Kiihottaako muita miehiä, toisten miesten valkoiset tennis sukat ja miesten lenkkarit?
Sukka/lenkkarifetissi
Sukkafetissi
362585
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
Vastaukset 36
Vanhimmat
Todellakin, ja paljon. Ei mitään kiihottavanpa kun valkoiset sukat ja lenkkarit. Ja nimenomaan miehellä.
Parasta ikinä. Esim valkoset tuoksuvat nike lowcut sukat ja kuluneet rähjäset ja haisevat conssit nii ei oo parempaa. Nam :P
Nii ja jos sukat ja lenkkarit on plus miinus omaa kokoo 41EU. Plussaa jos sneakkerit on just conssit, pumat, addut, dc:t tai dieselit. Niist saa lisäkiksei. Nams :P
Asiaton tuli ilmiannettua
Mist sais? Jos sais nuuhkii nuoren kundin sukkii-tossui livee nii tekisin melkee mitä vaan sen takii.
Voin myydä sulle mun sukkia. Löytyy paljon laadukkaita valkoisia urheilusukkia eri merkeiltä.
Kiihottaa. Eteenkin jos sukat ja lenkkarit on plus miinus omaa kokoo 41EU. Siit saan ite lisäkiksei. Nii ja sneakkerit niket, pumat,dc:t, addut, conssit tai dieselit.
Kiihottaa ja eteenkin jos sukat ja lenkkarit on omaa kokoo plus miinus 41 EU. Sneakkerit tyylii conssit, addut, pumat, dc:t, dieselit. Niist saa lisäkiksei.
Kiihottaa ja eteenkin jos sukat ja lenkkarit on plus miinus omaa kokoo. 41EU. Plussaa jos sneakkerit on conssit, pumat, addut, dc:t tai dieselit. Niist saa lisäkiksei. Nams :P
Yleensä jalassa lenkkareina mistat Pumat tai valkoset DC:t. Kokoo 42 tietenkin.
Nam 🔥😛
tein ilmiannoin asiattomista neliöistä
Onpas pienijalkaista sakkia. Itellä on lenkkarit siinä 47 ja kuumottelee aina, kun huomaa sitä isompia. Harvoin vain pääsee käsiksi hikisiin ja tuoksuviin. Puhumattakaan, että pääsisi tyhjäämään pussit isojalan varpaisiin.
Wau, mahtavan kokonen jalka. Minkä värisiä sukkia käytät ja minkälaiset on sun mielestä kihottavat sukat?
Joo. Yläasteen liikuntatunneilla kisattiin usein, kellä on isoin ja latuskaisin jalka. Jostakin syystä siisä paitsi iso koko myös lättäjalka oli jotenkin coolia. Minä aina tuota kisaa johdin.
Urheilussa aina mustat keinokuitusukat, ei koskaan mitään valkoisia froteesukkia. Työssä on aina kiiltävksi plankatut nauhakengät ja ehdottomasti polvipituiset sukat. Kyllä miehellä kaikkien parhaat on aina tuollaiset korkealaatuiset polvipituiset tummat pukusukat.
Minkä tuotemerkin lenkkareita käytät?
Kun on leveät lättäjalat , niin valinnan varaa ei ole kovin paljoa. Se on joko Hokat tai NewBalacet. Mutta vaikka lättäjalka olenkin, en ole mikään plösö vaan timmissä kunnossa.
Joo mul kans vähän sama:)
Kiihottaa, etenkin valkoiset tennarit. Mulla on tennareita yli 200 paria, enimmäkseen consseja.
Pidätkö myös skonsseista?
Juu en.
Muita joilla sama fetissi?
Kyllä! Miten voin ottaa yhteyttä?
Itsellä isot ja holvikkaat jalat. Jostakin syystä kuumottaa miehet, joilla pienet ja latuskaiset jalat. Tekis mieli kommentoida asiaa ja vielä jos pääisi kosketusetäisyydelle.
Kyllä kiihottaa, varsinkin nuoren miehen. Tekisi sairaan kovasti mieli päästä livenä nuuhkii jonkun nuoren hikisiä kenkiä ja sukkia. Ja vaikka laittaa toisen kosteat sukat omaan jalkaan. Olisi tosi mukava vaihtaa ajatuksia aiheesta enemmänkin jonkun kanssa ;)
Rikosilmoitus on nyt tehty... nyt vaan odottelet poliisien yhteydenottoa. :)
Moi, olisin kiinnostunut juttelemaan aiheesta ;)
Lisää kokemuksia ja samankaltasia fetissejä.
Jo koulussa alkoi toisten jätkien lenkkarit ja sukat kiihottamaan. Silloin niitä pääsikin usein sniffaamaan ym.. Nyt päälle nelikymppisenä kaapissa on kymmeniä pareja lenkkareita, pääasiassa Niken ja Addun kenkiä.
Ne sellaiset pitkävartiset valkoiset ruttu- tai säärystinsukat on aivan ihanat
Joo mua kiihoottaa valkoiset tennissukat nike/adidas. Olis ihanaa päästä nuoleen jokun miehen jalkoja jolla jalassa tälläset😊
Itseä kiihottaa erityisesti hikiset jalat. Olisi ihana päästä nuoleskelemaan hiestä märkiä jalkoja jonkin urheilujoukkueen pukuhuoneeseen.
Itseäni kiihottaa miehillä tennis/urheilusukat jalassa varsinkin valkoiset
Missäs kaikki sukkafettarit vaeltaa?
Itsellä lähes poikkeuksetta valkoiset sukat jalassa ja superstarsit tietenkin. Metsälenkkejä tulee tehtyä joskus ihan vaan sukkasillaankin.
Vain muutaman vuoden vanha? Etkös vanhemmalla saanut häiriköityä!
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://6433444.com/H/8VaXl 👈