huomioini on kiinnittynyt kaupassa näihin yläikäisiin kovassa parrankasvusa oleviin kamuihin jotka ostelee kondomeja ja kävelee käsi kädessä 14-15 v ikäisten yläasteen tyttöjen kanssa,
tuskin niitä läksyjen luvussa tarvitaan
mikä olikaan rikosoikeudellinen raja alaíkäisen tytön nussimiseen tytön omassa kotona tai kaverilla vai hinataanko näitä tyttöjä sinne matupesään ja kuvataanko vielä sessioita ja ne voi joutua nettiinkin?
vapaaehtoista pakottamista vaiko tyhmyyttä?
Oletko valmis että tyttäresi tulee raskaaksi ennenkuin saa päästötodistuksen?
tiedätkö missä tyttäresi luuhaa koulun jälkeen?
Kiinnostaako mummous jo nyt?
yläasteikäisten tyttöjenvanhemmille
3
294
Vastaukset
- Perunankuorija
Mutustele sinä mummo vaan niitä rusinoita.
- barzivarsi
Kyllä aloittaja puhuu asiaa, kuka nostaa kissan pöydälle jollei kissa itse, jatka sinä vaan perunankuorija niiden pottujen kuorimista niille kikkarapäille.
nythän pitää muistaa myös se että välttämättä vaginaalinen kanssakäyminen ei riitä vaan samalla tullaan venyttäneeksi myös sitä heille niin tuttua ryppyreikää, heillähän on kulttuurissa voimakkasti esillä bacha barzi perinne jossa nuoria poikia työnnellään lerssillä suklaasilmään, halusivat sitä vai ei, yleensä kuka haluaisi? Ja oliko se niin että he pitävät kultuuristaan kiinni - uutinen
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/c724c998-b56f-4d96-ab55-dd6baa5846f5_u0.shtml
tuossa taas surullista luettavaa, uutinen ei tosin kerro etnistä alkuperää mutta ehtipähän väkisinmaata alaikäistä koko kesän,
mitä näiden vanhempien mielessä oikein liikkuu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099