Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halit ...
Moi ja hyvää iltaa Neidille!
5
184
Vastaukset
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :)
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...💫☀️
Huono päivä....
Mun täytyy huilii......oon kuluttanut itseni loppuun......ei vaan jaksa....
No onneks kaikkee kivaa edes...
Sauvat ei sovi mul...en osaa hakata niitä..niin kevyesti...kun pitäis....mä tulin kipeekx...
Mä oon kabut....
Toivottavasti sulla kivaa...mitä sitten teetkin...mä oon yrittänyt lukee kirjaakin...
Mielenkiintoinen...mua kiinnostaa..kaikki..naisten kohtalot..
En ottanut kissaa hoitoon...kissat maailman ihanin pii.mut ne repii kaiken...
Tsau beibi..kun meet uni maailmaan...olkoon sinisen ihana..tähtiä täynnä...💫💫💫🐰🐇💌👁️👁️😴💤 - aitoriitta
Hyvää yötä. Tulin juuri kotiin töistä. Nyt nukkumaan sillä huomenna aamuvuoro. Elämä on täyttä ilmeisesti meillä molemmilla. En tiedä, onko aikaa meidän ystävyydelle. Minulla näyttää siltä, että ei ole. Loukkaannutko, jos meistä ei tule ystäviä. Kuitenkin hyvät suhteet ja hyvät muistot. Emme ole koskaan tavanneet tai kerran mutta se ei riitä.Ystävyydenkin pitäisi perustua johonkin. Kerro mielipiteesi. En ole suuttunut mistään, ei johdu mistään sellaisesta.
- ymmärränkyllä
En loukkaannu, ymmärrän että meillä on erilaiset elämät. Pelkkä henkinen kohtaaminenkin voi antaa paljon hyvää mieltä. Sen enempää ei tarvitse olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917425- 373947
- 453500
- 2332733
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402443
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292259Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202188- 451952