Skoda fabia öljypropun aukasu

Enymmärrä

Tämähä on ihme palsta ku mä kysyin jotta tietäskö joku teistä viisaampi minkäkokone torxavain pitää olla Skoda fabia 1.2 -03 öljypropun aukasuun ni se viesti poistetaan.
Ihan asialline kysymys mun omasta mielestä.
Kun netissä luki jotta pitää olla 6mm kuusioavain ,mutta poika kun men vaihtaan öljyjä ni tarvitaanki kuulema torxavain .
Oiskoha sit alkuperäinen öljyproppu vaihettu en tiiä...

15

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarkasmi.sakari

      Tällä palstalla on tarkoitus keskustella Skodan valtavista vioista ja ongelmista, joita ei korjata koskaan eikä milloinkaan.

      Viestisi poistettiin, koska 1) se ei kuulu tälle keskustelualueelle, oikea paikka ehkä "Huuhaa" 2) Se on valheellinen; -03 Skodat on paalattu 100% 3) edellisistä kohdista johtuen olet trolli.

      Ja tämä on faktaa.

      • Enymmärrä

        Heh no mä luulin että täällä voi kysyä ihan mitä vaan liittyen skodaan, mutta taisin sit ymmärtää vääriin.
        Ehkäpä lähen sit sinne kauppaan ostaan nipun erikokoisia torx avaimia


      • Sarkasmi.sakari
        Enymmärrä kirjoitti:

        Heh no mä luulin että täällä voi kysyä ihan mitä vaan liittyen skodaan, mutta taisin sit ymmärtää vääriin.
        Ehkäpä lähen sit sinne kauppaan ostaan nipun erikokoisia torx avaimia

        Hyvä että ymmärsit, vaikka kyllä täällä on ihan selkokielellä luettavat säännötkin. Ne ovat faktaa.


      • Enymmärrä
        Sarkasmi.sakari kirjoitti:

        Hyvä että ymmärsit, vaikka kyllä täällä on ihan selkokielellä luettavat säännötkin. Ne ovat faktaa.

        No mun silmiin ei ne säännöt ole osunu mistähän ne näkee lukea...


      • Sarkasmi.sakari
        Enymmärrä kirjoitti:

        No mun silmiin ei ne säännöt ole osunu mistähän ne näkee lukea...

        Säännöt ovat faktaa ja ne ovat yleisesti kaikkien tiedossa. Faktat eivät tarvitse perusteluja. Niitä ja "lähteitä" vaativat vain maksetut kehujat, jotka yrittävät estää asiallisen keskustelun Skodan valtavista vioista ja ongelmista, joita ei korjata koskaan eikä milloinkaan.


    • hessumopo

      Sun täytyy viedä Fabiasi Pärnäsen korjaamolle. molle molle.

    • D.i.y-man

      Ei kai sentään öljypropun avain voi olla 6 mm tai vastaava Torx. Ennenvanhaan eli silloin kun autot tehtiin kestämään oli kuusioavaimen koko 10-12 mm ja lenkin/hylsyn koko 17-19 mm jotka eivät heti nylppääntyneet. Kummaksi on maailma mennyt kun kaikesta tehdään niin rimpulaa että ongelmat ovat takuulla edessä ja vieläpä melko pian.

      • InchByInch

        Ulko- vai sisämitta, siinä se ero...


      • skodajocke

        Tämän palstan keskustelijat eivät varmasti ole suunnitelleet yhtäkään autonosaa. Ota yhteyttä autotehtaaseen, ja tee reklamaatio sinne. Tällä palstalla arvostellaan vaan toisten tekemisiä, kun omat tekemiset eivät näy missään. Paitsi tällä palstalla.


      • hessumopo

        Pelleilyähän tuo (kin) aloitus on.


      • Sarkasmi.sakari
        hessumopo kirjoitti:

        Pelleilyähän tuo (kin) aloitus on.

        Totta. Paalissahan tuollainen Fääbiö Skeida jo on.

        Eikä Venäjällä mitää torxeja Skodaan käytetä. Ruosteista valurautaa, pultteja, muttereita ja vähintään 20mm hylsyllä...


      • Enymmärrä

        En kyllä ymmärrä mitä pelleilyä tuo aloitus on kun oikiasti olisin neuvoa apua tarvinnu kun olen nainen ja tyhmä ku saapas. Täällä sitte viisaat miehet heti hyökkää päälle vaikka ajattelin jotta täältä saisin jonkinlaista apua .
        Toista kertaa en kyllä tältä palstalta kysy mtn neuvoa/ohjetta kun ei täällä kerta asialliseen kysymykseen saaku päänaukomista.
        Kiitoksia vaan teille viisaille miehille edes siitä.


      • Sarkasmi.sakari
        Enymmärrä kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä mitä pelleilyä tuo aloitus on kun oikiasti olisin neuvoa apua tarvinnu kun olen nainen ja tyhmä ku saapas. Täällä sitte viisaat miehet heti hyökkää päälle vaikka ajattelin jotta täältä saisin jonkinlaista apua .
        Toista kertaa en kyllä tältä palstalta kysy mtn neuvoa/ohjetta kun ei täällä kerta asialliseen kysymykseen saaku päänaukomista.
        Kiitoksia vaan teille viisaille miehille edes siitä.

        No mutta. Emansipaatio!

        Eiku huoltokorjaamoon asioimaan, kuten kädettömät miehetkin.

        Siltikin Fääbiösi on paalinkamaa.

        Ja tämä on fakta.


      • Enymmärrä
        Sarkasmi.sakari kirjoitti:

        No mutta. Emansipaatio!

        Eiku huoltokorjaamoon asioimaan, kuten kädettömät miehetkin.

        Siltikin Fääbiösi on paalinkamaa.

        Ja tämä on fakta.

        Ei tartte mennä korjaamoon löyty sen verta viisas mies joka osas auttaa tyhmää naista ilman päänaukomista .
        Joten asia ratkastu mutta teille en kerro millä se aukeaa ku tiedätte sen muutenki.
        Mutta kiitos teille hyvistä neuvoista.
        En kuiteenkaan aio vielä paalata skoodaani kun se on ni hyvä kauppakassi mulle.


      • Sarkasmi.sakari
        Enymmärrä kirjoitti:

        Ei tartte mennä korjaamoon löyty sen verta viisas mies joka osas auttaa tyhmää naista ilman päänaukomista .
        Joten asia ratkastu mutta teille en kerro millä se aukeaa ku tiedätte sen muutenki.
        Mutta kiitos teille hyvistä neuvoista.
        En kuiteenkaan aio vielä paalata skoodaani kun se on ni hyvä kauppakassi mulle.

        Ei me mitään tiedetä, kuha rölötetään.

        Ja tämä on fakta. Eikä sitä tarvitse todellakaan perustella, senku lukee palstaa.

        Vagarenalla s a a t t a a saada niitä ratkaisuja... 😉👍


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe