Hei mitä te pidätte parhaana itsestä ja olostaan huolehtimisessa silloin kun olette yksin kotona... Siis tarkoitan kotosalla oleilua ehkä jotakin askarrellen tai lukien, niin onko parempi pitää kaikki netti-radio-tv kiinni, vai onko helpompi olla, kun on jotakin melua tai muka-kuuntelee jotakin juttua, vaikka samalla esimerkiksi lueskelee.
Siis tarkoitan, hoitaisiko ihan täyshiljaisuus mielen tasapainoa paremmin kuin mielen hajoittaminen moneen eri asiaan kun yksin kotona. Useinhan kun vain pystyy olemaan hiljaisesti hiljaa, niin mieleen voi tulla ajatuksia tai oivalluksia, jotka jotensakn auttaa yksinäisyyden ahdistuksessa ja ehkä myöhemmin elämässä. Kun on koko ajan melua kotona, niin mitään kunnollista ei pääse mieleen, mieli ei rauhoitu. Yksin ollessa helposti kaikenlainen psyykkinen paha olo pääse paremmin päälle!
Anteeksi monimutkaisuuteni.
- Kysyn, onko yksin ollessa hiljainen koti vai taustameluinen koti parempi kokonaisvoinnille?
Hiljainen huone vai taustamelua?
TääälläAinaYstävä
3
271
Vastaukset
Kokonaisvoinnille on parasta katkaista nettiyhteys ainakin kokonaan.
- 3434343
Empä tiedä, milloin melu olisi ollut hyväksi....
Rauha ja hiljaisuus sitä kyllä on, ainakin itse koen niin. - gtgt
Itse olen 10vuotta asunut yksin. Mutta olo ei tunnu niin yksinäiseltä kun on jotain tausta hölinää. Minulla on kokoajan tv ja radio päällä:) Ne ovat ainoat ystäväni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516570- 695428
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1024847Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273595- 2043184
- 413005
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242894mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132809- 1561651
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3451593