Kylän kersat juoksukaljan haussa

nakaslöo

Eivätkö vanhemmat todellakaan tiedä, mitä lapsensa Uuraisilla iltaisin touhuavat?
Paikallisessa kaupassa riesana alaikäiset kersat, jotka varastelevat .
Mukana myös ihan kylän kerman jälkikasvua, nimet on kyllä tiedossa.
Asiakkaana olen nähnyt pari kertaa kunlähtevät juoksulla kaljasaaliinsa kanssa lähimetsikköön.

Menkääpävanhemmat katsomaan kaupan lähelle niin näette, ketä siellä näillä asioilla liikkuu.

7

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KylänJuorukyttä

No voihan vidut sentänsä, on teikä kytällä murheet

• hir-vas

On toki hyvä, että saadaan myös lasten mielipide asiasta esille. Mutta mielipiteesi ei edusta tietenkään kaikkien lasten mielipidettä. Ylivoimainen valtaosa on fiksuja, ja heistä ei tulekaan sitten elämänsä luusereita myöhemmin.

• lapsellisiaovatvielä

Eikös kaupoissa ole kamerat, joista tekijät näkyy?
      Lapset eivät vielä ymmärrä kuinka kauan papereissa näkyy merkintä noista rikkeistä.

Voi tyssätä moneen työhön ja koulutukseenkin pääsy.

• tyhmänTouhu

siinäpä onkin oikeudellinen virhe tehty tai kenties vain kuntatyönantajan muuten vain asettama virhe, tyssäyttää ihmisten urapolut pieniin rikkeisiin.

• sepete

Tuosta rikelistasta ja sen mahdollisesta vaikutuksesta kannattaisi informoida lapsukaisia ja myös tyhmiä vanhempia, jotta tajuaisivat, mistä on kyse.

Moni katuu vanhempana typeryyksiä ,joita lapsena tuli tehtyä. Onhan Jyväskylässäkin yksi entinen hankasalmelainen, joka lapsena poltti koulun. Hän ei pystynyt koskaan kunnon töihin kun perintä olisi vienyt tilistä ison osan koko elämänsä aikana. Alkoi sitten kokoaikaiseksi pikkurikolliseksi ja tuhosi elämänsä.

• KiskankäynninVaitiolo

sitten taas paikoissa joissa tarvisi olla nuhteeton , tätä ei huomata vaatia. näin se on nurinkurista homma

• banmjq

Mitä muuta kullannupuilta voi odottaa, jos vanhemmat örveltävät itse kännissä kotona?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe