Kumpi on nainen mielestäsi, miehessä parasta himorakastaja vai rakastavamies?
Himot on hiirelläkin
6
581
Vastaukset
- himokashiiri
No se vähän riippuu, mihin käyttötarkoitukseen mies tulee. Mun on vaikea nähdä miestä välillisesti pelkän himon tyydyttäjänä, mutta ajattelen, että sekä himoa, että rakkautta tarvitaan.
Jos mies ei tyydytä sisäistä tarvettani, joka ei ole pelkästään himoa, ei hänen ”rakkautensa” anna minulle mitään. Kuulla päivittäin, että toinen rakastaa ilman, että se tuntuu itsessä missään... Kyllä siinä epäilee vahvasti toisen rakkautta, himoa voi toisella riittää kyllä, ehkä se on pelkkää himoa sitten. - vastaus
Rakastavamies tietenkin.
- Kunhan
Tämä vastaus tyydytti minua! ;)
- reikäseonrinkelilläkin
Niin, himot on hiirelläkin ja reikä se on rinkelilläkin...
Yhdistelmä molempia olisi parasta. - TässäOlisiTavoitetta
Himorakastaja ilman rakkautta/tunnetta tuntuu tyhjältä
kokemulselta. Rakastava mies platonisesta suhteessa taas on parhaimmillaankin pelkkä sydänystävyyttä ja lähimmäisen rakkautta . Lisäksi aika moni itsensä rakastavaksi luokitteleva mies ei välttämättä ole sitä kumppaninsa näkökulmasta.
Rakastava merkitsee ainakin itselle aitoa välittämistä, kuuntelua, keskustelua, halua olla lähellä, molemmin puolista tukea ja halua tehdä toiselle hyvää. Parhaimmillaan kahden ihmisen välinen fyysinen yhteys on myös syvää ja herkkää henkistä yhteyttä.
Kestävä pitkäaikainen onnellinen parisuhde, taitaa vaatia useimmissa tapauksessa noita molempia puolia. Rakastavan miehen ei tarvitse olla himorakastaja. Kuitenkin jonkinlainen kiinnostus aiheeseen olisi kiva ja samoin kiinnostus oppia yhdessä mistä juuri se oma kumppani nauttii. Tämä tietysti päätee toisinkin päin...- samaamieltä
Nuo asiat kuuluvat hyvään parisuhteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431091No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951070Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14690
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30681Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .18610