Uimahallissa posliini

Posliini86

Kävin äsken ekaa kertaa varmaan 14 vuoteen uimassa uimahallissa, mietitytti ja hävetti vähäsen, että kun olen posliini niin mitä muut miettii?

Eipä näkynyt muita posliineja... Taitaa olla harvinaista ajella itsensä posliiniksi?

Mites muut kehtaa liikkua uimahallissa?

72

5818

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NahatonHki

      Oletko kundi vai muija? Ei kai posliinissa mtn ihmeellistä tänä päivänä ole? Itse ajelen tyven ja kulkuset sileiksi😉

      • Posliini86

        Oon kundi. Niin, ei kai... Tuntui kyllä vähän oudolta... Miks ihmiset ei ajele itseänsä posliiniksi?


      • Samimies

        Öööö, miksi pitäisi ajaa posliiniksi?
        Tämä trendi ajella karvoituksensa pois on mielipiteitä jakava. Jotkut sanovat että suuseksissä ei tule karvoja suuhun. No, onko se sitten ainoa syy pitää posliinia , niin kukin tyylillään.
        Itse trimmaan, eli en aja posliiniksi. Ihan senkin takia että posliiniksi ajellessa karvatuppi on ärsytykselle altis ja monesti tulehtuu. Varsinkin uimahalleissa käyvien kannattaisi miettiä posliinina oloa ihan hygienian takia.
        Karvoitushan on elimistön tapa suojautua..


      • rarehanu
        Samimies kirjoitti:

        Öööö, miksi pitäisi ajaa posliiniksi?
        Tämä trendi ajella karvoituksensa pois on mielipiteitä jakava. Jotkut sanovat että suuseksissä ei tule karvoja suuhun. No, onko se sitten ainoa syy pitää posliinia , niin kukin tyylillään.
        Itse trimmaan, eli en aja posliiniksi. Ihan senkin takia että posliiniksi ajellessa karvatuppi on ärsytykselle altis ja monesti tulehtuu. Varsinkin uimahalleissa käyvien kannattaisi miettiä posliinina oloa ihan hygienian takia.
        Karvoitushan on elimistön tapa suojautua..

        Se on juuri näin kun Samimies sen sano.


      • Uimaan
        Samimies kirjoitti:

        Öööö, miksi pitäisi ajaa posliiniksi?
        Tämä trendi ajella karvoituksensa pois on mielipiteitä jakava. Jotkut sanovat että suuseksissä ei tule karvoja suuhun. No, onko se sitten ainoa syy pitää posliinia , niin kukin tyylillään.
        Itse trimmaan, eli en aja posliiniksi. Ihan senkin takia että posliiniksi ajellessa karvatuppi on ärsytykselle altis ja monesti tulehtuu. Varsinkin uimahalleissa käyvien kannattaisi miettiä posliinina oloa ihan hygienian takia.
        Karvoitushan on elimistön tapa suojautua..

        Paremmin minulle sopii posliini. Se on varmaan ihan sama ajelleeko vai ei, voihan niissä karvoissakin olla jotain epä hygieenistä


    • Uimari-posliinipili

      Käyn kaksi kertaa viikossa ja olen posliini jo yli 10v ajan. Muutamia muitakin miehiä on myös posliinina joten ei se mitenkään erikoista ole...

    • 36vuottaposliini

      Olen 69v mies vuodesta 1982 asti posliini,käyn uimahallissa n.2kertaa viikossa,ei sen kummallisempaa,Aika usein muitakin,Suosittelen!

      • NahatonHki

        Olen minäkin ne n.37 vuotta aika säännöllisesti ajellut ; ) missäspäin sinä olet? Olisihan mukava tutustua vanhempaan 'harrastajaan'...


      • Runnnnnkkkkkuuuuuuu

        Miksi ajelet posliiniksi? Käytkö paljon vieraissa? Pelkäätkö satiaisia?


    • 36vuottaposliini

      Keskisuomessa

      • NahatonHki

        Kaukana olet : ( onko Hesassa ketään vanhempaa posliini/sheivaajasetää?


      • matura

        käytkö aaltoalvarissa saunassa. mä joskus. pallit ja varsi ajeltu.


      • 36vuottaposliini

        Ma 22-10 klo11 alkaen Aulangon kylp- Ohut kesk.mitta


      • NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

        Kaukana olet : ( onko Hesassa ketään vanhempaa posliini/sheivaajasetää?

        Ei vaan Hesasta... Vanhempi mies jolla ehkä kookkaampi vehje,isot roikutkin upeat katsella...


      • 36vuottaposliini
        36vuottaposliini kirjoitti:

        Ma 22-10 klo11 alkaen Aulangon kylp- Ohut kesk.mitta

        Rehelliset mitat löysä pit 7cm ymp 8cm kova pit 9cm ymp9cm


      • Gummimies

        Hei Matura ja 36vuottaposliini. Minäkin ajelen säännöllisesti alapääni. Tavataanko Aaltoalvarissa. Kikissä oon runk54.


      • matura
        Gummimies kirjoitti:

        Hei Matura ja 36vuottaposliini. Minäkin ajelen säännöllisesti alapääni. Tavataanko Aaltoalvarissa. Kikissä oon runk54.

        voitas tavatakin. mä en hallitse kik osoitteita.


      • Gummimies
        matura kirjoitti:

        voitas tavatakin. mä en hallitse kik osoitteita.

        Miten saisin sinuun yhteyden? Olis mikava tavata ja vaikka mukana olis muitakin. Voit ladata kikin kaupasta, rekisteröityä nimerkillä ja etsiä nimimerkklini


    • Oin kans miettinyt mitä muut ajattelee, mut sama kai se. Rohkeesti vaan. Ja onhan mulla saparotkin, et yhtä paljon sekin kai muita miehiä ihmetyttää.
      Tai mistä mä tiedän, en oo keltään kysynyt eikä kukaan ole mitään maininnut.

      Ihan samalla tavalla lauteilla tulee juteltua niitä näitä ukkojen kanssa.

      • Posliini86

        Niimpä, uutta uimahalli reissua olen suunnitellut! Harmittaa, kun ei ole useammin tullut käytyä...


    • Juu ollaan pari ja molemmat täysin posliineja. Naisten puolella ne jotka harrastavat seksiä sheivaavat. Usein huomaan et me sheivaajat naiset katsomme ihan suoraa toistemme pyllyi ja pillui, sekä tisujamme. Aika yleisesti. Kenties kiihoittaakin hivenen.

      Miehelläni on 13 cm. Höyryssä olellaan välillä vähän käsitelty ellei ole paljo muita.
      No mun mies ei ole ujo mut on sanonut et kyllä hävettäny silloin kun stondiksessa lähteny suihkuun. Jotku 18 20cm on erinäköisiä seisoen, kuin 13cm makuulla mitattuna. Se on jotain 12cm mies on pystyssä jaloin. Meille ei ole ongelma pituus. Tai ainakaan enää.

      Terkuin.
      Nainen joka tykkää 20 jutuis;)

      • Posliini86

        Harmi, täällä ei ole höyrysaunaa. Missä on? Minulla on 13.5cm


    • Onhan se mukavaa varsi ja kannut paljaaksi ajella!

      • Posliini86

        Nii on.


      • matura

        mennään jkl/aaltoalvariin saunaan. joo siel ei höyryy. laajavuores kuulemma on.


      • Posliini86

        Ois kyl mukava käydä höyrysaunassa, tunnin matka Jyväskylään


      • matura

        sovitaan jokupäivä laajavuoren kylpylään.


      • NahatonHki

        Olisipa upeeta päästä näkemään ne! Onko isot kannut? Mistäpäin olet ja minkä ikäinen?


      • Posliini86
        matura kirjoitti:

        sovitaan jokupäivä laajavuoren kylpylään.

        Oletko muuten nainen vai mies? Varmaan nainen kun ollaan uimahalliin sopimassa tapaamista?


      • matura
        Posliini86 kirjoitti:

        Oletko muuten nainen vai mies? Varmaan nainen kun ollaan uimahalliin sopimassa tapaamista?

        mies olen. keski-ikänen.


    • pitkäänkarvaton

      Kyllä meitä seivattuja näkee aika usein . Itse en ainakaan ole kokenut mitään tuijottelua tai muuta oudoksuntaa

    • neutraalia

      Eiköhän tuo ole ihan tavanomaista vaihtelua jossa jokaisella on omat mieltymyksensä kausittainkin, eli joskus sileänä tai siistittynä tai luomumpana.

      Yleinen suana on mielestäni simppelimpi ja neutraalimpi tila tuntemattomien joukossa kuin mennä saunaan faijansa tai veljensä kanssa jos eivät edes voisi kuvitella vastaavaa ajelua. Ilmeisesti sama juttu naisillakin.

      • jks.jks

        Joo. Anonyyminä ei nolota, eikä kaverienkaan seurassa. Sitten kun kerran menin päälle viisikymppisen isäni kanssa saunaan karvattomana, niin menin ihan noloksi ja yritin vain piilotella varustustani. En tajua mikä siinä oli, sillä eihän mun pitäisi hänen mielipiteestään enää välittää kun olen itsekin aikuinen.


    • pilluparturi

      naisten puolel yleensä näkee molempia 18-30 ikäset on eniten posliineja tai trimmattuja ja teinit on yleensä karvasia ja sit 30-45 trimmattuja ja sitä vanhemmat yleensä luonnollisia. perustan tämän näkemyksen ulkonäköön ja siitä arvioituun ikään.

      • jj8000

        Onkohan teinit sen takia karvaisia etteivät vielä harrasta seksiä? Ja kun sitten ovat tuossa 18-30 ikäluokassa niin alkavat saamaan ja poistamaan karvoitusta.


      • Anonyymi
        jj8000 kirjoitti:

        Onkohan teinit sen takia karvaisia etteivät vielä harrasta seksiä? Ja kun sitten ovat tuossa 18-30 ikäluokassa niin alkavat saamaan ja poistamaan karvoitusta.

        Kokemuksesta tiedän et vielä nuoremmatkin ajelevat jo


    • Olen 6-kymppinen ukkomies. Täysin posliini pari vuotta. Kiihottaa, kun toiset katsovat. Haluisin höyry- tai sekasaunaan , mutta vaimoni ei.

      • Posliini86

        Mäkin, missä sekasaunoja on? Kävin toissa päivänä uudestaan uimahallissa niin siellä oli nais siivooja, että sen verran sekasauna oli. 😂


    • Panomiesvaan

      Itikseen höyryyn

    • HerrLederhose

      Ollaan posliineja naiseni kanssa ja myös naturisteja, jotan alastomuus on meille luonnollista. Ei ole uimahallissa oma posliinisuus häirinnyt eikä muidenkaan. Arviolta lähes joka kymmenes mies on posliini ja puolet siistii karvoitustaan siis uimahallissa. Naturistipiireissä sheivaus on yleisempää.

    • Luomis

      Aikuiset ovat aitoja luomuja;)!

    • puhdas

      Olen keski ikäinen nainen ja posliinina jo 10 vuotta. Käyn uimassa kolmesti viikossa joskus tunnen kun toinen nainen tuijottaa saunassa suoraan jalkojeni väliin! itseäni ei haittaa en vedä jalkojani myöskään yhteen, ehkä nautinkin siitä vähäsen.

      • 040

        Viikonloppuna rantakylän uimahallissa....posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...ehkä läpinäkyvät uimahousut.


    • Nuorijaviriili

      Ei ole nykypäivää. Itsensä ajelevat nykyään vain papparaiset ja minumunat.

      • 040

        Siis oon sellanen ....


    • EiKoskaanEnääPiikikäs

      Kerran ajelin pallit posliiniksi, mutta sitten kun alkoi sänki kasvaa, niin pistelihän se helevetillisesti. Jo pelkkä oikein pitkien karvojen lyhentäminen jättää karvanpäät teräviksi ja pistäviksi.

    • ei-juurikaan-näy

      Pääkaupunkiseudulla käyn uimassa (m) mutta posliineja ei miesten puolella ainakaan illalla näy juuri ollenkaan. En edes muista koska viimeksi olisi ollut ja ainakin kerran viikossa käyn.

      Sinänsä se on jokaisen ihan oma asia onko posliini vai ei. Monilla on tatuointejakin eikä niitäkään kommentoida tai tuijotella.

      • Anonyymi

        Esinahan alta ei edes lävistysrengas näy häiritsevästi (=PA). Vai voiko joku toisin väittää ?


    • vierailia

      Kävin Järvenpään uimalassa ja siellä oli myöskin koululaisia. Arvijolta 12-14w ikäisiä kakaroita, Ja kun menin suihkuun eikä ole mulla karvoja riesana. Kylläpä minua katottiin aivan suoraan munille, Hyvä kun eivät tulleet kyselemään multa mitään. Ja heidän opekin vain ihmetteli minua no se on jokaisen oma juttu onko karvoja vai ei se sanoi niille kakaroillle. Ja minäkin olin hänen kanssa samaa mieltä tosin en sanonut sitä ääneen.

    • 040

      Huomenna punaset pitsipöksyt ja posliini pippeli...rantakylä...

      • 040

        ...jos joku haluaa nähdä...ja kurittaa..


      • 040

        Tänään punaiset pitsipöksyt ja posliini pippeli....


    • Rekoli

      Olen reilusti yli 70 v, mutta posliinina jo vuosia. Uimahallissa ei mitään erikoista, joku joskus vilkaisee, mutta siinä kaikki.

      • 040

        Oikeastaan toivon että katsotaan....posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt....


      • Ukm53Hki

        Itse kyllä vilkaisisin varmaan toisenkin kerran,jos näkisin ikäisesi posliinimiehen,ja koittaisin miettiä kiivaasti jutuntynkää,että pääsisin tekemään tuttavuutta,ehkä tutustumaankin...


      • 040

        Vaikkapa säästä ....posliini pippeli....


      • Anonyymi
        040 kirjoitti:

        Vaikkapa säästä ....posliini pippeli....

        Kyllä minäkin 70 posliinimieheen haluaisin kontaktin... t. 50Hesa


    • Miska100

      Ainoa syy mulle ajella posliinix on, että kiihottaa niin saatanasti se touhu, kun kaunis nuori nainen peuhaa puoli tuntia mun pippelin kanssa.

      • Anonyymi

        Ja sitten Nainen tuo lävistysvälineet ja laittaa korurenkaan sinne . Kokemusta on .


    • Kivaolisi

      On eräs vanhempi nainen jonka kanssa keskustellan kaikesta, tulihan sitten tämäkin tummittu ja sitte päätimme ttä sheivataan yhdessä :)

    • Anonyymi

      En tiedä millainen tilanne Suomessa, mutta tuli käytyä vähän aikaa sitten Ruotsissa kylpylässä. Kenelläkään ei ollut miesten puolella karvoja. Tai jos oli, niin maksimissaan lyhyt sänki. Vähän yllätyin, mutta ihan kiva että ainakin siellä on normi ajella karvat pois.

      • Anonyymi

        Koskakohan suomalaiset oppii sheivaamaan? Täällä on varmaan puska edelleen se yleisin tyyli.


    • Anonyymi

      Itselläkin ollut posliini jo yli 10v... aluksi pallit ja varsi ja nyt kokonaan. Ei haittaa katseet. Tykkään kun on sileä. Olen 50v mies Hämeenlinasta. Nakuilusta ja lastomuudesta nautin.
      [email protected]

    • Anonyymi

      Mä olen mies ja posliini. Sheivaan joka paikan naamasta varpaisiin koska tyttöilen ja tapailen miehiä.Olen hoitoalalla töissä ja työssä pitää joskus mennä uimahalliin. Ei mua voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee. En edes kiinnitä mitään huomiota muihin uimahallissa. Kun tyttönä kuljen välillä julkisestikkin tälläytyneenä täysin niin en silloinkaan kiinnitä muihin mitään huomiota.

    • Anonyymi

      Karvat aina esinahan ja terskan välissä raapimassa, siksi sileä.

      • Anonyymi

        Suosittelen itsellesi (ja Leidillesi) ympärileikkausta miehiseen harmiin , toimii varmasti etkä takuulla kadu .


    • Anonyymi

      Mies 70v posliini vuodesta 1981 .En ole huomannut mitään negatiivistä,suosittelen. ps.näyttää muuten pitemmältä.

      • Anonyymi

        Näyttäisitkö livenä?,mä 53ukm hesasta ; )
        Toki muutkin vanhemmat hesalaismiehet...


    • Anonyymi

      Yököttää noi pikkupoikaa leikkivät ukot karvat kuuluu miehille.

    • Haha! =D Hauskoja vastauksia! =D Itse ainakin viipotan posliinina menemään, tai sitten tyvestä ylöspäin kiitorata. Pallit luonnollisesti ajetut. Se on pääasiassa hygieniaa, ja kiva olla hiukan erilainen kuin valtaosa. Just hyvä! =D Kivemmalta se näyttääkin, niin levossa kuin seisokissakin, kun ei oo turhaa pusikkoa edessä. Ja useammat kumppanitkin ovat olleet sitä mieltä, että sliksinä, tai ihan snadilla karvoituksella, on paljon parempi, kuin helvetinmoinen pusikko! =D Tiiä sit...

    • Anonyymi

      mulla oli varmaan 10 v täysin sheivattu kroppa, en käyny julkisissa uimaloissa ja kavereiden saunoissakin pidin pöksyt päällä. nyt oon alottanu uimaharrastuksen uudestaan ja kasvatin alameisseliin siedettävän pehkon. koko ajan kuitenkin se posliini kiinnostaa. ilman silmälaseja ei näe kunnolla karvotustilannetta eikä niin juuri kiinnostakaan, kun vaan että onko muilla karvatonta. jos en täysin ole erehtynyt, se on noin 20% ajeltu ja 80% enemmän tai vähemmän natural. just äskön tuli vedettyä pitkästä aikaa melko niukka osasto alapäähän. saas nähä, mitä sedät tykkää. uimista en kyllä enää lopeta, pakko edes jotain harrastaa, karvat tai ei. sileä vaan tuntuu kivalta.

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      255
      2373
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1579
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      136
      1354
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1214
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe