Olen jo 4 vuotta harrastanut schleichejä, mutta en vieläkään tiedä kaikkien
hevosten rotuja, kun kaikissa seteissä lukee tyyliin " ratsastajatar ja hevonen" yms. Mistä voisin löytää niiden hevosten rodut? Olen etsinyt kaikista blogeista yms, mutta ei vain tahdo löytyä...
Schleich roduista
schtMoonlight
3
792
Vastaukset
- hahaenkeksinimimerkkiä
itse olen vain googlannut erillaisia hevosrotuja ja katsellut kuvia ja yrittänyt hieman yhdistää rotuja. Myöskin joissain kaupoissa jossa myydään schleichejä, on sellaisia vihkosia missä on kuvia schleicheistä ja alla lukee rotu! :D
- Anonyymi
No, joissakin kauppojen hintalapuissa lukee, että minkä rotuinen hevonen on kyseessä. Voit myös kuvata hevosen google lenssillä ja siellä pitäisi jossain lukea hakutuloksissa rotu.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa kaupassa hintalapusta tai kuitista. Yleensä myös mm. Flea lelukaupassa ja hirnuisessa lukee niitten rotu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123702- 55699
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604