Kiitos vaan analyyseistäsi

Hauskaahantämä

Ei ole paljon naurattanut vähään aikaan ei. Kävikö mielessäs, että otin sut aika vakavasti, vaikka vitsinä varmaan olis pitäny....

15

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenet? Ai minutko - vai jonkun toisen?

Ei kukaan ole voinut ottaa minua vakavasti "romanttisessa" mielessä,
      sillä en ole tapaillut ketään, enkä puhunut kenenkään kanssa puhelimessa,
      saatikka että olisin lähetellyt tai vastaanottanut tekstiviestejä. Minulla ei siis
      ole ollut aktiivista vuorovaikutusta IRL kenenkään kanssa, joten tämä ei voi olla minulle...

T: Ei-ap.

• Timotei_on_hilpeä_heinä

Mitähän varten sitten täällä hillut?

• Anonymhomotee

Muakos tarkoitat????

• Ejdjj

Mistä analyyseistä puhut ;)

• Herran

pieksut mitä shittiä taas!!!!! Miksi näitä ilmestyy tänne, aivan turhaa jauhamista.

• Ikäeitäsmää

Vähän jo pelkäsin, kuka olikaan syytepenkillä

• Viivotin

Kenen otsis mitataan seuraavaksi?

• turhatäällä

jankuttaa, jos ei oikeassa elämässä halua mitään. Täällä ei ole takeita mistään. Yhteys siihen oikeaan ihmiseen ja alkaa asiat etenemään. Tietysti silläviisiin, että se toinenki on sinusta kiinnostunut.

• RistonViileeVenla

Samaa mieltä jankutuksesta. Vain kasvokkain näkee, mitä toinen sanoo, tietää, tekee, ajattelee, arvailee, tuntee, haluaa

• SeNainenTöistä

Jos täällä alkaa tulkitsemaan, saa sekoituksen vastauksia yhdeltä, toiselta ja kolmannelta. Yksi trollaa, toinen kiusaa ja kolmas on tosissaan.

Vastaus on samaa tasoa kuin laskisit päivänkakkaran terälehtiä rakastaa/ei rakasta. Jos joku vastaus tulee häneltä oikeasti, onnea poikkeus ja ihme.

Se minkä varaan voi laskea, tapahtuu oikeassa elämässä, oikeasti. Ihastukset ei useinkaan johda mihinkään konkreettiseen. Jos haluat enemmän, on tehtävä aloite.

• NaiselleTöistä

Aloitus ei ollut minun kirjoittamani.
        Yksikään trollaus ei myöskään.
        En ymmärrä, mitä hän olisi analysoinut?
        Ole varovainen sinäkin näiden kanssa.

• NaiselleTöistä

Plus että olen varmaan kerran kirjoittanut tänne yöllä. Olen niin kanttuvei yöaikaan, etten pystyisi heräilemään palstalle asti.
        Olen ihan tyytyväinen omaan toimintaani hänen suhteensa. Ajatukseni on ehkä mennyt perille, enkä muuta voi tehdä.
        Ei ole syytä jahkailla, sillä tämä ei ole paikka, jossa kykenisin kommunikoimaan niin että herättelisin kiinnostusta.
        Nyt näkemiin.

• Miksivastaatte

Joku mielenterveyspotilas tuo aloittaja T, miksi vastailette mielipuolen juttuihin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 516
      7733
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      231
      2682
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2581
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      161
      1940
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1788
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      5
      1502
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1203
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1178
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe