Vein juuri autoni huoltoon. Moottorivalo palaa edellisen huollon jäljiltä. Kas kas. Nooh sehän tietty uusi vika ja eihän se ole voinut heidän työnsä seurauksena mitenkään siis mahdollista hei. Meillä on niin hienot työkalut ja uusimmat mekaanikot. Teemme ensin perusvianetsinnän 150€ jonka jölkeen tiedämme onko autossa vikaa ja sen sitten tutkimme tarkemmassa vianetsinnässä 120€/h. Soitamme teille, kun perusvianetsintä on valmis. Just. 270€ ja ei edes ruuvia olla väännetty auton korjaamiseksi. Eivät osaa sanoa kuinka monta tuntia on tutkittava???? Missä kohtaa sovitaan hinnasta? Kuitenkaan autohuollossa ei ole hinnastoa näkyvissä. Miten muistan, että hinnasto pitää olla näkyvissä, jos kauppaa jotain. Tällainen "asiakaspalvelu" on todella vastenmielistä. Satasista puhutaan kuin ne olisivat tyhjiä pulloja vain. Ja ylimielikäytös. Jos sattuu joku asentaja minun firmani palveluja käyttämään, on se kaksinkertainen lasku varmasti ja maksu heti samantien.
Vain laskutusta
3
222
Vastaukset
- SellainenOnElämä
Ehkä sun kannattaisi luopua autosta kokonaan?
- sormipoisnenästä
"Just. 270€ ja ei edes ruuvia olla väännetty auton korjaamiseksi."
Haluaisit varmaan, että läppäriä ja puhelinta korjattaisiin vasaralla... - sormipoisnenästä
"Eivät osaa sanoa kuinka monta tuntia on tutkittava???? Missä kohtaa sovitaan hinnasta?"
On vaikea korjata, jos ei tiedetä missä vika on.
Ensin pitää etsiä se vika ja oisko korjaamon kristallipallosta paristot lopussa, kun eivät osaa kertoa tarkkaa vianetsintään menevää aikaa.
Sitten kun tiedetään missä vika on, voidaan puhua korjauksen hinnasta.
Monesti vieanetsintä maksaa huomattavasti paljon enemmän kuin vian korjaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k934137- 1333629
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140