Vein juuri autoni huoltoon. Moottorivalo palaa edellisen huollon jäljiltä. Kas kas. Nooh sehän tietty uusi vika ja eihän se ole voinut heidän työnsä seurauksena mitenkään siis mahdollista hei. Meillä on niin hienot työkalut ja uusimmat mekaanikot. Teemme ensin perusvianetsinnän 150€ jonka jölkeen tiedämme onko autossa vikaa ja sen sitten tutkimme tarkemmassa vianetsinnässä 120€/h. Soitamme teille, kun perusvianetsintä on valmis. Just. 270€ ja ei edes ruuvia olla väännetty auton korjaamiseksi. Eivät osaa sanoa kuinka monta tuntia on tutkittava???? Missä kohtaa sovitaan hinnasta? Kuitenkaan autohuollossa ei ole hinnastoa näkyvissä. Miten muistan, että hinnasto pitää olla näkyvissä, jos kauppaa jotain. Tällainen "asiakaspalvelu" on todella vastenmielistä. Satasista puhutaan kuin ne olisivat tyhjiä pulloja vain. Ja ylimielikäytös. Jos sattuu joku asentaja minun firmani palveluja käyttämään, on se kaksinkertainen lasku varmasti ja maksu heti samantien.
Vain laskutusta
3
184
Vastaukset
- SellainenOnElämä
Ehkä sun kannattaisi luopua autosta kokonaan?
- sormipoisnenästä
"Just. 270€ ja ei edes ruuvia olla väännetty auton korjaamiseksi."
Haluaisit varmaan, että läppäriä ja puhelinta korjattaisiin vasaralla... - sormipoisnenästä
"Eivät osaa sanoa kuinka monta tuntia on tutkittava???? Missä kohtaa sovitaan hinnasta?"
On vaikea korjata, jos ei tiedetä missä vika on.
Ensin pitää etsiä se vika ja oisko korjaamon kristallipallosta paristot lopussa, kun eivät osaa kertoa tarkkaa vianetsintään menevää aikaa.
Sitten kun tiedetään missä vika on, voidaan puhua korjauksen hinnasta.
Monesti vieanetsintä maksaa huomattavasti paljon enemmän kuin vian korjaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078