Prinsessa,
Luulitko sinä jossain vaiheessa, että minä en olisi tunnistanut sinua täällä? En pidä siitä, että luulet minua tyhmemmäksi kuin mitä olen.
Älä huolehdi, mitään peruuttamattoman pahaa ei ole tapahtunut. Olit vain yksi osa sarjassa, johon kuului liian monta samanlaista tapahtumaa. Elämässä tulee joskus kylmä.
Tokikaan kukaan ei vielä koskaan ole ollut niin enkeli kuin sinä.
Prinsessalle
18
1602
Vastaukset
- Wqwqwqwqwqwqw
Harhainen uhkailee - uiuiui kun pelottaa.
- Nöyrä.palvelijanne
Ethän sä tyhmä ole, itserakas ja ilkeä vain.
- sanatonturhia
Kuninkaan tuolissa hallitsijalle toivottavasti olet ylpeä käytöksestäsi ja sinulla on nyt kuuliaisia alaisia minä en koskaan ollut edes tervehdyksen arvoinen minuun oli helppo paha mieli purkaa
- MustiSelli
Kellokoskelta ja sen lähikunnista löytyy niin monta Prinsessaa, että ketä niistä sä mshdatkaan tarkottaa?
Tosin vaan yks niist kuvittelee ittensä ihan Enkelin kappalaiseks. ;)- hrj
Joudunko kellokoskelle?
Enpä ole tietääkseni Suomen lakeja rikkonut.
- Kunhanheittelen
Yritätkö ressu todistella, että joku tietty on sinulle vastaillut, ap? Trollien juttuja on helppo uskoa jos on tarpeeksi tyhmä. Kilometrin säteellä taitaa yksi asustella enkä tarkoita itseäni. Käytäppä nyt niitä nystyröitäsi, kun kerran väität, että et ole tyhmä.
- Eiainakaanmulta
Trollin itsen kirjoittama.
- Etkuuleminusta
Tunnetko nyt kuningas olevasi minun yläpuolella?keskity omaan mitättömään elämääsi ja jätä muut rauhaan.hyvästi
- elämäopettaa
Sitä on taas pullisteltu peilin edessä.
- Prinssinlöysin
Seurustelen, mutta ei ole irlissä aikomustakaan sitä sulle tehdä tiettäväksi, niin kuin muitakaan asioitani. Ei mua häiritse sun touhuilus, meil on oikein hauskaa.
Olisitkin ollut super-tyhmä, ellet olisi tunnistanut minua,
jos olet joku niistä henkilöistä, jolle lähetin henkilökohtaiseen sähköpostiin
linkin tälle palstalle. "Prinsessa"-määritelmä ei kylläkään sovi minuun eikä kukaan minut oikeasti tunteva sitä minusta käyttäisikään.- oleketjujensotkija
Yllätys, ei sulle kukaan kirjoita täällä!
- AlienUuni
On se niin hauskaa.
- OnkoSeJormaTäällä
Sekö? Jormaa pelkää kaikki ;)
- OnJormaTheMacho
Kaikki varokaa Jormaa.
- onkohantuoelokuvahyvä
On tuollainenkin kerrassaan huvittava nimitys: Super-Tyhmä, kuin Teräsmies eli SuperMan..... mikähän tällainenkin elokuva on, pitäisi katsoa edes vilkaista: Ant-Man ja Wasp. eli muurahais-Anttija ja Ampiaistyttö... joku tuollainen :D
- kruununkantaja
Teidän Ylhäisyytenne,
Olette ollut palstalta pois jo tovin. Vai lymyättekö tanssisalin suurten pariovien takana piilossa, vain tarkastellen, mitä kruununkantaja tänne kirjoittaa?
Sallikaa minun kutsua Teidät tanssiin! 👑👠👠
Tanssikaamme kuten ennen muinoin! Lupaan tanssittaa Teidät pyörryksiin asti... Sen jälkeen voimme taas mennä salaa muilta kahden kesken kävelylle linnan puutarhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165