vai tarvitsetko seuraa jatkuvasti?
Viihdytkö yksin
9
264
Vastaukset
- Elänomaa
elämääni haluamallani tavalla, ja sen tiedon jakaminen ei ole palstalle kuuluvaa.
- Knainen
Minusta vasta sitten on valmis parisuhteeseen kun viihtyy yksin ilman ahdistuksia.
Opin tuon opin itse omien avo ja yksin asumisen elämänvaiheissa
Heräsin juuri eikä ajatukset vielä täysin kulje joten annan linkin jossa tulee selitettyä mielipiteeni. Ajatukseni tulee siinä hyvin esille, jonkun toisen sanomana.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/osaatko_olla_yksin_se_taito_kannattaa_opetella- perseettervataan
haista ny vittu, tottakai tarvii myös niitä muita ihmisiä
- Knainen
perseettervataan kirjoitti:
haista ny vittu, tottakai tarvii myös niitä muita ihmisiä
Lue artikkeli niin tajuat. Ei mustavalko ajattelua kiitos.
Tekstini ei ollut tarkoitettu luettavaksi näin: ”85 vuotta yksin kebnekaisen vuoriston huipulla yksin teltassa erakkona ”
Vaan: elän kotona yksin viihtyen ilman että saan paniikkikohtausta 4-12 tunnissa jos en ole seurassa. Näen kavereita 1-3 kertaan viikossa ja ihmisiä päivittäin työpaikalla
Lukijoiden vastuulla on miettiä niitäkään mielikuvitus liikaa ja tekeekö ehkä mustavalkoisia tulkintoja
On keskitiekin olemassa
Käytä päätäsi
- Oppiaikäkaikki2
Ilman opettelua ei opi.
- Sekäettä
Nautin yksinolosta mutta kaipaaan seuraakin
- VaikeaRistiriita
Viihdyn (yhä enemmän) yksin mutta tarvitsen ihmisiä. Olen syvältä yksinäinen.
- Elluhalloyb
Viihdy todella hyvin yksinkin...
Mut viihdyn seurassakin...👅💫🍂🍃👍 - Peilini
Tervettä olla yksin silloin tällöin. Töistä tultua haluan vähän levätä, en kaipaa seuraa.
Yksin en halua matkustaa. Täytyy olla hyvä kaveri, jonka kanssa samat mieltymykset. Ryhmämatkakin hyvä, jolloin tutustuu samanhenkisiin.
Tarvitsen läheistä ystävää, joka on aina ulottuvilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161