Haluaisin tutustuttaa minun noin 6kk vuotiaan kissan pennun noin 3v kissaan. Vinkkejä,miten ja missä? Ei siis ole perheen lisäys vaan ihan kaverin kissan haluaisin tutustuttaa omaani. Oma kissani on maatiais kissa ja kaverini kissa on pyhä birma.
Joten olisiko mitään ohjeita/vinkkejä miten tämän voisi tehdä?
Kissanpennun tutustuttaminen toiseen kissaan
Kisuleidi
1
109
Vastaukset
- hyväystävä
ei ne nuo kissit taida erillistää.luonne on yksi suuri tekijä.kuten myös ihmisissä mut vähempi.mul ollu useita kissoja ja enempi on jännitettä mul tuonu.kissit osaa paikkansa katsoo ja antaa "EGOILLE"tilaa.antaa TUON olla mä oon mä.leikkaamattomia uroksiahan joka on itsestäänselvyys saa samalle reviirille päästää.opiskele ja lue.KISSASI on maailman paras sinulle.onnea olet saanut parhaan ystävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066