Olipas ollut "yrittäjä" ärhäkkänä poistattamaan keskustelun, jossa ihmeteltiin pakettipalvelujen romahdusta matkahuollolla. Oliko väärin ihmetellä sitä, miksi ei voi maksaa kortilla? Tai onko väärin ihmetellä mihin häviää paketteja? Ylläpito voisi tähän vastata tässä suoraan tai sitten itse yrittäjä, eikä vain poistattaa viestejä. Pitäisiköhän korjata jotain asioita toiminnassa, niin ei tulisi sanomisia? Miten olette aikonut estää ihmisiä keskustelemasta keskenänne tästä paikasta? Juuri tänään kuulin S-marketissa miehen kiroilevan kaikille vastaantuleville matkahuollon toimintaa, kun häneltä on paketti hävitetty.
Kun viestit häviävät täältä, on pakko epäillä sen koiran älähtävän, johon kalikka osuu.
Kyllä vanhan Itkosen aikaan sentään toimi palvelu huoltoasemalla.
Matkahuollon paketti palvelut
3
549
Vastaukset
- rehelliine
Nuorempi Itkonen nyt puikoissa.
- Luotettavaa_autokauppaa
Yrityksen vastuuhenkilö on kyllä rekisteritietojen mukaan eri niminen. Miten sitten lie todellisuudessa. Vaan näkyy olevan yritys perustettukin vasta heinäkuussa 2018. Sitä auton ja muun myyntiähän on ollut jo vuosia, joten vissiin sama firma uusilla nimillä ja tiedoilla. Erikoista...
Enpä taida tuolta ostaa niitä hyviä "suomessa kehitettyjä" kiinalaisia renkaita, vaikka kuin kehutaan. Enkä kyllä ostaisi käytettyä autoakaan, mutta jokainenhan saa itse ostaa mitä haluaa. - Jepsffffffh
Verokikkailua ja toisten mustamaalamista. Näillä yritys nousuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893738Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861287