Ei viitti enää illalla käydä s-marketissa kun nuoriso pitää leiriä ovien vieressä. Räkälimppejä ja roskaa asfaltti täynnä, röökiä vedetään posket lommolla, kiroillaan ja päristellään mopoilla. Eikö noille meidän tulevaisuuden toivoille ole muuta kokoontumispaikkaa kuin kauppojen edustat?
Meininki S-marketin kulmilla
6
358
Vastaukset
- Binger
Putaalla vai Kellossa? Itse lopetin Kellon S-marketissa käynnin kun meinasin jäädä oven edessä keulivan mopon alle toukokuussa. En ole ihan varma onko syy ipanoissa vai vanhemmissa, mutta erityisesti haukiputaalla tuntuu että penskat on elää ihan pellossa mopojen ja moottoripyöriensä kanssa.
- puhukaa-kauppiaalle
Tuollaisista asioista olisi hyvä sanoa kauppiaalle.
Kyllä kauppias pyytää poliisit paikalle tai muuta apua, jos joku häiritsee liiketoimintaa haittaavasti tai on uhka asiakkaille.- Näinon
Ainakin Haukiputaan S-marketilla käy vartiat jatkuvasti häätämässä penikoita pois, mutta ne yltyy vaan enemmän häiriköimään kun joku kieltää ja tuskin poliisitkaan ehtii tunteja päivystämään kaupan porteilla. Se on vaan valitettavasti niin että ainoat ihmiset jotka noille lippalakeille jotain kuria saa on vanhemmat. Tervetuloa seuraamaan mitä kullannuput iltasin touhuaa kylillä.
- Hamputti
Ei S-marketeilla ole kauppiasta, K-kaupolla on. Tietääkseni S-ryhmällä on myymäläpäällikkö, mutta eiköhän seki ole ihan tavallinen palkkatyöläinen.
- Exmyyjä
En ole kyllä nähny k-marketin pihalla näitä häirikköteinejä, ainoastaan näyttävät kerääntyvän ässän pihalle. Ovatko sitten halvan pullan perässä kun kauppa myy illalla -60%, itteä inhottaa kun yrittää mennä nostaan automaatista rahaa niin teinit notkuu siinä seläntakana, eikä ne edes anna tilaa mennä siihen. Joo ja se roskavuori mitä ne jättää jälkeensä on ihan järkyttävä. Kyllä myyjät varmaan on ihan kusessa noitten kans.
- Patmos
Haukiputaalla on paljon alkoholisti- ja narkomaaniperheitä ja tietysti myös näiden käytösongelmaisia pikkuprinssejä ja prinsessoja. Näillehän ei mene mikään normaali puhe perille vaan vaatii voimankäyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579