Monta miesta samalla aikaa

Joukko

Nainen, haaveiletko että sinulla olisi useampi mies samaan aikaan sängyssäsi eli ns. gangbang eli joukkopano? Kuinka nuorena sinulla on ollut tämä ajatus ensimmäisen kerran?

25

1715

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heels

      Kysyjälle vastataan. Joskus 17-18 vuotiaana ekan kerran useamman kanssa vuorotellen ja yhden yön aikana. Sen jälkeen aina silloin tällöin, muutaman kerran vuodessa. Nyt olen 48 v. ja naimisissa. Mutta harrastus ei ole siitä juuri muuttunut.

      • tyjytj

        Kai kerroit miehellesi jo ennen naimisiin menoa ettet edes ymmärrä mitä on uskollisuus parisuhteessa? Nainen on usein henkisesti kypsempi nuorempana ja nainen on usein myös täysin turmeltunut jo nuorempana. Oma teoriani on että kyseessä on jonkun persoonallisuushäiriön oire. Olitko edes rehellinen että kerroit miehelle jo seurustelun alussa tarpeistasi? Jos minulla olisi tuollainen vaimo ottaisin eron. Se ei nyt ole mikään onnettomuus vaan onnettomuus olisi jos olisi yhteisiä lapsia.


    • En minä haaveile sellaisesta. Omat haaveet ovat ihan turhia, ellei tee mitään sen eteen, että ne omat haaveet toteutuisivat. Minä olen tehnyt, joten minun ei tarvitse siitä enää haaveilla.

    • Minä haaveilen vaikken olekaan nainen.

      • Mites arvasinkin tuon vastauksen.

        Siitä puhe mistä puute, sano.


    • Se on ollut aina yksi vaihtoehto haaveissani ihan pienestä pitäen.

      • Olet siis mukana...


      • Millainen hevonen kiinnostaa?
        Netissä on outoja Ori juttuja.


      • Sitkeä se olet sinäkin. Ennen Venäjä lähtee Krimiltä kuin sinulta sanat loppuu.


      • Tuutko syliin?


      • Siis oletko sakkolihaa?


      • Hyvin tää keskustelu vaan sujuu.
        Kohta kymmenen kommentointia sultakin.
        Hienoa ettei itse tarvitse kommentoida omia juttuja.


    • No, jos mä jatkat sitten itseni kanssa...

    • Nuorena_kaikki_kokeiltu

      Nuorena amisloppuaikaisina tyttöinä oltiin kaverini kanssa yhdellä mökillä kolmen parikymppisen pojan kanssa eräs viikonloppu.
      Mökki oli vanha hirsimökki. Toisessa alkovissa oli kaksi erillistä sänkyä sivuilla ja toisessa alkovissa kaksoisvuode. Saunaan oli ulkokautta mentävä.

      Pojat olivat kyllä kyltymättömiä, käytännössä munaa tuli koko ajan kun oltiin hereillä. Itsekin toki olimme tuossa iässä kiimaisia ja kokeilun haluisia.
      Kaikki me oltiin kaikki siinä samalla vuoteella jossain vaiheessa - sitä jyystämistä!
      Kyllä siinä minullakin monesti oli yhden muna poskessa, kun toinen pamputti alapäätäni!
      Välillä katsoin- nelinkontin poika selässäni - kun silmieni edessä, kaveriani hoonattiin molempiin reikiin yhtaikaa.

      Sunnuntai päivällä heräsin puheen sorinaan. Makuualkovit oli erotettu vain sermeillä pirtistä.
      Mökin omistajaisäntä - poikien tuttava siis - oli tullut kuittaamaan mökin siivousta - ennalta sovittu juttu siis! Ravistelin kaverini hereille ja kerroin, mitä oli tapahtumassa.
      Eihän sitä olisi enää jaksanut alkaa, mutta minkäs teit! Siivoaminen olisi ollut vielä raskaampaa ja oltiinhan vielä muutenkin alasti sängyllä.
      SITÄ VARTENHAN TÄÄLLÄ OLLAAN, eräs poika huikkasi sermiä raottaen.

      Supisimme työjaon ja siinä isäntämies jo tulikin alkoviin, jääden sänkyjen väliin seisomaan. Kaverini kääntyi hajareisin laidalle istumaan avasi mieheltä housut ja alkoi ottamaan poskeen. Tuijotin miehen puolipaljasta persettä. Imemisen lutkutusta kuunnellessani toivoin salaa miehen laukeavan. Nyhdin hänen housuaan alemmas ja yritin edesauttaa laukeamista puristelemalla takakautta hänen kiveksiä . Ei kuitenkaan lauennut käsittelystämme vielä, joten aloin sivellä jo turvonneisiin häpyhuuliini ja vakooni huulirasvaa liukasteeksi.

      Mies piti kaveriani hiuksista ja tämä imi ahnaasti lutkuttaen kuuluvasti, posket lommolla. Samalla mies vilkuili minuun raukeana välillä. Minulla alkoi olla valmista. Käännyin selinmakuulle ja levitin reidet. Hän teki teki hetken työntöliikettä syvälle kaverini kurkkuun ja veti molon suusta, riisui pois housunsa ja konttasi molo kiiltäen avonaisiin haaroihini. Kaverini näytti helpottuneelta, kakoen kurkkuaan.
      Isäntämies vilkaisi tussuani hymähtäen ja työntyi sitten ronskisti sisääni. Pisto tuntui koko vartalossa, ulvahdin kivusta. Hän puristi olkapäitäni ja rynkytti rajusti !! Härregyyd!
      Sänky rytkyi ja paukkui allamme!

      Tuntui, kuin hän olisi paukuttanut minua väkisin patjan rakoon. Alahuulta purren, vilkaisin viereiseen sänkyyn kohti kaverini kauhistunutta ilmettä. Viimein mies laukesi karjahtaen.
      Parahdin helpotuksesta... Pano oli tosi raaka.
      Muistan ikäni miehen riemuisan ilmeen, kun hän siinä odotellen makasi päälläni ja puristeli tissejäni. Tunsin kalun valahtavan viimeinkin ulos. Alapäätäni kivisti.
      Ylös noustessaan hän nosti nosti jalkojani ja vilkaisi yhä riemuisena haaroihini.

      Hän kääntyi kaveriani kohti ja työsi lantiota eteen. Kaverini hätkähti ja katsoi minuun kysyvästi. Nyökkäsin väsyneenä vaivihkaa ja kaverini otti tahmaisen kalun ja alkoi nuolemaan sitä puhtaaksi. Lutkutus ja maiskutus jatkui, kunnes isäntämies totesi siivouksen olevan hoidettu kuntoon. Vetäisten housut jalkaansa hän poistui alkovista

      Kuuntelimme keskenämme sermin takana kaverini kanssa, poikien ja isännän puheensorinaa ja röhönaurua. Isäntämies poistui.

      Silloin tuli kokemusta useammasta miehestä ihan tarpeeksi. Sen jälkeen on yksi kerralla riittänyt.

      Olen nyt vuorotöissä ja viisikymppisenä aktiivinen sängyssä edelleen.

    • 1haluan

      19v tyttö helsingistä täällä. olen jo pitkään tätä halunnut

    • Cecilia42

      Haaveillut kyllä , mutta toteutus on ollut vain peräkkäin, siis vuorotellen.

      • Juntti666

        Siis saman iltana, vai ?


      • Cecilia42

        Niin tai samana yönä.


      • kokemustahanon

        Montako miestä haluaisit ottaa yhtä aikaa


      • douplevaginalcreampie

        Cecilia42 miten ois 34v m 190/90 21cm ja paksu... Ja mukaan toinen mies etsitään tai sulla on.
        Siis tarkoitan pienempimunaista ja yhtäaikaa pilluusi panemisesta ja laukeamisesta... Miltä kuullostaa?


    • Kiihottunut96

      Itse olen pari vuotta jo haaveillut parista miehestä samaan aikaan. Ja ajatus siitä saa kiihottumaan. Voikun vielä joskus saisi. Halukkaita on vain niin harvassa..

      • iwantfuckyou

        Järjestyy. M34v 20cm ja toive okisi douple vaginal creampie.... Kiinnostaako?


    • No täällä olis yksi mies ainakin valmiina tyydyttämään haaveita :)

    • Ööhöhööö, mikä sulla on mennyt pieleen? Ootko syntynyt vajaaälyisenä, vai satuttanut pääsi tosi pahasti?

      Voisin suositella eutanasiaa sulle :)

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe