Eivätkö vanhemmat todellakaan tiedä, mitä lapsensa Uuraisilla iltaisin touhuavat?
Paikallisessa kaupassa riesana alaikäiset kersat, jotka varastelevat .
Mukana myös ihan kylän kerman jälkikasvua, nimet on kyllä tiedossa.
Asiakkaana olen nähnyt pari kertaa kunlähtevät juoksulla kaljasaaliinsa kanssa lähimetsikköön.
Menkääpävanhemmat katsomaan kaupan lähelle niin näette, ketä siellä näillä asioilla liikkuu.
Kylän kersat juoksukaljan haussa
7
252
Vastaukset
- KylänJuorukyttä
No voihan vidut sentänsä, on teikä kytällä murheet
- hir-vas
On toki hyvä, että saadaan myös lasten mielipide asiasta esille. Mutta mielipiteesi ei edusta tietenkään kaikkien lasten mielipidettä. Ylivoimainen valtaosa on fiksuja, ja heistä ei tulekaan sitten elämänsä luusereita myöhemmin.
- lapsellisiaovatvielä
Eikös kaupoissa ole kamerat, joista tekijät näkyy?
Lapset eivät vielä ymmärrä kuinka kauan papereissa näkyy merkintä noista rikkeistä.
Voi tyssätä moneen työhön ja koulutukseenkin pääsy.- tyhmänTouhu
siinäpä onkin oikeudellinen virhe tehty tai kenties vain kuntatyönantajan muuten vain asettama virhe, tyssäyttää ihmisten urapolut pieniin rikkeisiin.
- sepete
Tuosta rikelistasta ja sen mahdollisesta vaikutuksesta kannattaisi informoida lapsukaisia ja myös tyhmiä vanhempia, jotta tajuaisivat, mistä on kyse.
Moni katuu vanhempana typeryyksiä ,joita lapsena tuli tehtyä. Onhan Jyväskylässäkin yksi entinen hankasalmelainen, joka lapsena poltti koulun. Hän ei pystynyt koskaan kunnon töihin kun perintä olisi vienyt tilistä ison osan koko elämänsä aikana. Alkoi sitten kokoaikaiseksi pikkurikolliseksi ja tuhosi elämänsä.
- KiskankäynninVaitiolo
sitten taas paikoissa joissa tarvisi olla nuhteeton , tätä ei huomata vaatia. näin se on nurinkurista homma
- banmjq
Mitä muuta kullannupuilta voi odottaa, jos vanhemmat örveltävät itse kännissä kotona?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5877696Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342916Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3912089- 1281307
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041057- 911053
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892