Motoristin visiirin väri Thaimaassa.

Sensei--

Aikanaan suomessa motoristit olivat motoristeja jopa siten että jaavalla ajeltiin myös talvella ja siihen aikaan ei ollut nykyisen kaltaisia kypäriä visiireineen, vaan sellainen nahkalakki jonka jokainen toki tietää ja muovitötterö turvan edessä jonka hengitys piti lämpimänä ettei nenä jäädy.

Näkyväisyys sivuille huonohko kuten hevosillakin silmälaput päällä.
Vertauskuvallisesti tätä silmälappua voi myös verrata eräiden ihmisten elämään, heidän havainnoiden vain tahtomansa ja muu, varsinkinoma toiminta jää huomiotta.
Mainittuun viitaten huomasin seuraavan, että suomessa kovasti on mielenkiinto minuun huomaamatta mitään omaa ja syytöksiäkin satelee tasaiseen tahtiin tuulesta temmaten.

No johan pomppas...
Minkä minä sille voin, jos olen jotain Senseitä joskus niin kovin ärsyttänyt...
Että hän "antaa minulle palautetta" rekisteröimällä KääLäy nimimerkin sekä kirjoittelee nimimerkilläni sitä näppärästi väännellen.
Varmaankin tämä tällainen toiminta kuuluu oleellisena osana Sensein Pattayan rakkauteen?

No itse asiaan ja visiiriin, johon otsikossani viittaan...........

Asiahan on niin että palstalla saa sanoa jonkin mielipiteen jonka normaalisti ikimurkku neiti 2010 tyrmää vääränä perustelematta ja jatkaa kertomalla, että hän ja hänen lapsensa on parempia tuossakin asiassa, nyt ollen kyse lumilautailusta ja hänen väitteestään että oranssi lasi laskettelulaseissa ei paranna näkyväisyyttä valkoisella aurinkoisella hangella.

Täytynee aivan ensimmäiseksi korjata eilinen vahinkokirjoitusvirheen kun kerroin vaimoni tulleen kakskyttyräisellä jonka kyytiin istahdin......tarkoitin toki hänen tuleen kakspyttysellä notmaan minut täällä Chiang Maissa täältä smuutibaarista jossa nytkin tätä kirjoitan.

Niin visiiristähän tässä on kyse.

Thaimaalaisilla joilla on umpikypärä, on yleisimmin tumma visiiri kuten 44x suosii aurinkolaseja jotka lentelee päästä kunhän ajelee mobedilla.
Koittakaapa pitää tummia aurinkolaseja iltahämärissä ja yönpimeydessä päässänne....mitä näkyy?

No vastaavasti voi katsahtaa aurinkolasien lävitse joissa oranssit tai jopa keltaiset linssit, siis kirkkaana päivänä auringonpaisteessa.

Tämä sama linssien väri on vaikuttava tekijäniin moottoripyöräillessä kuin rinteessä, sanoi ikimurkku 2010 asiaan mitä tahansa.

Kokeilkaa......ja valitkaa visiirinne väri kun Thaimaassa vuokraatte mobedeja.

Ps. Täytynee tänään noutaa mersunen talliin parkkikselta parempaan talteen, jossa parkkiksella se näkyy asiasta kiinnostuneille googlen kamerautontuotoksena takaa päinkuvattuna rekisterikilpineen.

Hyvää päivää kaikille.

26

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pattayanertto

      muista täyttää ravintolakonsernin kylmäkaapit ensin.

    • Sensei--

      No voivoi taas ikimurkku omanapanarssun visiirivikerrys poistui, mutta tämä tässä.

      Arvasin että ikimurkku omanapanarssu taas aktivoituu ja kysynkin onko aihetta olemassa,mistä sinä et vänkää aiheuta ???

      Taas tuota broidi sun muuta paskaa.

      Mulla kun on ollut pyörä suomessa jossa laukut ja samaten täällä Thaimaassa, mun ei tartte sun tavoin jeesusteipillä romppeita surrata takasitsille, siis varavisiiri aina mukana.
      Avopottaa ja reibaneita en käytä ja sun hyttyses taas naurattaa.

      Mun umpikypärässä on lähes aina kiinni tumma peilipitanteinen visiiri enkä sitä kovin usein muuhun vaihda edes pimeellä, koska lähes aina pidän sitä auki.
      Rillit mulla on päässä kypärä päässä ja ilman, jotka tummuu automaattisesti.

      Keltainen visiiri mulla laukussa ja sen napsautan kypärään kun pidempää pimeässä ajoa.

      Tämä kopioitu liikenneturvan sivulta.

      Myös linssien värillä on väliä. Vaaleat linssivärit sopivat vähäisessä valossa ajavalle. Keltainen väri toimii myös hyvin hämärässä, oranssi linssi on hyvä yleislinssi. Sininen linssi toimii lumiolosuhteissa huonoiten.

      Juttu Poju on niin että esimerkiksi myös moni moottorikelkkailija on päätynyt vain oranssiin tai keltaiseen syystä, että kirkas ja varjoinen erottuu vahvemmin.

      Tosin makuasia tämäkin.

      Liiteri......hehhee......Pojun kotona on liiteri.....juntti.

      • Sensei--

        Ja hieman tietoa toisin sanoin ikimurkulle:

        Kirkas visiiri on yleisimmin käytetty ja yleensä käytännöllisin ratkaisu.
        Lähes aina kypärän mukana tulee vakiona kirkas visiiri.

        Tummennettu visiiri on tarkoitettu aurinkoisiin olosuhteisiin.

        Oranssi visiiri lisää kontrastia ja vahvistaa valon ja varjon rajaa.

        Iridium visiirit ovat tummennettuja visiirejä jotka näyttävät ulkoapäin peilipintaisilta.
        Sisältä katsottuna näyttää samanlaiselta kuin tummennettu visiiri.

        LUE ORANSSI VISIIRI LISÄÄ KONTRASTIA 🐒🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜


      • Sensei-- kirjoitti:

        Ja hieman tietoa toisin sanoin ikimurkulle:

        Kirkas visiiri on yleisimmin käytetty ja yleensä käytännöllisin ratkaisu.
        Lähes aina kypärän mukana tulee vakiona kirkas visiiri.

        Tummennettu visiiri on tarkoitettu aurinkoisiin olosuhteisiin.

        Oranssi visiiri lisää kontrastia ja vahvistaa valon ja varjon rajaa.

        Iridium visiirit ovat tummennettuja visiirejä jotka näyttävät ulkoapäin peilipintaisilta.
        Sisältä katsottuna näyttää samanlaiselta kuin tummennettu visiiri.

        LUE ORANSSI VISIIRI LISÄÄ KONTRASTIA 🐒🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜

        MP- lehtiä selailtu taas? Ainoa mikä sulla tummuu automaattisesti on silmänaluset loputtoman ryyppäämisen seurauksena.

        Avokypärä, aurinkolasit ja kypärähuppu naamamaskilla on mukava yhdistelmä kuumassa. Lasit kyllä pysyy päässä. Ne pitää valita silleen että ne istuu suht tiiviisti ja ne sangat pujotetaan kypärän ja kypärähupun väliin.

        Sivulaukut on kehitelty homoseksuaaleille kuljettajille, joilla on vihreä huomioliivi ja jotka ajavat pylly pitkällä alaselkä notkolla ennakoivan ajotavan kurssilla käsivarret piikkisuorina jännityksestä. Pahimmilla homoilla on nahkalaukut joissa on hapsuja.
        Laukussa on lildoja ja työkaluja, koska HD:ssa osat pitää kiristää kymmenen minuutin välein. Siis ne osat jotka vielä ovat tallella.

        HD- sakki kun lähtee roadtripille, niin perässä ajaa kuormuri johon kerätään pudonneet osat ja hajonneet prätkät masentuneine kuskeineen.


      • Sensei--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        MP- lehtiä selailtu taas? Ainoa mikä sulla tummuu automaattisesti on silmänaluset loputtoman ryyppäämisen seurauksena.

        Avokypärä, aurinkolasit ja kypärähuppu naamamaskilla on mukava yhdistelmä kuumassa. Lasit kyllä pysyy päässä. Ne pitää valita silleen että ne istuu suht tiiviisti ja ne sangat pujotetaan kypärän ja kypärähupun väliin.

        Sivulaukut on kehitelty homoseksuaaleille kuljettajille, joilla on vihreä huomioliivi ja jotka ajavat pylly pitkällä alaselkä notkolla ennakoivan ajotavan kurssilla käsivarret piikkisuorina jännityksestä. Pahimmilla homoilla on nahkalaukut joissa on hapsuja.
        Laukussa on lildoja ja työkaluja, koska HD:ssa osat pitää kiristää kymmenen minuutin välein. Siis ne osat jotka vielä ovat tallella.

        HD- sakki kun lähtee roadtripille, niin perässä ajaa kuormuri johon kerätään pudonneet osat ja hajonneet prätkät masentuneine kuskeineen.

        Kypärähuppu sopii huppumiehille ja makuasia vaikka olethan sinä kaikessa toki oikeassa.
        Huppua käytin suomessa kylmällä säällä, en muuten.

        Muu taas 50 vuotiaan liikemiehen korkeatasoista johon totean että minulla on kovat laukut.

        Mukavaa oireilua sulle, miten muuten se kalakuva.......oliko kiinalaisia jonossa paljonkin omaan kuvausvuoroon ????
        Eikös löytynyt kuvaa jossa oot virveli kädessä, noi voi harmi.


      • lerpan-nahkapussit
        Sensei-- kirjoitti:

        Kypärähuppu sopii huppumiehille ja makuasia vaikka olethan sinä kaikessa toki oikeassa.
        Huppua käytin suomessa kylmällä säällä, en muuten.

        Muu taas 50 vuotiaan liikemiehen korkeatasoista johon totean että minulla on kovat laukut.

        Mukavaa oireilua sulle, miten muuten se kalakuva.......oliko kiinalaisia jonossa paljonkin omaan kuvausvuoroon ????
        Eikös löytynyt kuvaa jossa oot virveli kädessä, noi voi harmi.

        Jaa kaikissa pyörissäsi on siis kovat laukut, vaiko vain intiaanissa vai onkos ne sinun kolme prätkääsi nyt muuttuneet taas yhdeksi? Minkäs ikäinen se poikasi tänään on siellä mäkkärin kukkapuskassa? 7v vai 27v, vai etkö muista enää?
        Hyvä että Lerpalla on jotakin kovaa edes muutakin kuin elämä, mutta prätkien osalta kovaa laukkua on vain valokuvissa ja siinä puisessa, jota pöristelet laitoksen lattialla menemään. Nahkapussisi on roikkuneet tyhjän panttina jo kauan.
        Olen melko varma että omistat sellaiset nahkaiset gay- hapsuhousut tai ainakin haluaisit omistaa?


    • Itse päädyin päivittämään Thaimaassa käyttämäni kypärän (eli Thaimaan lomillani vien oman kypärän mukanani) tuossa viimevuonna. Päädyin hankkimaan keskihintaisen avattavan umpikypärän (kirkkaalla visiirillä ilman muuta) jossa on myös sisäänrakennettu tumma visiiri myös mukana (eli tule omana visiirinään kypärän kuoren välistä.
      Yleensä ajan kuitenkin etu-osa ylhäällä ja aurinkolasit päällä (lasit mitkä on helppo laittaa ja ottaa pois kypärä päässä).
      Visiireissä etenkin pimeällä ajettaessa korostuu paljon se asia, että sävyn lisäksi tärkeä asia on se, että visiiri on puhdas sekä naarmuton.

      • Sensei--

        Dille se jauhaa että muut lukee motolehtiä itse kopioiden kaiken viisauden kuten edellä ja loput dokumenteista ja uutisista kytäten 8 tuntia päivässä, näin on pöydän viisain aina kun kaikesta kaiken imuroi, mukava päteä.

        Shoei on mulle ok, olen löytänyt omani ja anteeksi jos väärä valinta Dillelle.
        Hintoja en muista enkä edes välitä.


      • lerpanvisiirit
        Sensei-- kirjoitti:

        Dille se jauhaa että muut lukee motolehtiä itse kopioiden kaiken viisauden kuten edellä ja loput dokumenteista ja uutisista kytäten 8 tuntia päivässä, näin on pöydän viisain aina kun kaikesta kaiken imuroi, mukava päteä.

        Shoei on mulle ok, olen löytänyt omani ja anteeksi jos väärä valinta Dillelle.
        Hintoja en muista enkä edes välitä.

        Sensein visiiri on ollut huurussa jo vuosia, eikä tilanne tunnu siitä muuttuvan.ö


    • KääLäy--

      Hyvää iltaa Sensei.

      Tuohon aloituksesi lainaukseen "No johan pomppas...." - kappaleeseen kommentoin lyhyesti.

      Minun mielipiteeni on, että juuri sinä Sensei olet tuon takana, mistä kirjoitin. Toki voit yrittää esittää, että mielipiteeni on väärä.

      Mersusi rekkarin aijaamisesta tänne kirjoitin jo eilen ihan aloituksen, mutta sinä taisit tuon kirjoitukseni poistattaa / poistaa... miksi ja miksiköhän nyt olet Mersuasi piilottamanssa?

      PS. Hyvin sä vedät.

      • Epäilen edelleen että Kääläy sinä olet aviomies-sensei-numball ja olet luonut tuon hahmon, jotta sinulla olisi enemmän kommentoitavaa ja väiteltävää itsesi kanssa täällä, kun muiden kanssa et tule toimeen ja itsesikin kanssa on vaikeuksia.

        Mutta! -Jos et ole, niin kai sinäkin paukapää huomaat että kirjoitat täysin identtisesti sensein kanssa ja kai sinä huomaat sen, että maailmanmatkaaja- sensei on täällä AINA Suomen aikaa klo 7.00.-21.00. ja viikonloppuisin hieman pidempään?

        Oli hän missäpäin maailmaa tahansa lomalla, töissä, jahdilla tai busineksissa, niin kellonajat on aina samat.

        Oletko huomannut että hän ei ole toimittanut koskaan yhtäkään kuvaa lentolipuistaan, vaimostaan, huviloistaan, erikoisautoistaan, moottoripyöristään, jahdeistaan, uima-altaistaan, Kulosaaren pelisaleistaan, allasosastoista, Hesan kämpästä, Paraisten ökyhuvilasta?

        Näitä todistekuviahan hän vaatii muilta, joita sitten itse ei toimita. Kuksan viereen aseteltu sutattu passikopio ei nyt ihan riitä.

        Olen 1000 prosenttisesti vakuuttunut, että jos tuolla herralla olisi edes Toyota Corolla mallia 00 Suomessa, niin siitä olisi jo sata kuvaa täällä. Niin alhaalla on rimansa, että kuvittelee voivansa pullistella sadaneuron mersun valokuvalla.


      • KääLäy--

        Ehditkö Sensei lukemaan poistetun aloitukseni siitä miksi en tule aijaamaan kuvaa Mersustasi?


      • KääLäy--
        KääLäy-- kirjoitti:

        Ehditkö Sensei lukemaan poistetun aloitukseni siitä miksi en tule aijaamaan kuvaa Mersustasi?

        Jaahas... ja täältä taas näköjään poistuu aivan asiallisia kirjoituksia alta aikayksikön. Miksiköhän?

        Salaliittoteoriani: Sensei = 2010....

        Wauuuu!!!!


      • KääLäy--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Epäilen edelleen että Kääläy sinä olet aviomies-sensei-numball ja olet luonut tuon hahmon, jotta sinulla olisi enemmän kommentoitavaa ja väiteltävää itsesi kanssa täällä, kun muiden kanssa et tule toimeen ja itsesikin kanssa on vaikeuksia.

        Mutta! -Jos et ole, niin kai sinäkin paukapää huomaat että kirjoitat täysin identtisesti sensein kanssa ja kai sinä huomaat sen, että maailmanmatkaaja- sensei on täällä AINA Suomen aikaa klo 7.00.-21.00. ja viikonloppuisin hieman pidempään?

        Oli hän missäpäin maailmaa tahansa lomalla, töissä, jahdilla tai busineksissa, niin kellonajat on aina samat.

        Oletko huomannut että hän ei ole toimittanut koskaan yhtäkään kuvaa lentolipuistaan, vaimostaan, huviloistaan, erikoisautoistaan, moottoripyöristään, jahdeistaan, uima-altaistaan, Kulosaaren pelisaleistaan, allasosastoista, Hesan kämpästä, Paraisten ökyhuvilasta?

        Näitä todistekuviahan hän vaatii muilta, joita sitten itse ei toimita. Kuksan viereen aseteltu sutattu passikopio ei nyt ihan riitä.

        Olen 1000 prosenttisesti vakuuttunut, että jos tuolla herralla olisi edes Toyota Corolla mallia 00 Suomessa, niin siitä olisi jo sata kuvaa täällä. Niin alhaalla on rimansa, että kuvittelee voivansa pullistella sadaneuron mersun valokuvalla.

        Ystäväni 2010.

        Myönnän että minäkin olen ottanut muutamankin kopin päähäni. Pari kertaa olen tipahtanut (vain) polvilleni. Parikolme kertaa minut on hapetettu siten, että en ole älynnyt taputtaa ennen kuin olen tajuntani menettänyt. Aika jännä tunne muuten se,,, kun hapetettaessa tajunta hiipuu. Ei tunnu oikeastaan pahalta ollenkaan ja takaisin elämään herätessään sitä vain ihmettelee, että mitä on tapahtunut.

        Olen huomannut, että Sensei kirjoittelee varsin lahjakkaasti niitä ja näitä... ja että sinun kirjoituksissa on ehkä hippusen verran enemmin totuutta kuin hänen. Tämä toki on vain minun mielipiteeni.


      • Salaliitoteoreetikko
        KääLäy-- kirjoitti:

        Jaahas... ja täältä taas näköjään poistuu aivan asiallisia kirjoituksia alta aikayksikön. Miksiköhän?

        Salaliittoteoriani: Sensei = 2010....

        Wauuuu!!!!

        Hauskaa nyt nää bimbot alkaa vänkään keskenään.

        Numba.
        Eikös olisikin hyvä stradediia voittaa naapurivaltio aiheuttaen sinne sisällisfainingin ja niitä pitäis alkaa hapettaan.

        2010.....
        Edelleen eikä muutu, minä annan vastinetta sulle sun h.... ja h..... sekä mikä on totta mun jutuissa ja mikä ei on yhdentekevää mitä ajattelet........mutta sinä Poju ajattelet.
        Mikäli pidät omia kuvias jonkun sortin todisteina niin grattis vaan.

        KääLäy.
        Pyysin anteeksi että vien oman autoni omaan talliin.
        Kerroin että sinullahan on mersukuvia joten julkaise tahtoessasi rek ja kaiva vielä rektiedoista muuta jos katsot aiheelliseksi, sinun asiasi.
        Linkitin googlen kamerautokuvan parkista jossa näkyy mersun takaosa rekistereineen ja se lienee aiheuttaneen moden poiston.


      • KääLäy--
        Salaliitoteoreetikko kirjoitti:

        Hauskaa nyt nää bimbot alkaa vänkään keskenään.

        Numba.
        Eikös olisikin hyvä stradediia voittaa naapurivaltio aiheuttaen sinne sisällisfainingin ja niitä pitäis alkaa hapettaan.

        2010.....
        Edelleen eikä muutu, minä annan vastinetta sulle sun h.... ja h..... sekä mikä on totta mun jutuissa ja mikä ei on yhdentekevää mitä ajattelet........mutta sinä Poju ajattelet.
        Mikäli pidät omia kuvias jonkun sortin todisteina niin grattis vaan.

        KääLäy.
        Pyysin anteeksi että vien oman autoni omaan talliin.
        Kerroin että sinullahan on mersukuvia joten julkaise tahtoessasi rek ja kaiva vielä rektiedoista muuta jos katsot aiheelliseksi, sinun asiasi.
        Linkitin googlen kamerautokuvan parkista jossa näkyy mersun takaosa rekistereineen ja se lienee aiheuttaneen moden poiston.

        Tuo minkä laitoit minun kirjoittamaksi ei ole minun kirjoittama.

        Hyvin sä kuitenkin vedät;)


      • Sensei--
        KääLäy-- kirjoitti:

        Tuo minkä laitoit minun kirjoittamaksi ei ole minun kirjoittama.

        Hyvin sä kuitenkin vedät;)

        Eikös täällä ole samat säännöt kaikilla, eli kaikki on vapaata riistaa, myös nimimerkit ja toisena esiintyminen ynnä muuta.
        Mua ei huvita lähteä tolle sun amalialinjalle ja mulla omat "vedätykset" sopi tai ei, mutta näyttänee tehoavan, joten hutsuttelemisiin .....niin ja tiedoksi 2010 on ikimurkku sairasidiootti.

        Ps. En ole kirjoittanut sinuna vaikka et sitä uskokaan, enkä koskaa sanallakaan noista idiotismeista mistä mua syytetään.


      • KääLäy--
        Sensei-- kirjoitti:

        Eikös täällä ole samat säännöt kaikilla, eli kaikki on vapaata riistaa, myös nimimerkit ja toisena esiintyminen ynnä muuta.
        Mua ei huvita lähteä tolle sun amalialinjalle ja mulla omat "vedätykset" sopi tai ei, mutta näyttänee tehoavan, joten hutsuttelemisiin .....niin ja tiedoksi 2010 on ikimurkku sairasidiootti.

        Ps. En ole kirjoittanut sinuna vaikka et sitä uskokaan, enkä koskaa sanallakaan noista idiotismeista mistä mua syytetään.

        Juu jaa ja ok.

        PS. Hokasin juuri, että et ole ikinä huoritellut vaimoani enkä minä sinun.


      • KääLäy-- kirjoitti:

        Ystäväni 2010.

        Myönnän että minäkin olen ottanut muutamankin kopin päähäni. Pari kertaa olen tipahtanut (vain) polvilleni. Parikolme kertaa minut on hapetettu siten, että en ole älynnyt taputtaa ennen kuin olen tajuntani menettänyt. Aika jännä tunne muuten se,,, kun hapetettaessa tajunta hiipuu. Ei tunnu oikeastaan pahalta ollenkaan ja takaisin elämään herätessään sitä vain ihmettelee, että mitä on tapahtunut.

        Olen huomannut, että Sensei kirjoittelee varsin lahjakkaasti niitä ja näitä... ja että sinun kirjoituksissa on ehkä hippusen verran enemmin totuutta kuin hänen. Tämä toki on vain minun mielipiteeni.

        Kuulehan sie Lerppa. Lopeta satuilu. Se ei paranna elämääsi yhtään. Kaikki juttusi on viisivuotiaan uhmapojan tasolle taantunutta sontaa.


      • Mörri-Möykky
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Kuulehan sie Lerppa. Lopeta satuilu. Se ei paranna elämääsi yhtään. Kaikki juttusi on viisivuotiaan uhmapojan tasolle taantunutta sontaa.

        Mitähän se mörkö tahtoo,
        tinttan tanttan tallallei lei.
        Mitähän se mörkö tahtoo,
        mitähän se mörkö tahtoo?


    • 64NumBaIl63

      ..resut.. mulla on sellanen viirisi.. riivisi.. virsiisi.. visiriiri.. se on housussa ja se on ruskee..

      • Sensei--

        Mä en oo sä enkä sä oo mä. Miten olis tälläinen potatohenkinen runo?
        Vesivisiiri sihisi hississä. Kerran ajoin vietnamin poikki intiaanilla umpilaukuilla ja toisessa laukussa ei ollu paljon mitään.


      • VittuMikäIdiootti
        Sensei-- kirjoitti:

        Mä en oo sä enkä sä oo mä. Miten olis tälläinen potatohenkinen runo?
        Vesivisiiri sihisi hississä. Kerran ajoin vietnamin poikki intiaanilla umpilaukuilla ja toisessa laukussa ei ollu paljon mitään.

        Menit sitte laittamaan ne hammaskeiju Amalian kohtuullisesti käytetyt stringit sinne toiseen laukkuun!.... jäikö ees hapsuja jäljelle?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe