Voi pärkkele mikä hullujenhuone on tuo chatin vanhimmat huone. Koskenkorva -nikki sekoilija numero yksi, arvailua, luulemista - ei yhtään varmaa tietoa. Säälittävä ihmispolo.
avohoito ei korvaa laitoshoitoa
6
243
Vastaukset
- m.o.t
Vanhimmat porukka pääosin roskasakkia
- häpeä
Mitä on roskasakki??? Millainen itse ole ,kun noin sanot toisista...
- mieltä
häpeä kirjoitti:
Mitä on roskasakki??? Millainen itse ole ,kun noin sanot toisista...
rikoksia, köyhyyttä, huumeita, sivistymättömyyttä, matalaotsaisuutta, laiskottelua, työelämän välttelyä.... ja kaikkeen kurjuuteen on aina syypä joku muu kuin itse
Minusta vanhimmat huoneeseen nämä määritelmät eivät sovi. eläkkeellä olo, pienet ympyrät, nurkkapatriotismi eivät ole rikos eikä se tee ihmisestä roskasakkia. - höhh
Uskotko että kaikki kirjoitukset on totta ? siellä voi osa sepittää vaikka mitä kertomuksia. Harva kertoo totuuden itsestään ,,chat on virtuaalia ei todenperäistä. Jokaisesta tulee jossain vaiheessa eläkeläinen, siellä käyminen on vapaaehtoista
- Taloudenhoitaja
Hoitajien palkkakustannukset 0,- €. Edullista yhteiskunnalle.
- Kieroitunutmies
Savolaiset saavat jo eläkkeen jo ennen kolmekymppisenä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123159
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191632- 731543
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321535- 231501
- 281350
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252