Poika ihastunut toiseen poikaan

Ihastunuthomo

Kysynpä tätä nyt täältäkin. Eli alotin lukion tossa syksyllä ja oon ihastunut yhteen meidän luokkalaiseen poikaan (oon siis itekki poika). Miten saan selville onko hänkin homo? Ja miten kerron tunteistani hänelle ilman, että koko koulu saa minun tietää olevani homo ja ilman, että saan nyrkkiä naamaan?

8

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ssss

      Luulis että lukiossa ei enää homoja hakattais...

    • Maekus93

      Kysele hänen kiinnostuksista tai harrastuksista, vapaa-ajan viettotavoista yms. Pyydä vaikka leffaan, kahville, lätkä-, koris-,futismatsiin, mökille, laivalle, baariin tai johonkin missä voisit tutustua häneen ajan kanssa. Tutustu siis ensin. Kun opit hänet tuntemaan paremmin, huomaat sen kyllä. mikä hän on miehiään. Kannattaa siis tutustua häneen paremmin. Opit hänestä luonteen piirteet yms kun vietätte aikaa yhdessä. Pian myös huomaat senkin kannattaako hänen kanssa edes ottaa asiaa esille.
      Tuskin lukiolaiset tuosta suuttuu...

      • Ihastunuthomo

        Niin... Ei kai siinä mukaan auta kuin tutustua häneen. Ongelmaksi sen tekee vain se, että olen luonteeltani aika ujo ja muutenkin aika huono luomaan uusia kaverisuhteita. En ole myöskään tälle henkilölle aiemmin puhunut juurikaan mitään, joten sen vain nostaa kynnystä tutustua häneen. Pitänee varmaan ottaa itseään niskasta kiinni ja olla rohkeampi, jos minusta on siihen...


    • Valtsu01

      Moi ookko jo sanonut olis kiva tietää ku ite oon sinkku ja mä oon 16 vuotta ja mä kerroin kavereille että mä oon homo ja ne rupes kiusaamaan nyt mulla ei oo kavereita ollenkaa mä niin toivoisin löytäväni poika ystävän itelle

      • Ihastunuthomo

        Harmi juttu :( Missäpäin Suomea sä mahdat asua?


      • Valtsu01
        Ihastunuthomo kirjoitti:

        Harmi juttu :( Missäpäin Suomea sä mahdat asua?

        Etelä pohjanmaalla alavudella


      • Valtsu01
        Ihastunuthomo kirjoitti:

        Harmi juttu :( Missäpäin Suomea sä mahdat asua?

        Missä sä asut haluaisin tietää


      • Ihastunuthomo

        Toisel puolel suomee :/


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe