Olin leirintäalueella yötä sukuloidessani maalla.Kiiruhdin iltasaunaan ottamaan kunnon löylyt.Saunassa oli vain 2 papparaista.Arvioin heidät noin 70-75 vuotiaiksi.Juttelivat aika härskejä juttuja naisista.No naureskelin mukana jutuille.Olin ollut pitkään puutteessa ja 15 senttinen kaluni nousi pystyyn.Et ole tainut saada vähään aikaan kun noin seisoo,totesi toinen pappa.Kerroin että olen hetero.Hymyillen kumpikin levitti reitensä ja näin heidän miehekkäät isot puolikovat kullit.Papat alkoivat hyväilemään reisiäni.Himokkaat kädet runkkasivat kulliani ja leipoivat kivespusseja.Sormet eksyivät pyllyvakooni.Huohottaen papat veivät minut pukeumistiloihin.Nyt pappojen isot kullit huojuivat turpean muhkeina pystyssä.He heittivät lattialle vaatteita pehmusteeksi ja laittoivat siihen minut kontilleen.Minua alkoi pelottaa,kun toinen asettui taakseni.Tunsin kostean liukastetun terskan painaituvan peppureikääni vasten.Vaistomaisesti yritin vetäytä kauemmaksi.Mutta edessäni sojotti valtava sinipunainen terska,jota toinen pappa alkoi työntämään suuhuni.Ime kyrpää sanoi pappa tiukasti.Peräpäässä toinen pappa alkoi työntää kullia sisään.Valtava paine tuntui pyllyreiässä.Aloin inisemään.Tunne oli sanoinkuvaamaton kun terska muljahti sisään.Sitten pappa otti kaksin käsin lantiostani kiinni ja 20 senttinen kulli hitaasti upposi sisään.He alkoivat kumpikin naimaan minua rytmikkäästi pitkin vedoin.Hyvän olon tunne valtasi minut ja runkkasin samalla omaa kullia.Sain heti valtavan orkun.Lopulta kumpikin karjua öristen purkivat spermalastinsa minuun.Tunsin kuinka kovat isot kullit nytkähtelivat ruiskien kiimaista spermaansa.Raukeina peseydyttiin ja lähettiin heidän asuntovaunuunsa kahville.Yöllä sitten tuli tutuksin ratsastus ja lusikka asennot.Aamulla he kysyivät että tuuthan illalla taas.Sanoin että veitte minusta kaikki mehut.Menee varmaan viikko että toivun tästä.No vaihettiin puhelinnumeroita,niin eiköhän jossain vaiheessa taas nähdä.Nähdään varmaan oli niin huikeaa kyytiä!
leirintäalueen papparaiset
telttailija
0
2640
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185