Ja vielä lisäksi: Minkä kuulet, unohdat. Minkä näet, muistat. Minkä teet, opit. Joten opeteltaa mahdollisimman yksinkertaisia juttuja.
Yksinkertainen on kaunista
4
259
Vastaukset
- yksinkertainen
Opeteltaan myös kirjoittamaan.
- onkaunista
Hyvä! Juuri näin, sillä kynä on miekkaa mahtavampi.
- Filosofi1830
Kynällä voi tökätä toista silmään tai kurkkuun tai hermoihin melkeen täysin yllättäen, kun taas miekkaan ehtii varautua muutaman sekunnin muto-osaa nopeammin. Joten: Kynä on miekkaa mahtavampi!
- mistäteitäsikiää
Mitä kuulet? Et mitään, saatanan kuuro. Minkä syöt, kakit. Minkä teet, menee vituiks. Joten opetelkaa mahdollisimman yksinkertaisia juttuja. Ensin vaikka kävelemään ja pureskelemaan purkkaa samaan aikaan. Sen jälkeen voidaan siirtyä jo vaikeampiin asioihin, esim. tarralenkkareista oikeisiin, nauhallisiin, tossuihin. Pienin horjuvin askelin kohti hautaa. Kuolleena voi sitten rentoutua, kun kukaan ei voi enää sinua vahingoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797