Parturi hoi, katso peiliin.

Kannattaamuuttaapois

juorutaan toisten asioista ja puhutaan paskaa muista, sekä kysellään ja udellaan muiden asioista. Facessa haetaan sitten sääliä että hänestä puhutaan potaskaa jne. Äly hoi! Jos itse haukkuu muita niin sitten täytyy ottaa muidenkin paska vastaan. Niin se vaan menee. 👍 ja aina voi vaihtaa paikkakuntaa...

12

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bouni

      Onkohan tuo juoruaminen ”ammattitauti”

    • Ullanasiakas

      Tiedän ainakin yhden parturin Kokemäellä, joka ei juorua eikä puhu pahaa muista ihmisistä, vaikka onkin kova puhumaan.

      • Sarppa71

        Juu ja mää tiän toisen. Oon ollu asiakkaana n. 7v eikä varmaan juoruile. Päin vastoin kuuntelee murheet ja hyvät kuulumiset eikä vuoda. Luottamus 100 eikä turhaan.


    • Tiijetään

      JB?

      • Iknow

        Juurikin se.


      • Tiijetään

        Mitäs hän tällä kertaa?

        Ihan hirveä persoona. Ainakin siis työaikana.


    • Enole

      Pitää olla fb-kamu jotta näkee kirjoitukset.

      • Mororo

        Julkisia päivityksiä on , ei tarvi olla kamu edes


    • NannaVK

      On ikävää et parturit puhuu tosi paljon ihmisten asioista. Ja juuri nämä muutamat puhuu tosi paljon.

      En jaksa sitä kuunnella. Se on itselle ns arjen irtiotto. Kiva kun se menee parturin paskaa kuunnellessa ja omaa egoaan pönkittäessä. Tämä yksi puhu ihan tosissaan et sopisi Idolsiin kun on niin hyvä laulaja!!! Odotin koska alkaa nauraa itse, mutta ei. Että siinä meillä parturi-laulaja 😁

    • HöpöHöpöVainoajat

      Onko niitä "salaisia" asioita pakko puhua sille kampaajalle? Ei kampaajilla ole vaitiolovelvollisuutta.
      Kampaajan tehtävä on laittaa asiakkaan hiukset. Se on ihan omalla vastuulla, mitä sille höpisette.
      Ja jos, ette ole hiuksiinne tyytyväisiä, menkää reklamoimaan kampaajalle itselleen muutaman päivän kuluessa. Ja jos ette edelleenkään ole tyytyväisiä, vaihtakaa kampaajaa. Itse täällä juoruatte ihan samalla tavalla, kuin kampaajan kerrotte tekevän. Älkää täällä huudelko nimimerkkien takana. Laittakaa omat nimenne esiin, niin on tasavertaisempaa. Mutta siihen ette pysty!
      Mitä siitä, jos se kampaaja kertoo kuinka hyvin sillä menee ja kuinka ihana perhe sillä on? Ja kertoo ongelmistaan? Kyllä mäkin kertoisin, jos mulla olis samalla tavalla asiat. Se ihminen on hyvinkin avoin ja kertoo kaikesta. Tekeekö se siitä huonon.?
      Nimimerkin takana huutelevat vain kateelliset tai toisten ongelmista nauttivat ihmiset!
      Antakaa ihmisten olla omia persoonia. Tekin olette omanlaisianne, eikä kukaan teistä täällä suomi24 sivulla huutele.
      Menkää itseenne ja hävetkää!

      • Customer

        Kampaajalla ei tosiaankaan ole vaitiolovelvollisuutta, ei oo nykyään enää taksikuskillakaan. Eli taksikuskit voivat jatkaa juoruamista ihmisten asioista, ei oo enää laitonta. Mutta hyvään asiakaspalveluun kuuluu, ettei asiakkaiden itsestään tai muista kertomia henkilökohtaisia asioita kerrota eteenpäin. Oon samaa mieltä, jos parturin tai kampaajan työ, käytös tms. ei miellytä, niin sitten kokeilemaan seuraavaa. Jos joku oikeasti tekee huonoa työtä tai juoruaa muista ihmisistä, sellaiseltahan sitten loppuu hommat jossain vaiheessa.


      • Dallasbae

        Parturi on parturi. Mua ei vittuakaan kiinnosta niitten elämä, enkä omastani edes puhu. Siinä väistelee 2h parturin uteiluita kaikista. Parturin työ on laittaa tukka kuntoon, piste.

        Ja eikö ole outoa, että hän päästää kotiin saakka huomaamaan virheet? Miksi ei voi sen verran olla munaa, että sanoo heti että nyt meni vituiksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe