin

• Olisitkin ollut super-tyhmä, ellet olisi tunnistanut minua,
      jos olet joku niistä henkilöistä, jolle lähetin henkilökohtaiseen sähköpostiin

linkin tälle palstalle. "Prinsessa"-määritelmä ei kylläkään sovi minuun eikä kukaan minut oikeasti tunteva sitä minusta käyttäisikään.

• oleketjujensotkija

Yllätys, ei sulle kukaan kirjoita täällä!

• AlienUuni

On se niin hauskaa.

• OnkoSeJormaTäällä

Sekö? Jormaa pelkää kaikki ;)

• OnJormaTheMacho

Kaikki varokaa Jormaa.

• onkohantuoelokuvahyvä

On tuollainenkin kerrassaan huvittava nimitys: Super-Tyhmä, kuin Teräsmies eli SuperMan..... mikähän tällainenkin elokuva on, pitäisi katsoa edes vilkaista: Ant-Man ja Wasp. eli muurahais-Anttija ja Ampiaistyttö... joku tuollainen :D

• kruununkantaja

Teidän Ylhäisyytenne,

Olette ollut palstalta pois jo tovin. Vai lymyättekö tanssisalin suurten pariovien takana piilossa, vain tarkastellen, mitä kruununkantaja tänne kirjoittaa?

Sallikaa minun kutsua Teidät tanssiin! 👑👠👠

Tanssikaamme kuten ennen muinoin! Lupaan tanssittaa Teidät pyörryksiin asti... Sen jälkeen voimme taas mennä salaa muilta kahden kesken kävelylle linnan puutarhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 520
      7777
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      232
      2692
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2591
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      161
      1950
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1788
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      5
      1612
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1203
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1188
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1165
    Aihe