Kokeessa lunttaaminen

Frankenste1n

Olen 13 vuotias poika ja minulla on kemian koe ensi keskiviikkona ja en ole kovin hyvä kemiassa.
Olisiko kellään jakaa hyviä lunttaustapoja ,koska en haluaisi nelosta kokeesta?
JA EI PLIIS SITTE SEMMOSIA JOTKA VALITTAA ETTÄ "Lue kokeisiin niin ei tarvi luntata"

7

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heheheh

Kuuntele tunnilla ja lue kokeisiin niin et saa nelosia

• Frankenste1n

Jaa

• Moi, lunttaaminen ei kannata. Kannattaisi olla yhteydessä opettajaan, jotta saisit apua ja tukea oppimiseen. Oletko kokeillut sitä että kertaat kemian koealueen kappale kerrallaan ja tekisit lopulta jonkinlaisen yhteenvedon/mind mapin aiheesta ja kertaisit tekemäsi muistiinpanot ennen koetta?
      Tsemppiä tulevaan kokeeseen!
      t. Lotta / Helsingin NettiSaapas

• Jorma-Leena

Oliko se koe tänään, miten se meni?

• pitsikaulus

Älä nyt ihmeessä lunttaa. Siitähän voi joutua opettajien silmätikuksi ja se vasta kauheaa on. Ei ikinä enää luottoa yläkoulun aikana. Koita lukea sen verran että pääset läpi siitä. Seuraavassa koulussa ei ehkä ole lainkaan kemiaa eikä kaikissa ammateissa sitä tarvita. Lue vaikka juuri ilmestynyt kirja "Apua, mikä ammatiksi?" (www.sunkirja.com). Kysy esim. kirjastosta tai kirjakaupasta.

• niksi-ismo

Kirjottele käteen vastauksia.

• allekirjoitan

taittele vaikka pieniä paperin paloja postimerkin kokoisiksi mytyiksi ja availe sitten kokeen aikana ja katso oikeat vastaukset papereista. säästyy aikaa kokeen lukemiselta, käytä se aika vaikka kivoihin harrastuksiin ja ulkoiluun tylsän kokeisiin lukemisen sijasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe