Kumpi on nainen mielestäsi, miehessä parasta himorakastaja vai rakastavamies?
Himot on hiirelläkin
6
574
Vastaukset
- himokashiiri
No se vähän riippuu, mihin käyttötarkoitukseen mies tulee. Mun on vaikea nähdä miestä välillisesti pelkän himon tyydyttäjänä, mutta ajattelen, että sekä himoa, että rakkautta tarvitaan.
Jos mies ei tyydytä sisäistä tarvettani, joka ei ole pelkästään himoa, ei hänen ”rakkautensa” anna minulle mitään. Kuulla päivittäin, että toinen rakastaa ilman, että se tuntuu itsessä missään... Kyllä siinä epäilee vahvasti toisen rakkautta, himoa voi toisella riittää kyllä, ehkä se on pelkkää himoa sitten. - vastaus
Rakastavamies tietenkin.
- Kunhan
Tämä vastaus tyydytti minua! ;)
- reikäseonrinkelilläkin
Niin, himot on hiirelläkin ja reikä se on rinkelilläkin...
Yhdistelmä molempia olisi parasta. - TässäOlisiTavoitetta
Himorakastaja ilman rakkautta/tunnetta tuntuu tyhjältä
kokemulselta. Rakastava mies platonisesta suhteessa taas on parhaimmillaankin pelkkä sydänystävyyttä ja lähimmäisen rakkautta . Lisäksi aika moni itsensä rakastavaksi luokitteleva mies ei välttämättä ole sitä kumppaninsa näkökulmasta.
Rakastava merkitsee ainakin itselle aitoa välittämistä, kuuntelua, keskustelua, halua olla lähellä, molemmin puolista tukea ja halua tehdä toiselle hyvää. Parhaimmillaan kahden ihmisen välinen fyysinen yhteys on myös syvää ja herkkää henkistä yhteyttä.
Kestävä pitkäaikainen onnellinen parisuhde, taitaa vaatia useimmissa tapauksessa noita molempia puolia. Rakastavan miehen ei tarvitse olla himorakastaja. Kuitenkin jonkinlainen kiinnostus aiheeseen olisi kiva ja samoin kiinnostus oppia yhdessä mistä juuri se oma kumppani nauttii. Tämä tietysti päätee toisinkin päin...- samaamieltä
Nuo asiat kuuluvat hyvään parisuhteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57836Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?105741Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679