Kysynpä tätä nyt täältäkin. Eli alotin lukion tossa syksyllä ja oon ihastunut yhteen meidän luokkalaiseen poikaan (oon siis itekki poika). Miten saan selville onko hänkin homo? Ja miten kerron tunteistani hänelle ilman, että koko koulu saa minun tietää olevani homo ja ilman, että saan nyrkkiä naamaan?
Poika ihastunut toiseen poikaan
8
410
Vastaukset
- Ssss
Luulis että lukiossa ei enää homoja hakattais...
- Maekus93
Kysele hänen kiinnostuksista tai harrastuksista, vapaa-ajan viettotavoista yms. Pyydä vaikka leffaan, kahville, lätkä-, koris-,futismatsiin, mökille, laivalle, baariin tai johonkin missä voisit tutustua häneen ajan kanssa. Tutustu siis ensin. Kun opit hänet tuntemaan paremmin, huomaat sen kyllä. mikä hän on miehiään. Kannattaa siis tutustua häneen paremmin. Opit hänestä luonteen piirteet yms kun vietätte aikaa yhdessä. Pian myös huomaat senkin kannattaako hänen kanssa edes ottaa asiaa esille.
Tuskin lukiolaiset tuosta suuttuu...- Ihastunuthomo
Niin... Ei kai siinä mukaan auta kuin tutustua häneen. Ongelmaksi sen tekee vain se, että olen luonteeltani aika ujo ja muutenkin aika huono luomaan uusia kaverisuhteita. En ole myöskään tälle henkilölle aiemmin puhunut juurikaan mitään, joten sen vain nostaa kynnystä tutustua häneen. Pitänee varmaan ottaa itseään niskasta kiinni ja olla rohkeampi, jos minusta on siihen...
- Valtsu01
Moi ookko jo sanonut olis kiva tietää ku ite oon sinkku ja mä oon 16 vuotta ja mä kerroin kavereille että mä oon homo ja ne rupes kiusaamaan nyt mulla ei oo kavereita ollenkaa mä niin toivoisin löytäväni poika ystävän itelle
- Ihastunuthomo
Harmi juttu :( Missäpäin Suomea sä mahdat asua?
- Valtsu01
Ihastunuthomo kirjoitti:
Etelä pohjanmaalla alavudella
- Valtsu01
Ihastunuthomo kirjoitti:
Missä sä asut haluaisin tietää
- Ihastunuthomo
Toisel puolel suomee :/
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä164471Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1774084Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk163363Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211486Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk451250- 1151107
- 821100
- 641070
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111062- 1631019