leirintäalueen papparaiset

telttailija

Olin leirintäalueella yötä sukuloidessani maalla.Kiiruhdin iltasaunaan ottamaan kunnon löylyt.Saunassa oli vain 2 papparaista.Arvioin heidät noin 70-75 vuotiaiksi.Juttelivat aika härskejä juttuja naisista.No naureskelin mukana jutuille.Olin ollut pitkään puutteessa ja 15 senttinen kaluni nousi pystyyn.Et ole tainut saada vähään aikaan kun noin seisoo,totesi toinen pappa.Kerroin että olen hetero.Hymyillen kumpikin levitti reitensä ja näin heidän miehekkäät isot puolikovat kullit.Papat alkoivat hyväilemään reisiäni.Himokkaat kädet runkkasivat kulliani ja leipoivat kivespusseja.Sormet eksyivät pyllyvakooni.Huohottaen papat veivät minut pukeumistiloihin.Nyt pappojen isot kullit huojuivat turpean muhkeina pystyssä.He heittivät lattialle vaatteita pehmusteeksi ja laittoivat siihen minut kontilleen.Minua alkoi pelottaa,kun toinen asettui taakseni.Tunsin kostean liukastetun terskan painaituvan peppureikääni vasten.Vaistomaisesti yritin vetäytä kauemmaksi.Mutta edessäni sojotti valtava sinipunainen terska,jota toinen pappa alkoi työntämään suuhuni.Ime kyrpää sanoi pappa tiukasti.Peräpäässä toinen pappa alkoi työntää kullia sisään.Valtava paine tuntui pyllyreiässä.Aloin inisemään.Tunne oli sanoinkuvaamaton kun terska muljahti sisään.Sitten pappa otti kaksin käsin lantiostani kiinni ja 20 senttinen kulli hitaasti upposi sisään.He alkoivat kumpikin naimaan minua rytmikkäästi pitkin vedoin.Hyvän olon tunne valtasi minut ja runkkasin samalla omaa kullia.Sain heti valtavan orkun.Lopulta kumpikin karjua öristen purkivat spermalastinsa minuun.Tunsin kuinka kovat isot kullit nytkähtelivat ruiskien kiimaista spermaansa.Raukeina peseydyttiin ja lähettiin heidän asuntovaunuunsa kahville.Yöllä sitten tuli tutuksin ratsastus ja lusikka asennot.Aamulla he kysyivät että tuuthan illalla taas.Sanoin että veitte minusta kaikki mehut.Menee varmaan viikko että toivun tästä.No vaihettiin puhelinnumeroita,niin eiköhän jossain vaiheessa taas nähdä.Nähdään varmaan oli niin huikeaa kyytiä!

0

2622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        169
        3050
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        24
        2091
      3. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        2034
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        90
        1875
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        71
        1573
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        26
        1336
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        37
        1232
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        8
        1231
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        34
        1201
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1188
      Aihe