Olen jo 4 vuotta harrastanut schleichejä, mutta en vieläkään tiedä kaikkien
hevosten rotuja, kun kaikissa seteissä lukee tyyliin " ratsastajatar ja hevonen" yms. Mistä voisin löytää niiden hevosten rodut? Olen etsinyt kaikista blogeista yms, mutta ei vain tahdo löytyä...
Schleich roduista
schtMoonlight
3
631
Vastaukset
- hahaenkeksinimimerkkiä
itse olen vain googlannut erillaisia hevosrotuja ja katsellut kuvia ja yrittänyt hieman yhdistää rotuja. Myöskin joissain kaupoissa jossa myydään schleichejä, on sellaisia vihkosia missä on kuvia schleicheistä ja alla lukee rotu! :D
- Anonyymi
No, joissakin kauppojen hintalapuissa lukee, että minkä rotuinen hevonen on kyseessä. Voit myös kuvata hevosen google lenssillä ja siellä pitäisi jossain lukea hakutuloksissa rotu.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa kaupassa hintalapusta tai kuitista. Yleensä myös mm. Flea lelukaupassa ja hirnuisessa lukee niitten rotu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403047- 792732
- 1772377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362135- 181466
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 131269
- 101264
- 221241