Olen nainen, ihastunut urheiluvalmentajaani joka on nainen. Hän on aina iloinen, hymyilee, katsoo silmiin, kehuu taitojani ja musta tuntuu että olen ryhmästäni hänen suosikkinsa. Usein tuntuu että kun en katso, hän katsoo minua, esim juomatauolla. Kerran näin hänen katsovan ihaillen vartaloani kun riisuin takin jonka alla oli urheilutoppi. Näin hän käyttäytyy kun muita on paikalla.
Hän on yleisesti ottaen hyvin flirttaileva tyyppi niin naisille kuin miehille, tosin en tiedä tiedostaako hän sitä itse. Hänellä ei ole miesystävää, ei ole ollut neljään vuoteen, jonka olen hänet tuntenut. Hän on kuitenkin joskus ollut naimisissa ja on aikuisen lapsen äiti. Hänellä on hyvin läheinen ystävyys(?)suhde erään hyvin kauniin, miehen kanssa naimisissa olevan naisen kanssa. Tuntuu että he tekevät kaiken yhdessä mutta en todellakaan tiedä onko kyse muustakin kuin ystävyydestä. Someen postaamissaan kuvissa hän on hyvin ihastuneen oloinen (oma tulkinta) hänen seurassaan, suu korvissa hymyillen. Voi olla että tämä nainen vaan nauttii saamastaan ihailusta ilman kummempaa.
Valmentajani tuli juttelemaan luokseni lastani koskevasta asiasta (valmentaa,myös siis lastani). Asia oli erittäin myönteinen uutinen ja tulin hyvin, hyvin iloiseksi ja olin yhtä hymyä niin spontaanisti kuin vaan olla ja voi. Hän kiusoitteli minua hieman ja hänkin oli yhtä hymyä. Hän seisoi vasemmalla puolellani minuun päin ja minä istuin. Hetki oli aivan mahtavan aito ja ihana, kun hymyilin, hän ei irrottanut katsettaan minusta ja oli mukana siinä ilossa yhtä lailla. Juttelimme hetken lyhyesti vielä asiasta toisiimme katsomatta, kunnes yht'äkkiä sain päähäni tehdä testin, että mitä tapahtuu jos katson häntä pitkään suoraan silmiin. Näkyykö mitään tunteita. Hän seisoi siis vasemmalla puolellani ja katsoi alaspäin minuun. Tuijotimme toisiamme suoraan silmiin 3-4 sekuntia kunnes tajusin että onpa pitkä aika ja käänsin katseeni hänen otsaansa 3-4 sekunniksi ja taas takaisin silmiin ehkä viideksi sekunniksi? En osaa sanoa ajasta, ehkä se vaan tuntui pitkältä ajalta..Sitten tuli tunne että nyt ei pysty enää...En uskaltanut olla viivasuora ja vielä hymyillä tämän päälle samalla, vaan katsoin häntä ikään kuin tutkaillen. Luulen että hän oli hämmentynyt ja hermostunut, vaikka pysyikin kylmän rauhallisena. Hän olisi voinut kääntää katseensa pois jo aikoja sitten jos olisi halunnut ja kävellä pois. Hän oli koko ajan kylmän rauhallinen ja kun tuo oli ohi minun aloitteestani, hän käveli rauhallisesti poispäin, ikäänkuin ajatuksiaan keräillen. Mutta - hän tuli vielä takaisin!!!!! Ja juttelimme muutaman lauseen vielä mutta hän ei katsonut enää silmiin, vaan lattiaan, mikä on häneltä hyvin tyypillistä tietyissä tilanteissa. Tilanne päättyi kun lapseni tuli paikalle ja poistuimme.
Muutaman päivän kuluttua hän näki minut urheilu harjoituksissa ja kun käännyin katsomaan häntä ja hymyilin, hän katsoi minua ilmeellä "mitä se oikein oli" tai että "ei kiinnosta". En tiedä kumpi oli kyseessä. No tottakai otin tuon niin, ettei häntä kiinnosta. Harjoitusten ajan hän oli täysin normaali, ehkä vähän tavallista asiallisempi ja todellakaan ei flirttaillut tms. Sen sijaan hän kyllä hymyili mulle monta kertaa ja kannusti positiivisesti. Harjoitusten aikana yritin naamioida temppuani harrastukseen liittyen, esim "en minäkään tuntenut mitään, siis tähän liikkeeseen liittyen". Sanoin myös eräälle ryhmäläiselle, joka kritisoi itseään, että "joskus sitä vaan reagoi asioihin väärällä tavalla" ja hymyilin hänelle. Valmentajamme oli ihan vieressä ja kuuli tämän.
Harjoitusten jälkeen valmentajani oli ihan normaali, mutta etsi katseellaan musta jotain. Hän piti minulle ovea auki kun lähdimme ja hymyili suu korvissa lämpimästi. Jotenkin jäi tunne että kyllä niitä tunteita oikeasti on tai on ollut, muttei hän ole valmis enempään jostain syystä. Pakko vielä mainita että olen miehen kanssa (onnettomasti) naimisissa, sekin voi hämmentää häntä...
Jos tästä jotain tulisi, menisi kyllä valmentaja pakosti vaihtoon sillä en pysty parhaaseen suoritukseen hänen läsnä ollessaan...on vaan liian hermostuttavaa...
Tässäpä tämä. Mitä nyt teen vai teenkö mitään?
Mitä teen?
14
519
Vastaukset
- Olensitätätävoivoi
Hohhoijaa..... miten ihmiset voi olla noin...? Ja heti perään haukotus
- Näppis1
Jos ei ole mitään oikeaa sanottavaa, voi olla ihan kommentoimatta.
- syysihanuudet
Nauti hänen läheisyydestään, seurastaan, Älä teeskentele, tuo sanomasi toiselle - "joskus sitä vaan reagoi asioihin väärällä tavalla" , on minusta aika moniselitteistä, sen kokee joko torjuvana tai selittelynä aiemmalle toiminnalleen, kiinteän, kysyvän, tutkivan katseen tarkoituksen avaamiselta. Näin ulkopuolisena koen sen pelaamisena ja se saattaa hämmentää toista liikaa, eikä hän tiedä miten toimia, olla lähelläsi jatkossa, muuten kuin mahdollisimman neutraalisti.
- Hymyssä
Olen ap kirjoittaja ja homma eteni siten että seuraavan kerran urheilun merkeissä tavatessamme olin ihan normaali. Olin ehtinyt jo hyväksyä ettei tunne ollutkaan molemmin puolista. Olin tietenkin pettynyt. Lähes tulkoon en ollut huomaavinani häntä, juttelin muille kuin hänelle jne.
Tunnin loputtua pakkailin kamojani kunnes käänsin katseeni valmentajan ohi. Hän tuijotti minua niin intensiivisesti että pakko oli katsoa häntä. Silmämme nauliutuivat yhteen useaksi sekunniksi enkä voinut hengittää. Se katse oli täynnä hyväksyntää ja tunnetta. Se vei aivan täysin jalat alta. Hymyilin nolostuneena ja lähdin kotiin. En uskaltanut jäädä juttelemaan, sillä olin ehtinyt jo luulla etteivät tunteemme ole molemmin puoleista. Tämä tuli niin äkkiä.
Seuraavana päivänä hän postasi U2 One:n videon Facebookkiin. Sekosin. Mietin, kertooko laulu erosta, ettei voi olla yhdessä vaikka rakastaa, vai onko se kehotus olla yhdessä. Hyvin monitulkintainen biisi...
Keräsin rohkeutta viikonlopun yli ja lähetin hänelle viestin jossa kerroin että hänen katseensa vei jalat alta ja oli niin voimakas, ettei se jättänyt mitään enää tulkinnan varaan. Pahoittelin että jätin hänet yksin tapauksen jälkeen ja kerroin että olen ujo, ettei vaan pokka riittänyt tulla tuon jälkeen juttelemaan. Tunnustin, että jopa tämän viestin lähetyskin vei tunteja. Kerroin että välitän hänestä oikeasti, eikä tarkoituksenani ole pelata mitään pelejä hänen kanssaan ja että olisi mukavaa oppia tuntemaan häntä paremmin. Pyysin häntä luokseni kahville.
Sain saman tien äärettömän ammattimaisen ja asiallisen vastauksen jossa hän kertoi olevansa imarreltu viestistäni. Hän pahoitteli aiheuttamaansa väärinkäsitystä ja ettei tämä ollut hänen tarkoituksensa. Hän sanoi että kohtelee kaikkia "oppilaitaan" samalla tavoin ja toivotti hyvää päivänjatkoa.
Mä oon aivan rikki. Mitä helvettiä tapahtui? Miksi antaa tuollainen piiiiiiiitkä mieletön katse joka kertoi enemmän kuin tuhat sanaa ja sitten jättää mut kuin nalli kalliolle? Viesti oli niin muodollinen ja asiallinen, että ensimmäinen mitä mieleen tuli on, ettei hän halua jättää mitään näkyviä jälkiä meidän välisestä viestittelystä. Ettei hän ala paljastamaan viesteillä mitään (ei luota).
Näimme eilen urheilun merkeissä ja tulin pystypäin hyväntuulisena paikalle mitään häpeilemättä. Tuo katse tapahtui ja oli totta, ei kuvitelmaa. Hymyilin hänelle ja hän oli ihan "sulaa vahaa"...hymyili ja oli todella iloinen että tulin "pakkien" jälkeen paikalle. Harjoitusten aikana hän kuitenkin muuttui aika tiukaksi ja asialliseksi. Mitään flirttiä ei ollut. Tunnin jälkeen ei ollut tilaisuutta jutella kahden kesken ja hän lähti vaivautuneena kotiin.
Eikö hän tiedä mitä haluaa? Tapahtuiko kaikki liian nopeasti...järki tuli myöhemmin mukaan? Olen varattu mutta onnettomassa, rakkaudettomassa liitossa, jossa minun on pakko pysyä vielä pari vuotta tietyistä syistä. Pitääkö hän minua pahana pettäjänä, eikä halua sekaantua...? Tai ajatteleeko hän että aliarvioin häntä että hän lähtisi noin vain varatun matkaan?
Voisiko joku auttaa miten tästä eteenpäin? Olenko liian helppo nakki ja siksikö en kiinnosta? Luuleeko että haluan pelkkää seksiä? Rakkautta olisi antaa yllin kyllin jos hän vaan sen suostuisi ottamaan... Kai täytyy esittää ettei hän enää kiinnosta minua, ehkä sitten taas kiinnostankin? En jaksa mitään kissa-hiiri leikkiä...- syysihanuudet
Hän saattaa pelätä, kokea käyttäytyneensä epäammattimaisesti., siksi torjuu. vaikka selvästi nauttiikin katseiden vaihdosta kanssasi. Kerroit aiemmin hänen flirttailutaipumuksestaan, se selittää osan, mutta ei sinuun kohdistamiaan toistuvia pitkiä katseita, voi olla että hän kokee sen turvalliseksi tavaksi ottaa selvää viehätysvoimastaan. Nyt hän on hukassa kun sinä olit kyllin rohkea ujoudestasi huolimatta ja kerroit mitä tunnet, tunsit tilanteessa. Odota, malta mielesi, uskon että hän lähestyy sinua vielä viestisi johdosta uudestaan.
Laulu kertonee hänen tunnelmistaan sillä hetkellä. Minulle laulu merkitsee jonkun kannattelevan, välittävän, jakavan jotain yhteistä pettymyksestä huolimatta.
- kiinnostavatilanne
MIelenkiintoinen keissi ja rohkeudesta ap:lle pisteet! Useinhan sitä tyydytään vain vaihtamaan katseita eikä ikinä uskalleta tehdä mitään asian eteen.
Samaa mieltä kuin syysihanuudet. Voi olla pelko epäammatillisuudesta ja ehkä ei ole miettinyt asioita vielä noin pitkälle, vaan nauttinut vain katseiden vaihdosta. Pysymällä asialinjalla ja kieltämällä asian säilyy ammatillinen maine, ja samalla hän saa lisäaikaa. Jos tämän jälkeen jotain tulisikin, niin se periaatteessa menisi sinun aloituksen piikkiin, eikä olisikaan esim. hänen flirttailun seurausta.
Varmasti hän ainakin yllättyi viestistäsi. Ehkä hän ei ole sinuun ihastunut, mutta tykkää flirttailla. Tai on ihastunut, mutta ei halua/voi aloittaa kanssasi mitään. Tai sitten hän vasta viestisi jälkeen alkaa katsoa sinua "sillä silmällä". Mutta aika sen vain näyttää. Nyt tosiaan kannattaisi vain malttaa mieli ja odottaa. Pallo on hänellä. - Hymyssä
Kiitos Syysihanuudet ja Kiinnostava tilanne! Kuinka pitkään odotan? Näen häntä vain kerran viikossa ja jos hän ei pariin viikkoon saa kerättyä rohkeutta, mitä sitten teen?
Koen että mun on kysyttävä häneltä tästä jos hän ei sitä tee. En inhoa mitään enemmän kuin asioiden roikkumaan jäämistä. En kuitenkaan halua saattaa häntä tilanteeseen jossa hän joutuu selittelemään / valehtelemaan käytöstään...Eihän hän välttämättä ikinä myönnä mitään. Joten jos hän ei tartu tähän, annanko olla?
Pelkään pahoin että hän vaihtaa työpaikkaa vuoden vaihteessa, emmekä enää koskaan tapaa. Yhteinen tuttumme (hänen hyvä ystävänsä) laittoi hänen kuvansa Faceen ja onnitteli uusista haasteista ja toivotti onnea tulevaisuuteen. Eiiiiii näin....- kiinnostavatilanne
Eihän asiat periaatteessa ole jäämässä roikkumaan, sillä hänhän lähetti sulle yksiselitteisen viestin, että ei ole kiinnostunut. Mutta jos se sattui olemaan ns. paniikkiviesti, niin tosiaan hänen puoleltaan pitäisi tulle seuraava siirto, mielestäni. Jos lähestyt häntä uudelleen samalla asialla niin menisi jo vähän piinaamisen puolelle kun hän ei viestissään näyttänyt vihreää valoa ollenkaan.
Jos hänellä vaihtuu työpaikka, niin sittenhän ei ainakaan olisi enää esteenä ammatillisuus, jos hän nyt sitä miettis.
- naiset.epävakaita
Lesbojen tunne-elämä taitaa olla normaalien naistenkin tunne-elämää monimutkaisempaa.
- Hymyssä
Kiitos, ei auta kuin odottaa...
- Hymyssä
Olen ap kirjoittaja ja asiat tuntuvat hiukan edenneen. Näin häntä taas eilen. Hän oli mielettömän hyvällä tuulella, niin ihana ja iloinen. Olin päättänyt mennä harjoituksiin sillä asenteella, ettei tästä mitään tule. Jos elättelen toiveita, en pysty keskittymään harjoituksiin. Samoin jos avoimesti flirttailemme, ennen pitkää muut huomaavat asian. En halua saattaa häntä ikävään tilanteeseen.
Joten, en uskaltanut näyttää mitään tunteita. Kai pelkään että satutan itseäni. Hän katsoi minua todella usein ja hymyili, mutta "normaalisti" ei flirttaillen. Hän avasi hupparinsa vetoketjun (alla toppi) ja katsoi suoraan silmiin hymyillen. Ihan kuin katsoakseen kuinka reagoin. Tuijotin häntä, ajatukset juoksivat.. Hän vaan katsoo minua jatkuvasti. Aina kun käännän pääni, hän katsoo...Lisäksi hän on hyvin suojelevainen minua kohtaan.
Ehkä tosiaan nyt hän vasta näkee minut "eri silmin". Tunnin jälkeen hän viivytteli lähtöä pitkään, niin minäkin. Mutta taaskaan emme jääneet kahden. Aina muutama muu oppilas jää myös viivyttelemään tunnin jälkeen. Aikansa odoteltuaan hän lähti. Toivotin hänelle hyvää viikonloppua ja hän hymyili minulle ja toivotti samaa. Mieli teki lähteä samaa matkaa mutta olin kuin naulittu paikoilleni. Olisihan hän voinut vaan sanoa että haluaa jutella hetken kahden kesken, tuletko tuonne...Mitähän tästä tulee...jos hänkään ei uskalla? En tiedä haluanko enää ylläpitää näitä tunteita vai luovutanko. En halua satuttaa itseäni. Huomaan luopuvani toivosta pikku hiljaa...ja pelkään että kun tunteeni ovat jo hiipuneet, hänen vasta syttyy. - Samankokenut
Ap. Valmentajasi ei ole kiinnostunut sinusta. Johan hän sen sinulle viestissä kertoi. Sinä taidat vain olla niin ihastunut että kuvittelet katseiden merkitsevän jotain. Hän on vain perus kohtelias sinulle. Niin aikuiset ihmiset toimii rakkaustunnustusten jälkeen. Jos hän olisi kiinnostunut sinusta, hän olisi tavalla tai toisella hakeutunut seuraasi juttelemaan. Sen sijaan kohteliaasti hymyili kauempaa. Nyt jäitä hattuun ja ihan itsesi vuoksi lopetat nuo turhat spekuloinnit. Saat vain niillä oman pääsi sekaisin. Koitahan unohtaa ja mennä eteenpäin.
- Muidi
Ihkua, onko edistystä tapahtunut?
- Sanna79
Mitään uutta tapahtunut? Jäi kiinnostamaan kun tilanne ihan kuin mun haaveissa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822