Mies, keneltä

Toisten_päin

naiselta haluat saada viestiä ?

65

2240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OTM71

      En tarvitse mitään viestejä. Kivointa, jos tavataan salilla!)

      • p_llulauseet

        Onks toi niinku puolikas p_llu noissa sun lauseiden lopuissa?


    • Tuskinpavarmaan

      Sinulta ainakaan kun pitää ihan erikseen kysyä... luulen että oikea kiinnostuksen kohde sen aavistaa/tietää jos on molemminpuolista kiinnostusta ilmassa.

    • lhllhlhl

      H:lta haluaisin.

      • kysymyskuuluu

        Missä hän asuu?


      • lvvlvll

        En tiedä missä nykyään asuu.


    • SHE_Woman

      Hän-naiselta

    • Eimuilta

      Rii....a jos sais.

      • Rii....a

        Kk vai tt? :D ;)


      • Rii....a

        Kyllä minäkin välillä sua ajattelen :P


    • jamitä

      Hannalta.

    • ehkähänkinjoskusmiettii

      Naiselta joka ei vaan poistu mielestäni, ei sitten millään.

      • jokahitonpäivä

        Tiedän, että on tyhmää ajatella näin, mutta en vain uskalla. Haluaisin vain jutella tai olla yhteyksissä, en sen pelottavampia asioita edes odota.


      • ehkähänkinjoskusmiettii
        jokahitonpäivä kirjoitti:

        Tiedän, että on tyhmää ajatella näin, mutta en vain uskalla. Haluaisin vain jutella tai olla yhteyksissä, en sen pelottavampia asioita edes odota.

        Ei hänellä pitäisi olla mitään ongelmaa uskaltamisen kanssa. En ole hänelle koskaan ilkeillyt mitään.


      • jokahitonpäivä
        ehkähänkinjoskusmiettii kirjoitti:

        Ei hänellä pitäisi olla mitään ongelmaa uskaltamisen kanssa. En ole hänelle koskaan ilkeillyt mitään.

        Oho, olet näköjään juuri äsken vastannut.

        Ei hänkään ole ilkeillyt enkä usko että niin tekisi. Mutta pelkään, ettei hän halua minulta mitään viestejä. Että hän ajattelisi jotain, että miksi tuokin viestittelee. Tai että tulisi jokin kiusallinen tilanne tai häntä ahdistaisi. Tai että pahimmassa tapauksessa hän ei vastaisi ollenkaan. Luultavasti nämä on vain omia pelkojani. Kyseessähän olisi vain viesti tuttujen ihmisten kesken. Olisi pitänyt laittaa silloin, kun siihen olisi ollut luonteva tilaisuus.

        Mutta yhtä hyvin hän voisi laittaa viestin tai tehdä edes jonkin pienen eleen siihen suuntaan, jos häntä kiinnostaisi minkäänlainen yhteys.


      • ehkähänkinjoskusmiettii
        jokahitonpäivä kirjoitti:

        Oho, olet näköjään juuri äsken vastannut.

        Ei hänkään ole ilkeillyt enkä usko että niin tekisi. Mutta pelkään, ettei hän halua minulta mitään viestejä. Että hän ajattelisi jotain, että miksi tuokin viestittelee. Tai että tulisi jokin kiusallinen tilanne tai häntä ahdistaisi. Tai että pahimmassa tapauksessa hän ei vastaisi ollenkaan. Luultavasti nämä on vain omia pelkojani. Kyseessähän olisi vain viesti tuttujen ihmisten kesken. Olisi pitänyt laittaa silloin, kun siihen olisi ollut luonteva tilaisuus.

        Mutta yhtä hyvin hän voisi laittaa viestin tai tehdä edes jonkin pienen eleen siihen suuntaan, jos häntä kiinnostaisi minkäänlainen yhteys.

        Ne ovat mitä luultavimmin vain omia pelkojasi. Kyllä kuka tahansa järkevä ihminen vastaa viestiin.


    • Muttaentulesaamaan

      Lilliltä haluaisin viestin

    • UteliaskoVain

      Kohdatan haluaisin Tnaisen, viesti olisi kiva ja mieluinen yllätys. Toisi varmuuden epätietoisuuteeni.

      • YksT

        Toivottavasti kohdataan.


      • Yksvain

        Missä päin tavasit tämän Tnaisen?


      • JAmies

        Turussa kun nain m-akkaa


      • Yksjii
        Yksvain kirjoitti:

        Missä päin tavasit tämän Tnaisen?

        Silja Europa.


      • YksT

        Osui ja upposi.


      • kysyvätee

        Onko muita aakkosia jotka kaipaa teetä? Miks ei voi vaan laittaa vistiä sen sijasta että arvuttelee anonyymisti??


    • amadeus

      Tiialta mutta hänellä ei ole mun numeroa.

    • Allekirj-

      Sarilta vaikka moi olis kiva.

      • Kaitmoikatavoi

        Moi!


      • Tervehdys_Sarilta

        Moi ja mukavaa iltaa sinulle! 😊 Eräälle J-miehelle voisin sanoa moi kasvokkain, jos kohtaisimme.


      • Minna_
        Tervehdys_Sarilta kirjoitti:

        Moi ja mukavaa iltaa sinulle! 😊 Eräälle J-miehelle voisin sanoa moi kasvokkain, jos kohtaisimme.

        Voih,mutta kun sari se jiin peenis nyt on minun sisällä ja huomenna Tiian. 😘


      • Minna_
        Tervehdys_Sarilta kirjoitti:

        Moi ja mukavaa iltaa sinulle! 😊 Eräälle J-miehelle voisin sanoa moi kasvokkain, jos kohtaisimme.

        Tiedäthän että J-mies ei ole yksiavioinen? Hänen egoa täytyy pönkittää jokainen päivä uudella naisella.


      • Allekirj-
        Tervehdys_Sarilta kirjoitti:

        Moi ja mukavaa iltaa sinulle! 😊 Eräälle J-miehelle voisin sanoa moi kasvokkain, jos kohtaisimme.

        Kiitos samoin sulle!


      • Tervehdys_Sarilta

        Nyt ei kyllä ole sinulle tuttu J-mies kyseessä. Ikävää, jos olet törmännyt tuollaiseen tyyppiin.


      • Tervehdys_Sarilta
        Allekirj- kirjoitti:

        Kiitos samoin sulle!

        Kiitos! 😊


      • onjoilta
        Kaitmoikatavoi kirjoitti:

        Moi!

        Moi sinullekin.


      • eiseniinmene
        Tervehdys_Sarilta kirjoitti:

        Nyt ei kyllä ole sinulle tuttu J-mies kyseessä. Ikävää, jos olet törmännyt tuollaiseen tyyppiin.

        Voi suakin Sari parka, kun kuvittelet yhdellä moi sanalla omistavasi miehen pippelinkin.


      • Tervehdys_Sarilta
        eiseniinmene kirjoitti:

        Voi suakin Sari parka, kun kuvittelet yhdellä moi sanalla omistavasi miehen pippelinkin.

        Tosi ikävää, jos sinulla on jostain syystä paha olla ja haluat sen vuoksi ilkeillä ja saada pahan olon myös muille. Se ei valitettavasti kuitenkaan poista omaa pahaa oloasi.

        Toivottavasti saat elämääsi paljon hyviä ja positiivisia asioita jatkossa ja laitat sen hyvän mielen myös kiertämään muille. Tsemppejä sinulle ja mukavaa iltaa! 😊


      • elätkuvitelmassa
        Tervehdys_Sarilta kirjoitti:

        Tosi ikävää, jos sinulla on jostain syystä paha olla ja haluat sen vuoksi ilkeillä ja saada pahan olon myös muille. Se ei valitettavasti kuitenkaan poista omaa pahaa oloasi.

        Toivottavasti saat elämääsi paljon hyviä ja positiivisia asioita jatkossa ja laitat sen hyvän mielen myös kiertämään muille. Tsemppejä sinulle ja mukavaa iltaa! 😊

        Ei täällä kukaan yritä mitään pahaa oloa saada, mutta sä et vain itse taida hyväksyä todellisuutta ja realiteetteja.


      • Tervehdys_Sarilta
        elätkuvitelmassa kirjoitti:

        Ei täällä kukaan yritä mitään pahaa oloa saada, mutta sä et vain itse taida hyväksyä todellisuutta ja realiteetteja.

        Nyt sinulla menee kyllä puurot ja vellit sekaisin. Hyvää yötä ja mukavaa syksyä! 😊


      • pikkuhiljaaoppivat

        Erittäin Hyvää Viimevuotta Sinulle myöskin, rakas "henkilö", jos ennen jo tajunnut toivotustani :D

        Älykkyys on aina tämä yliopiston ihmisten heikkous, kun eivät aina ymmärrä asioita, kuten normaalit ihmiset, professoreiden sekä tohtorien heikkous yhteiskunnassa on ÄLYKKYYDEN PUUTE.


    • john.d.high

      Usein olen aamunhämärissä miettinyt laittaisinko txt-viestin aiemmin heränneelle vaimolleni: "Tule kulta ottamaan suihin tuo jöpötys" mutta ei vaan,,ei millään..nyt on kohta kolme kk mennyt ilman mitään pöhinöitä peiton alla..Perk..

    • KuuMurmeli

      K-naiselta!

      • Yhteydenotto

        Vai oisko yhteenotto 😋


      • KuuMurmeli

        Hah, tää oli hyvä. Molemmat käy. 😋


      • kiva.nimi

        Kumpi on KuuMurmeli?


      • KuuMurmeli
        kiva.nimi kirjoitti:

        Kumpi on KuuMurmeli?

        Mä, en nyt kehtaisi K-naista kutsua KuuMurmeliksi.


      • kiva.nimi
        KuuMurmeli kirjoitti:

        Mä, en nyt kehtaisi K-naista kutsua KuuMurmeliksi.

        Hö. Kyllä mä olisin mielelläni KuuMurmeli.


      • KuuMurmeli
        kiva.nimi kirjoitti:

        Hö. Kyllä mä olisin mielelläni KuuMurmeli.

        Okei. No kyllähän säkin voit olla KuuMurmeli, jos kerta haluat. Olisit varmasti söpö ilmestys KuuMurmelina, sellainen sydämen lamauttavan söpö. :)


    • yhdeltä

      K-naiselta K-kaupungista.

      • terkkuja

        Kaijalta Kajjaanista


    • aikalailla_

      Naiselta

    • Eimitäänuutta

      Eeltä toivoin mut haaveeksihan se jäi.

      • Laittaisinmut

        Mistähän saisin numeron?
        Jos oot hän? ❤️


      • sieltälöytyy
        Laittaisinmut kirjoitti:

        Mistähän saisin numeron?
        Jos oot hän? ❤️

        Hän löytäisi sen esim. asiakastiedoista.


      • Laittaisinmut

        Löytyisiköhän ?
        Täytyy tutkia ❤️


    • j-miesTässäTere

      Veeltähän minä mutta haaveeksihan se jää ja itse lupasin jättää hänet jo yli 6kk sitten rauhaan.

    • enotampereelta

      Lyhyeltä nahkatakkiselta tytöltä kukkahameessa. En muilta.

    • Toivotonta

      Karoliinalta

      • poppop.edaah

        Onko se kenties kersantti? 😂


      • Toivotonta
        poppop.edaah kirjoitti:

        Onko se kenties kersantti? 😂

        Ohan se vähän semmonenkin kiivastuessaan.


    • Käsiinkylmä

      Mieheltä, joka vei sydämeni yllättäen ja pyytämättä. Nyt ehkä tietämättään omistaa siitä osan, on omistanut jo pidempään.

      • Käsiinkylmä

        Ja väärä ketjukin vielä! 🙈


      • mollemmilla

        Traagista jos sinä olet samaan aikaan vienyt hänen sydämensä ja kumpikaan ei tiedä omistavansa osan toisen sydämestä....


      • Käsiinkylmä
        mollemmilla kirjoitti:

        Traagista jos sinä olet samaan aikaan vienyt hänen sydämensä ja kumpikaan ei tiedä omistavansa osan toisen sydämestä....

        Se tässä olisi pahinta. Jos molemmat ajattelisi samoin, tietämättä toisen tunteista.


    • Niiiiiiin

      Viestejä vain, ei muuta

    • Riimurintu1

      Varmaankin Lauralta. Tai keneltä tahansa tutulta naiselta. Mut eipä ketään kiinnosta. Paitsi kun tarviivat jotain. Toisaalta parempi, kun eivät viestittele.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe