Haluaisin tutustuttaa minun noin 6kk vuotiaan kissan pennun noin 3v kissaan. Vinkkejä,miten ja missä? Ei siis ole perheen lisäys vaan ihan kaverin kissan haluaisin tutustuttaa omaani. Oma kissani on maatiais kissa ja kaverini kissa on pyhä birma.
Joten olisiko mitään ohjeita/vinkkejä miten tämän voisi tehdä?
Kissanpennun tutustuttaminen toiseen kissaan
Kisuleidi
1
113
Vastaukset
- hyväystävä
ei ne nuo kissit taida erillistää.luonne on yksi suuri tekijä.kuten myös ihmisissä mut vähempi.mul ollu useita kissoja ja enempi on jännitettä mul tuonu.kissit osaa paikkansa katsoo ja antaa "EGOILLE"tilaa.antaa TUON olla mä oon mä.leikkaamattomia uroksiahan joka on itsestäänselvyys saa samalle reviirille päästää.opiskele ja lue.KISSASI on maailman paras sinulle.onnea olet saanut parhaan ystävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238